Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Solglasögat skulle inte kunna redovisa sin favoritleksak i 2a klass, än mindre förstå och redogöra för vad som krävs för att räknas som legitim kombatant i någon som helst konflikt. Han är en känd jubelidiot här på forumet, särskilt i Vapen & Militär, där han gjort bort sig otaliga gånger genom sin generellt grunda förståelse av snart sagt allting som har med militär och vapenteknik att göra.
Situationen i Ukraina är inte speciell på något sätt. Det är en klassisk invasion där ett land angripit ett annat. Samma regler som gäller i alla andra konflikter gäller också där.
Jag är dock nöjd om man gör processen kort med dessa kringresande mördare. Det är ett av vår tids gissel dessa psykopater som åker runt till världens konflikthärdar och tror att de ostraffat ska få uppleva kicken av att döda en annan människa.
Ryssland har klart och tydligt sagt vad som gäller från början och utländska medborgare kommer att betraktas som de kriminella de är.
Så nej, jag har absolut inget till övers för dessa kräk och debattera inte ens med mig om detta. Jag kommer bara att bli otrevlig till slut.