2022-06-16, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Sen när får man årets lyft av att duscha
😂😂😂😂 vad har du för verklighets uppfattning egentligen?
Linn har konstant platt och stripigt hår så wow logiskt. I samarbetet så var håret Lockat av frisör. sen när har man tid att locka en hel peruk som hon har när man dessutom har en bebis och till och med bara gör samarbeten direkt i stunden för det har hon inte planering för heller. Färger kan inte skifta ute i solen det är inomhus eller i skugga som det kan färgskifta men Linn har alltid knall gult hår på all bilder annars så wow troligt det oxå.

Locka håret hade hon absolut kunnat göra själv. Sedan syns ju tydligt på det som publicerats senare att frisören uppenbart inte färgat utväxten, men utifrån de bilder som låg uppe när jag skrev tycker jag inte man kunde ta för givet att Linn för en gångs skulle tvättat håret ordentligt, bra ljus och lockat håret själv.
Ljuset (och ett nytvättat hår) gör väldigt mycket gällande hur färg uppfattas.
Jag lever i verkligheten där det finns förståelse för att färger kan framträda väldigt olika i en bild, och att som sagt en ordentlig hårtvätt gör extrem skillnad på hur mörk (fettig) en utväxt är
Citera
2022-06-16, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Sen när får man årets lyft av att duscha
😂😂😂😂 vad har du för verklighets uppfattning egentligen?
Linn har konstant platt och stripigt hår så wow logiskt. I samarbetet så var håret Lockat av frisör. sen när har man tid att locka en hel peruk som hon har när man dessutom har en bebis och till och med bara gör samarbeten direkt i stunden för det har hon inte planering för heller. Färger kan inte skifta ute i solen det är inomhus eller i skugga som det kan färgskifta men Linn har alltid knall gult hår på all bilder annars så wow troligt det oxå.

Och årets lyft? Linns går är knappast perfekt på de bilder du syftar till? Ja det var rätt risigt i samarbetet med arla, men på den nivån brukar det faktiskt inte alltid vara. Hela er argumentation från början handlar om hur kasst jobb frisören gjort? Nu har håret helt plötsligt fått årets lyft?
Citera
2022-06-16, 19:08
Medlem
I hennes senaste inlägg påstår hon att hon är mest nöjd med sin hy. Hon påstår också ofta att hon är ”osminkad” fastän hon står där och glor ner i backen med tjocka ovårdade lösögonfransar och färgad dagkräm.

Idag lade hon även upp en så här totalt redigerad bild där hennes hy är otroligt blurrad! Lite dubbelmoral.

https://ibb.co/d4WXNwr
Citera
2022-06-16, 19:13
Medlem
Förlåt mig men behövs verkligen ett ”lifehack” för att öppna en burk majs?

Och Linn pratar med bebisröst för att Simme impar på henne med detta otroliga lifehack.
Citera
2022-06-16, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruemilia95
I hennes senaste inlägg påstår hon att hon är mest nöjd med sin hy. Hon påstår också ofta att hon är ”osminkad” fastän hon står där och glor ner i backen med tjocka ovårdade lösögonfransar och färgad dagkräm.

Idag lade hon även upp en så här totalt redigerad bild där hennes hy är otroligt blurrad! Lite dubbelmoral.

https://ibb.co/d4WXNwr
Men har sett henne sminkad typ varje dag med puder/foundation och även rouge. Det är väl typ nu man sett henne helt (?) Utan smink!
Citera
2022-06-16, 20:53
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin

Och Linn pratar med bebisröst för att Simme impar på henne med detta otroliga lifehack.

Haha han slutar aldrig att förvåna, så mycket vishet i den lilla kroppen 😁
Citera
2022-06-16, 20:56
Medlem
Floristen tar inte ens hand om sina blommor , videon med Simon som öppnar burk är blommorna riktigt ledsna i bakgrunden. Aj aj Linnsan
Citera
2022-06-16, 21:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Floristen tar inte ens hand om sina blommor , videon med Simon som öppnar burk är blommorna riktigt ledsna i bakgrunden. Aj aj Linnsan

Såg det oxå 😂😂 alla växter var riktigt slaka
Citera
2022-06-16, 22:04
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin

Hon är helt fantastisk! Finns inget hon inte klarar av!
Citera
2022-06-16, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Undrar hur det ska gå sen när Linn är singelmorsa med 3 ungar!

Singelmorsa…. ja i 1 vecka kanske. Max 😅
Senast redigerad av Allvaret- 2022-06-16 kl. 22:39.
Citera
2022-06-17, 01:02
Medlem
MissTrisstesss avatar
"Jag är en extremt självkritisk person, särskilt när det kommer till mitt utseende"

Å faen...*hmmm*.

Snälla Linn, väx upp.
Tre döttrar behöver en IKKET självkritisk mamma ang. utseende.
Citera
2022-06-17, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
"Jag är en extremt självkritisk person, särskilt när det kommer till mitt utseende"

Å faen...*hmmm*.

Snälla Linn, väx upp.
Tre döttrar behöver en IKKET självkritisk mamma ang. utseende.

Dom är redan hjärntvättade med att vara små, söta prinsessor. 🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in