2022-06-13, 18:48
Medlem
Så fort man ifrågasätter/kritiserar eller ens bara har en undran.
Blir man kallad för troll och blockad.

Inge ARN där inte. Kanske RO, men kan inte påstå att jag har tillräcklig koll där.
Citera
2022-06-14, 09:03
Avslutad
Foto från ”mamma och son date”. Givetvis med plåstersidan mot kameran.
Citera
2022-06-14, 10:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Eftersom My uppenbart är väldigt sjuk inne i sitt huvud, så är det bra att omgivningen ser att hon är sjuk rent fysiskt, därav det stooora plåstret.
Psykisk ohälsa eller psykiatriska diagnoser är "osynliga", så ett tips till My är att sätta på sig en "hövding" cykelhjälm och utlösa den... då syns det på lång väg att, se upp, här kommer en skadad människa, aktas varsamt, V.I.P
Citera
2022-06-14, 10:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Servitrisen fotar. Har assistenten slutat?
Tidigare hämtade hon sonen/accessoaren i skolan en gång för en "lunch-date". Vore mer intressant att se allt hon läser. Nu, med all tid i världen, kan hon ju vara hemma och baka och laga mat, göra matlådor och sköta hemmet.
Duschar hon över huvud taget nuförtiden? Plåstret ser likadant ut varje dag. Kommer att bli snyggt med en vit rektangel mitt i solbrännan. Som sagt, en scarf räcker den korta stund hon är ute. När hon är inne och läser/scrollar på mobilen/vilar/kollar på film behövs inget på ärret.

Det har gått 2 veckor med råge nu. Efter att hon sa att hon gått med rullator i 2 veckor efter "operationen" har det gått ytterligare några veckor och fortfarande inget provsvar eller datum för nästa operation. 🌵
Citera
2022-06-14, 13:13
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Jag stör mig enormt mycket på L’s instagram som ju givetvis är Mys.
Där har hon lagt upp bilderna från kompisträffen ”omaskade”. Så onödigt 🤨
Citera
2022-06-14, 13:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Jag stör mig enormt mycket på L’s instagram som ju givetvis är Mys.
Där har hon lagt upp bilderna från kompisträffen ”omaskade”. Så onödigt 🤨
Att bilderna är omaskade på Luddes insta, är väl för att få andra (oss) att tro att det är Ludde som sitter bakom spakarna...

Idag är det grönan med kompis för L, mysan är noga med att dokumentera, även Jonas insta får nya instastorys upplagda.. börjar likna någonting riktigt stört nu, alla dessa konton, med den gemensamma nämnaren: My
Citera
2022-06-14, 16:30
Avslutad
https://streamable.com/27ohrr

#inteutanmittplåster
Grönan idag med sockerconny...
Citera
2022-06-14, 17:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/27ohrr

#inteutanmittplåster
Grönan idag med sockerconny...
Nu har tokmorsan lagt samma i Ls story 😳
Citera
2022-06-14, 18:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Nu har tokmorsan lagt samma i Ls story 😳
Ja, det låg även i Jonas story...
Citera
2022-06-15, 08:32
Medlem
Undra om föräldrarna till klasskompisarna är tillfrågade om de får visas på bild. På M sida är de blurrade men på L syns de. Å båda är öppna profiler så ALLA kan se.
Citera
2022-06-15, 12:13
Medlem
TPLs avatar
Hon måste ha svårt att få ihop content till sitt konto när hon lägger upp en 15 sekunder kort snutt när hunden vill upp på bordet. Det räcker väl om hunden själv lägger upp den på sitt konto. 🌵🤮
Citera
2022-06-15, 18:55
Avslutad
Ny har den inbillade sjuka varit på stan och ätit med mariefilipiakwallderin och käkat. Hon smyger i vassen för hon vill att folk ska tro att hon är dööösjuk🌵Finns bild på det kontot 🌵
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in