2022-06-14, 20:43
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Såg på fejsboken att det ska serveras gädda förmodligen ikväll. Hur intaget ni eran? Ikväll blir det med en stor kopp te. Ännu en jävel som försökte jaga barn blir exponerad. Bra så
Det känns som om relativt mycket hänger på denna och huruvida man kan leverera inom paradgrenen "uppslitande och relaterbara familjedraman" med otrohet, snask/snusk, vidöppna fb-fotoalbum och mycket fallhöjd.

Blir det ännu en ensamstående/udda figur/handikappad/pundare (eller "Nu blåser vi Kenta 3") så tappar folk i stugorna nog lite intresset. Då kan man ju lika gärna kolla "Best of" på random amerikansk pedofiljägarkanal.
Citera
2022-06-14, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Han är inte dömd eller misstänkt för den saken i vart fall. Då har det kollats. Där är han ju inte ensam. De flesta gäddorna verkar ju inte ha gjort något mot egna eller andras barn.

De har fallit för en honungsfälla som inte inträffat någon gång tidigare i deras liv.

Du kan se det som ett fyllo som sätter sig i en bil och ska köra iväg. Bilen startar inte. Ska vi döma den personen för evigt för att den gjort något oförlåtligt? Eller ska vi vara tacksamma för att personen får en ny chans i och med att brottet inte blev fullbordat? En varning.

Inser du att nyss hyllade dumpen?

Dumpen fungerar nämligen exakt så. Vi kan vara tacksamma för att personen får en ny chans i och med att brottet inte blev fullbordat.
Citera
2022-06-14, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Patrik Sjöberg följer Sara i fotspåren. Martin Soneby la precis upp på Twitter när Patrik kör bil och filmar sig själv samtidigt när han spelar in en video på sociala medier. Patrik och Sara vill man inte möta på motorvägen.

Hänger inte med här. Vem är den här Soneby och vad gör han och ogillar han Dumpen?

Det här är saker som gått mig helt förbi så den som känner sig manad berätta gärna!
Citera
2022-06-14, 21:11
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hänger inte med här. Vem är den här Soneby och vad gör han och ogillar han Dumpen?

Det här är saker som gått mig helt förbi så den som känner sig manad berätta gärna!
men för i helvete! Läser du inte tråden?
Prova sökfunktionen annars. I detta nu nämns "Soneby" i 83 inlägg. Detta inkluderat.
https://www.flashback.org/sok/?so=weight&query=soneby&t=3350568&sp=1
Citera
2022-06-14, 21:12
Medlem
Grönsaksgäddan (Napp #111)
Citera
2022-06-14, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Grönsaksgäddan (Napp #111)
https://dumpen.se/2022/06/14/12144/
Citera
2022-06-14, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Är det någon som vet mer om J.W och hennes påstående om Patrik Sjöberg?

Ja presenterar hen några bevis eller är det bara smutskastning? Stackars Dumpen som pressas från alla håll.

Fick en liten tår i ögat när jag läste Saras självbiografi. Förbannat snygg för att ha levt ett sånt hårt liv.
Citera
2022-06-14, 21:33
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Det känns som om relativt mycket hänger på denna och huruvida man kan leverera inom paradgrenen "uppslitande och relaterbara familjedraman" med otrohet, snask/snusk, vidöppna fb-fotoalbum och mycket fallhöjd.

Blir det ännu en ensamstående/udda figur/handikappad/pundare (eller "Nu blåser vi Kenta 3") så tappar folk i stugorna nog lite intresset. Då kan man ju lika gärna kolla "Best of" på random amerikansk pedofiljägarkanal.

Blev ju en rätt bra gädda. Man ser att förstår att han gått över gränsen o börjar sakta förstå att. Viss respekt att han faktiskt ville sätta sig o snacka om det. Också Sara o Patrik har blivit lite bättre på att hantera kategorin snackare. Han fick ändå prata litr ostört. Synd att han dock pajade det genom att ljuga att det bara var ett barn.

Hoppas han går hem o lägger sig platt o söker hjälp som han sa.
Citera
2022-06-14, 21:37
Medlem
Halte Haralds avatar
Dags för en rebus på kvällens grönsaks gädda!
Ser ut att sitta i ett kontorslandskap och jobba blir förmodligen jobbigt att sitta där framöver när kollegorna får veta att man sitter på arbetstid och skriver med pedofil mammor som påstår sig ha gjort saker med sin 3 åring.

Jävla äckel!

Jag ogillar hur de här med Sonneby utvecklat sig.
Får man gilla dumpen och Sonneby på samma gång eller är det antingen eller?
Klyv mig!
Citera
2022-06-14, 21:38
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Blev ju en rätt bra gädda. Man ser att förstår att han gått över gränsen o börjar sakta förstå att. Viss respekt att han faktiskt ville sätta sig o snacka om det. Också Sara o Patrik har blivit lite bättre på att hantera kategorin snackare. Han fick ändå prata litr ostört. Synd att han dock pajade det genom att ljuga att det bara var ett barn.

Hoppas han går hem o lägger sig platt o söker hjälp som han sa.
Han var så medgörlig att jag blev förvånad att de inte bara bad om namn istället för att lägga en efterlysning. Lär få träna på nattimmarna framöver.

Edit:

Skriver även "Hjärtat" i varje inlägg precis som suspekta figurer i denna tråd brukar göra.
Senast redigerad av LightFandango 2022-06-14 kl. 21:42.
Citera
2022-06-14, 21:41
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Han var så medgörlig att jag blev förvånad att de inte bara bad om namn istället för att lägga en efterlysning. Lär få träna på nattimmarna framöver.
Han erbjöd ju sig t.o.m att swisha för kondomer. Märkligt att dom inte tog emot det då hade ju röda mattan redan rullats ut.
Citera
2022-06-14, 21:41
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

Ja jag tror man hade fått mycket ur honom. Han berättade ju att han hade barn dessutom. Finns intr så mycket att gå på men mer träning lär stå på schemat. Kanske sluta sexchatta på jobbet tyckte jag det verkade som på bilderna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in