Citat:
Ursprungligen postat av
Ecofriendly
Om man njuter av att se familjer få sina liv förstörda är man verkligen bättre människa själv? Visst ska man väl försöka jobba emot att hindra barn ifrån att bli utsatta, det är väl bra man lägger ner tid på det. Även mer forskning behöver läggas kring ämnet. Pedofil är ju inget naturlig tillstånd direkt. Dock till er som älskar Dumpen har jag dåliga nyheter för er,det är inte pedofil att attraheras av unga tonårs tjejer. Oavsett vad Lagen och Moralen säger.
Man kan vända på det och se det så här: Eftersom alla män är vad dom är (kåtbockar) men inte är ärliga med det vid dejting och äktenskap så utnyttjar de en falskhet och tillförskansar sig fördelar som en ärlig person inte får.
Är det då egentligen inte mer än rätt att även dessa tvingas vara ärliga och inte låtsas vara någonting de inte är?
När en kvinna eller psykolog för den del frågar mig tänder du på barn så säger jag sanningen. Nej inte på barn men om ingen lag funnits och bortsett från eventuell moral/samvete så skulle jag säkert ha knullat henne (även om jag inte använder så starka uttryck).
Sen om psykologer hade klassat mig sig som pedofil på lösa ord utan förstånd så hade det blivit deras problem, i vanlig ordning anmälningar och "prickar".
De kvinnor jag haft som haft minderåriga flickor har inte reagerat och inte lagt någon vikt vid mina ord och då är det okej för mig att lämna frågan och inte prata mer om det. Då vet jag nämligen att de kan tänka rationellt och inte agerar hysteriskt och dömande.
Vad jag menar är: Det måste finnas belägg för påståenden. Det räcker inte med att någon säger att han har mördat för att dömas för mord, eller påstår sig vara missbrukare för att det ska ge konsekvenser. Det räcker för misstankar och därefter för att begära t ex lever och/eller urintest men allt utöver det är inte korrekt och fel begångna av tjänstemän som inte kan juridik.