Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-15, 11:00
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Ja, vill minnas att han var en fuckup på något vis iaf!
Visst blev Daniel och Tompa polare i sista avsnittet? Vill minnas att det var riktigt sliskigt.
Citera
2022-06-15, 11:02
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Visst blev Daniel och Tompa polare i sista avsnittet? Vill minnas att det var riktigt sliskigt.
Jag behöver uppdatera mig för att kunna svara bättre tyvärr och det lär ej hända.
Citera
2022-06-15, 11:04
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Jag behöver uppdatera mig för att kunna svara bättre tyvärr och det lär ej hända.
Jag får väl börja kolla på fanskapet igen. Återkommer!
Citera
2022-06-15, 12:06
Medlem
farlings avatar
Citat:
Visst var Johan Hedenberg med i några avsnitt som Daniels riktiga farsa?

Vill minnas att han är rejält berusad och börjar lira munspel. Eller har jag drömt detta?

Inte som Daniels pappa väl? Det är väl ändå Matti som är pappa till Daniel och Sandra?
Han var väl pappa till Oscar, som är Rebeckas andre son?
Citera
2022-06-15, 14:44
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
De är konkursmässiga sägs det. Lotta på Liseberg är väl det som kanalen hoppas blir räddningsplankan. Hela 10 program i år, drösvis med reklam och så Bingolotto hela sommaren, t.o.m. på Midsommarafton.

Låter för bra för att vara sant, men hoppas det!
Citera
2022-06-15, 15:04
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Inte som Daniels pappa väl? Det är väl ändå Matti som är pappa till Daniel och Sandra?
Han var väl pappa till Oscar, som är Rebeckas andre son?
Låg nivå härinne!
Har ni dåligt minne eller tittade ni för sporadiskt?

Hedenberg spelade Morgan som var mamma Karins nya feta knull efter Matti, Morgan var inte far till Oscar utan till den lätt efterblivne Anders som var ihop med Frida tror jag.
Pappan till Rebeckas son var Max, således blev han halvbror till Sasha ("jag föredrar Alex")

Man kan säga att hans förhållande till dom andra karaktärerna var att
https://soundcloud.com/hypermensi-75...lla-ar-idioter

Hr ni flera undringar av samma natur ska ni fråga mig nästa gång
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-15 kl. 15:22.
Citera
2022-06-15, 15:33
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Låg nivå härinne!
Har ni dåligt minne eller tittade ni för spradiskt?

Hedenberg spelade Morgan som var Karins nya knull efter Matti, Morgan var inte far till Oscar utan till den lätt efterblivne Anders som var ihop med Frida tror jag.
Pappan till Rebeckas son var Max, således blev han halvbror till Sasha ("jag föredrar Alex")

Ja, själv har jag ju inte tittat sedan det begav sig för 25+ år sedan, och var bara pre-teen då så kanske inte så konstigt att minnet sviker?

Men tack för info! Började titta i förrgårså antar att jag har ett tag kvar till karaktärerna ovan gör entré.
Citera
2022-06-15, 15:35
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Låg nivå härinne!
Har ni dåligt minne eller tittade ni för sporadiskt?

Hedenberg spelade Morgan som var mamma Karins nya feta knull efter Matti, Morgan var inte far till Oscar utan till den lätt efterblivne Anders som var ihop med Frida tror jag.

Hr ni flera undringar av samma natur ska ni fråga mig nästa gång
När lirade Morgan munspel? Och för vem? Och visst var han rejält berusad?
Citera
2022-06-15, 17:11
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
När lirade Morgan munspel? Och för vem? Och visst var han rejält berusad?
Du kanske minns J Hedenberg från Varuhuset? där han lirade munspel berusad? på arbetstid? serien som jag istället inte kan nått om
Citera
2022-06-15, 22:24
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Ja, själv har jag ju inte tittat sedan det begav sig för 25+ år sedan, och var bara pre-teen då så kanske inte så konstigt att minnet sviker?

Men tack för info! Började titta i förrgårså antar att jag har ett tag kvar till karaktärerna ovan gör entré.
Jag började också kolla när jag var pre-teen för 26 år sedan, så lite konstigt är det, jag tittade dock ända till slutet 2002 tyvärr

Varför finns det inga moderna bilder på Sabina Lindgren, både snygg och var bra skådis
Citera
2022-06-15, 23:10
Medlem
farlings avatar
Citat:
Jag började också kolla när jag var pre-teen för 26 år sedan, så lite konstigt är det, jag tittade dock ända till slutet 2002 tyvärr

Varför finns det inga moderna bilder på Sabina Lindgren, både snygg och var bra skådis

Jag minns inte när jag slutade titta, vet bara att jag inte såg hela serien - vilket jag ämnar att göra nu när alla avsnitt kommer läggas upp på Tv4play.
Hoppas att de kör en omgång med Tre kronor också, den såg jag inte heller alla avsnitt av.

Finns massvis med bilder på Sabina Lindgren på hennes Instagram (sök bara på hennes namn+instagram så kan du se dem utan att själv ha IG), var själv inne och kollade förut idag. Hon ser precis likadan ut nu som då fast lite äldre. Noterade att hon gillar att ta selfies, och hon trutar med läpparna på precis varje bild.
Håller dock inte med om att hon är en bra skådis, fast det är det ju å andra sidan knappt någon av dem som är. Det är bara Jessica Zandén och far och son Berenett som sticker ut, resten suger rätt hårt.
SPECIELLT Sascha Zacharias och han som spelar Andreas. Herregud vad pinsamma de är i sina så kallade rolltolkningar.
Senast redigerad av farling 2022-06-15 kl. 23:13.
Citera
2022-06-15, 23:29
Medlem
BavarianBeetles avatar
Vilket NHL-lag var det som den där målvakten hade blivit draftad av, och vad hände med honom? Det enda jag minns är att han slog sin tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in