Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-15, 23:43
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling

Finns massvis med bilder på Sabina Lindgren på hennes Instagram (sök bara på hennes namn+instagram så kan du se dem utan att själv ha IG), var själv inne och kollade förut idag. Hon ser precis likadan ut nu som då fast lite äldre. Noterade att hon gillar att ta selfies, och hon trutar med läpparna på precis varje bild.
Aha, jag som letat i flera år utom just där, det är inte så konstigt att hon trutar med läpparna, dom är nämligen konstgjorda om du jämnför med hur hon såg ut, hon ser helt förvriden ut, och fejk-ögonbryn har hon ifyllt också, tragisk sorti för ett sådant naturligt snyggt ansikte som det var

Citat:
Ursprungligen postat av farling
Håller dock inte med om att hon är en bra skådis, fast det är det ju å andra sidan knappt någon av dem som är. Det är bara Jessica Zandén och far och son Berenett som sticker ut, resten suger rätt hårt.
SPECIELLT Sascha Zacharias och han som spelar Andreas. Herregud vad pinsamma de är i sina så kallade rolltolkningar.
Håller med om Andreas talanger, när han ska spela upprörd så knyter han sina svaga händer längst med sidorna

Men Sashas (kul att henens kille Alex kallades för just Sasha av farsgubben) karriär har ju överlevt och nyss spelat en huvudroll i nån Rebecca Mattison eller vad fan det heter, då måste man väl ha nån talang. Hur märker du att rolltolkningen av Stina inte dög då?

Om jag säger att även Linda Pleijel stack ut med goda skådiskills, vill du tillbakavisa det då?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-15 kl. 23:47.
Citera
2022-06-16, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Vilket NHL-lag var det som den där målvakten hade blivit draftad av, och vad hände med honom? Det enda jag minns är att han slog sin tjej.

Han blev aldrig draftad bara listad som "MÖJLIG"

Klubben i fråga det handlade om var Florida Panthers
Citera
2022-06-16, 07:53
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Du kanske minns J Hedenberg från Varuhuset? där han lirade munspel berusad? på arbetstid? serien som jag istället inte kan nått om
Nej, detta var i skilda världar.
Du har noll koll.
Citera
2022-06-16, 08:54
Medlem
farlings avatar
Citat:
Men Sashas (kul att henens kille Alex kallades för just Sasha av farsgubben) karriär har ju överlevt och nyss spelat en huvudroll i nån Rebecca Mattison eller vad fan det heter, då måste man väl ha nån talang. Hur märker du att rolltolkningen av Stina inte dög då?

Nu är det ju mina egna åsikter och inte någon universell sanning. Jag tycker inte att hon spelar bra, iallafall inte i de första 15-ish avsnitten som jag nu sett. Det är mycket överspelande och hon gapar och suckar extremt mycket. Få av hennes repliker är i vanlig samtalston. I och för sig är det många av karaktärerna som är väldigt högljudda och yviga, ungefär som i serien Ebba & Didrik där alla i familjen Reng skriker och gapar på varann mest hela tiden.

Kan inte uttala mig om Zacharias skådepeleri idag då jag aldrig tittat på på den serien du nämner, och jag kan heller inte minnas att hon varit med i något annat utanför Skilda världar som jag sett.
Citera
2022-06-16, 14:22
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nej, detta var i skilda världar.
Du har noll koll.
Vi får se facit om några år (då den sena säsongerna med Morgan visas)
det kan vara att du kommer ihåg ett enskilt avsnitts-seg
där han gör detta som jag glömt, och det är isfl i anslutning till min roliga ljud-mem
"aLLA Är idioter!!!!!!!!!!!!!" det skulle vara trovärdigt iaf
Citera
2022-06-16, 14:24
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Han blev aldrig draftad bara listad som "MÖJLIG"

Klubben i fråga det handlade om var Florida Panthers
Meningen att han skulle konkuera
med John Van Bisbruk om förstemålis posten

Du svarade inte på hans fråga, vad hände med Andreas, ska du eller jag? och ska vi lägga spoiler om
svaret?
Citera
2022-06-16, 14:25
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Vi får se facit om några år (då den sena säsongerna med Morgan visas)
det kan vara att du kommer ihåg ett enskilt avsnitts-seg
där han gör detta som jag glömt, och det är isfl i anslutning till min roliga ljud-mem
"aLLA Är idioter!!!!!!!!!!!!!" det skulle vara trovärdigt iaf
Ja det var bara i en scen i ett avsnitt. Han säger något till någon grabb:
-Sätt dig i soffan så ska jag lira lite!

Och så bränner han av ett solo på trynorgeln. Rejält berusad.
Citera
2022-06-17, 15:00
Medlem
Citat:
Meningen att han skulle konkuera
med John Van Bisbruk om förstemålis posten

Du svarade inte på hans fråga, vad hände med Andreas, ska du eller jag? och ska vi lägga spoiler om
svaret?

Du kan svara jag har inte ett jävla minne av vad som hände med andreas

Kanske att han fick en puck i skallen kan vara nära svaret???
Citera
2022-06-17, 17:17
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Vilket NHL-lag var det som den där målvakten hade blivit draftad av, och vad hände med honom? Det enda jag minns är att han slog sin tjej.
Jag hade inget minne av att han slog Stina, men nu när du säger det!

Däremot minns jag en grej du inte minns

Begrundar man mr Andreas huvud så är han påfallande lik en östasiat i ansiktsform frisyr & ögon, nu på senare år har han gått in i Johan Forslund & ser svenskare ut, så på det planet man snacka om att han kunde gå in i rollen (shape shifting)
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-17 kl. 17:58.
Citera
2022-06-18, 12:27
Medlem
farlings avatar
En sak jag har funderat på ganska mycket under de 20-ish avsnitt jag sett hitills är att ingen av "ungdomarna" i serien beter sig trovärdigt för sin ålder. Nu är jag visserligen inte uppväxt i ett överklasshem såsom Bovalliusfamiljen ska föreställa, men har ändå svårt att tro att folk som är 20 år som Sandra ska vara lunchar med sin pappa och dennes vän (Ylva), dricker vin till alla middagar, fördinkar när de har gäster o.s.v.
De beter sig snarare som om de vore i trettioårs-åldern.
Daniel och Sandras kärlekshistoria är inte ett dugg trovärdig den heller. Inte fan går man runt och pratar om att man ÄLSKAR folk man träffat en handfull gånger? Makes no sense.
Citera
2022-06-21, 15:59
Medlem
Den som sänds på tv4play: Säsong 1 saknar en himla massa avsnitt, så när man börjar på säsong 2 får man gissa sig till vad som hänt...
Citera
2022-06-21, 19:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123ddd
Den som sänds på tv4play: Säsong 1 saknar en himla massa avsnitt, så när man börjar på säsong 2 får man gissa sig till vad som hänt...
Påpeka detta för tv4s support på facebook

Jag tror att alla avsnitt kommer visas på sjuan! däremot, håll utkik ni som är hemma vid tidpunkten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in