Citat:
Ursprungligen postat av
Enmansdemo
Jag började också kolla när jag var pre-teen för 26 år sedan, så lite konstigt är det, jag tittade dock ända till slutet 2002 tyvärr
Varför finns det inga moderna bilder på Sabina Lindgren, både snygg och var bra skådis
Jag minns inte när jag slutade titta, vet bara att jag inte såg hela serien - vilket jag ämnar att göra nu när alla avsnitt kommer läggas upp på Tv4play.
Hoppas att de kör en omgång med Tre kronor också, den såg jag inte heller alla avsnitt av.
Finns massvis med bilder på Sabina Lindgren på hennes Instagram (sök bara på hennes namn+instagram så kan du se dem utan att själv ha IG), var själv inne och kollade förut idag. Hon ser precis likadan ut nu som då fast lite äldre. Noterade att hon gillar att ta selfies, och hon trutar med läpparna på precis varje bild.
Håller dock inte med om att hon är en bra skådis, fast det är det ju å andra sidan knappt någon av dem som är. Det är bara Jessica Zandén och far och son Berenett som sticker ut, resten suger rätt hårt.
SPECIELLT Sascha Zacharias och han som spelar Andreas. Herregud vad pinsamma de är i sina så kallade rolltolkningar.