Citat:
Ursprungligen postat av
Barents
Det finns inga varor (droger på darknet?) att köpa för BTC. Hade det funnits bilar att köpa hade bilpriset ändå varit kopplat till USD och priset i BTC varierat varje dag. Så BTC täcker inte för valutaförluster eller värdeminskning eller inflation. Det är en bluff som extremt okunniga går på.
Make no sense, vad babblar du om egentligen.
Gör om läxan och kom tillbaka.
1. Min kompis är storsäljare på Darknet och tar emot både betalningar i BTC & Monero. Dock så får betalningarna som sker i btc tvättas jämfört med moneron. Inga konstigheter.
2. Min kompis köpte en fläskig jävla Merca för 6 månader sedan för btc. Gissa vart?
Blocket. Inga konstigheter.
3. Bilpriset är väl kopplat till det land och valuta som den handlas i, rätta mig om jag har fel. Osäker i frågan.
4. Vilken valuta täcker valutaförluster eller värdeminskningar? hade varit ganska intressant att veta.
5. Tillskillnad från all fud som kommer när vi droppat ett tag så är detta ett STANDARD RETRACE tillbaka till 50eman på månadsgrafen. Kan folk sluta ha panik, och ha en plan istället.
6. Folk som kallar det är bluff är oinsatta, opålitliga, okunniga, och oförmögna. samt oerhört tröga :P