2022-06-16, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmboogie
Alltså herregud vad ni skriver mycket skit om Linn. Råkade snubbla över den här tråden och förvånas verkligen över hur taskig ton det är här. Hennes hår är fult, hon ger ingen uppmärksamhet till de äldre barnen, hon har för mycket samarbeten. Alltså skärp er! Vad är det som gör er så upprörda? Hon är en ung, vacker mamma som kämpar för sina ungar och sitt jobb som influencer. Scrollade igenom hennes insta och finns för fan noll att uppröras över. Vad är det som provocerar er så med henne? Finns ju tusen andra på sociala medier som försörjer sig på samma sätt. Så berätta: Ge mig topp tre anledningar till varför just Linn förtjänar så mycket hat. Jag fattar verkligen inte. Är det nån tjejgrej som jag som kille inte hänger med på eller vad?

Du kanske ska läsa tråden från början. Hon är helt enkelt ingen bra person.
Citera
2022-06-16, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Hon hade mjölkstockning. Det är inte bara feber, det är fruktansvärd smärta också.

Jag trodde det var en ursäkt för att sluta amma då hon brukar vara snabb med det
Citera
2022-06-16, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jag trodde det var en ursäkt för att sluta amma då hon brukar vara snabb med det

Hon ammar ju fortfarande
Citera
2022-06-16, 08:36
Medlem
Citat:
Hon ammar ju fortfarande
ja vilket är bra, men med de tidigare barnen har hon slutat med div ursäkter och trodde detta skulle bli lika
Citera
2022-06-16, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
ja vilket är bra, men med de tidigare barnen har hon slutat med div ursäkter och trodde detta skulle bli lika
Ja det blir nog inte så långvarigt. Tror inte hon gillar att amma.
Citera
2022-06-16, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Ja det blir nog inte så långvarigt. Tror inte hon gillar att amma.

Nej det tror inte jag heller men vill gärna vissa sig lättklädd ( läs helst utan kläder ) helst så man skymtar vårtgård och/eller kön/bak, tycker hon är osmaklig med det!
Citera
2022-06-16, 12:44
Medlem
Citat:
Hon ammar ju fortfarande
Brukar annars vara lättare att bli gravid om man inte helmmar 🤷‍♀️
Citera
2022-06-16, 12:48
Medlem
Nu börjas det igen. ”Tack för att jag får äta en lunch” Herrgud, ungen har ju till synes sovit hur bra som helst utan henne. Varför måste hon ljuga om allt..
Citera
2022-06-16, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
Brukar annars vara lättare att bli gravid om man inte helmmar 🤷‍♀️

Hahaha kanske därför hon gjorde senaste samarbetet, ”dom” planerar en till bebis 😂
Citera
2022-06-16, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Nu börjas det igen. ”Tack för att jag får äta en lunch” Herrgud, ungen har ju till synes sovit hur bra som helst utan henne. Varför måste hon ljuga om allt..

Allt för att göra reklam för sina samarbeten. Simme är ju trots allt också hemma, så han kan faktiskt ta över en stund om Linn är så hungrig!

Tur för Linn att Simon fick sparken/slutade så att han kan vara hemma hela sommaren med Linn, så slipper hon vara själv med alla 3 barnen..
Citera
2022-06-16, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Allt för att göra reklam för sina samarbeten. Simme är ju trots allt också hemma, så han kan faktiskt ta över en stund om Linn är så hungrig!

Tur för Linn att Simon fick sparken/slutade så att han kan vara hemma hela sommaren med Linn, så slipper hon vara själv med alla 3 barnen..
Undrar hur det ska gå sen när Linn är singelmorsa med 3 ungar!
Citera
2022-06-16, 17:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Nej. Däremot hade jag absolut kunnat tänka att håret i samarbetet var nytvättat och att det på andra bilder inte varit det. Samt att ljuset kan göra att hårfärgen uppfattas olika.
Jag tror absolut på att det kan vara filmat efter frisören, men anser inte att man kan ta för givet att det är så.

Man kunde ju tänka att de inte färgat utväxten för att Linn tänkt låta sitt vanliga hår växa ut och inte färga det (men det lär ju knappast vara troligt)

Sen när får man årets lyft av att duscha
😂😂😂😂 vad har du för verklighets uppfattning egentligen?
Linn har konstant platt och stripigt hår så wow logiskt. I samarbetet så var håret Lockat av frisör. sen när har man tid att locka en hel peruk som hon har när man dessutom har en bebis och till och med bara gör samarbeten direkt i stunden för det har hon inte planering för heller. Färger kan inte skifta ute i solen det är inomhus eller i skugga som det kan färgskifta men Linn har alltid knall gult hår på all bilder annars så wow troligt det oxå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in