2022-06-15, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Är det nya pojkvännen som har dumpat henne? Blir inte det minsta förvånad, bara hennes röst och sättet hon uttrycker sig på måste få alla vettiga män att fly...

Tror det är farmor som gått bort.
Citera
2022-06-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Tror det är farmor som gått bort.

Farmodern bor i Stockholm och är inte registrerad som avliden.
Citera
2022-06-16, 00:59
Medlem
Nu lägger hon upp en burk Benzo på sin story och frågar om nån "dealar på svarta marknaden?"
På riktigt,?
Citera
2022-06-16, 07:58
Medlem
Min tolkning är att pappan är svårt sjuk. Dela skriver hon att hon har fått en ”brutal present” från honom, och dels sitter han med armarna konstigt placerade på fotot med honom och döttrarna. ALS eller nån annan neurologisk sjukdom?
Citera
2022-06-16, 08:26
Medlem
Agent.Jonesys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Haha hon driver ju och alla går på det. Hon måste skriva sådär med tanke på hur mycket hon slagit andra på fingrarna med att dom inte är där för barnens skull. Medan hon själv aldrig missar en match (lögn såklart) mm.
Om det går dåligt och ens företag är på väg nedåt så köper man inte en ny Chanel . Dessutom ser hon väldigt glad ut så nä, hon mår bra.

Det va hennes pappa som köpte väskan. Får jag spekulera fritt, så tror jag hon har drogproblem och familjen försöker hjälpa henne med att komma bort.
Citera
2022-06-16, 08:35
Medlem
Agent.Jonesys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jsgbg
Min tolkning är att pappan är svårt sjuk. Dela skriver hon att hon har fått en ”brutal present” från honom, och dels sitter han med armarna konstigt placerade på fotot med honom och döttrarna. ALS eller nån annan neurologisk sjukdom?

De tror jag nog inte. Han spelade tennis så sent som för ett par dagar sedan. Brutal present tror jag är Chanelväskan.

Med tanke på att hon raggar Stesolid på Instagram helt öppet så tror jag hon är riktigt nere i drogerna.
Citera
2022-06-16, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Jonesy
De tror jag nog inte. Han spelade tennis så sent som för ett par dagar sedan. Brutal present tror jag är Chanelväskan.

Med tanke på att hon raggar Stesolid på Instagram helt öppet så tror jag hon är riktigt nere i drogerna.

Yes presenten är Chanel. Pappan är nog inte sjuk mer än att hela familjen är sjuka i huvet . Skämt åsido, hon skrev ju nån rad om att pappan känner henne så väl och tur att dom är materialister hela familjen.

Intressant att hon lägger upp info om medicin. Så WoHo hjälper liksom inte. Vem kunde ana det?! Jag tror hon la upp pillerburken för att säga att hon mår så himla dåligt bla bla bla. Jag tror det handlar om att antingen blir pappan av med sitt företag (tjejerna måste signa nåt papper) eller att han var tvungen att sälja sin lägenhet i Nice. Nåt sånt. Affärshändelser helt enkelt.
Citera
2022-06-16, 09:04
Medlem
Bizmarcks avatar
Fan vilket jävla vrak hon är!
Ser ut som 60 år och beter sig som 14.
Citera
2022-06-16, 11:05
Jag måste hålla med mer att det är nånting med Katrin typ hennes pappa vladde nu för det känns inte som att hon skulle missa barnens skolavslutning bara så där
Citera
2022-06-16, 13:45
och det är inte farmor som har dött hon lever enlig ratsit det brukar stå inom några dagar där ifall man dör om papper sköts som det ska och skickas till skatteverket te,x
Citera
2022-06-16, 14:56
Medlem
PR-trick

Finns ju inget löjligare än att säga "något har hänt men jag kan inte säga vad det är".

Antingen outar man eller så håller man tyst tills man kan berätta.
Citera
2022-06-16, 15:06
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
Nu lägger hon upp en burk Benzo på sin story och frågar om nån "dealar på svarta marknaden?"
På riktigt,?

Bild på det? För den är isåfall borttagen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in