Citat:
Ursprungligen postat av
Warmane
Har du kollat mina länkar? Du ignorerar dem och påstår alltså att jag länkat till något annat.
Självklart!
Du hänvisar inte till forskning. Du hänvisar till en wikipediasida med en massiv ordsallad, som är så lätt att falsifiera att det inte ens var roligt att utmana sig själv.
Alltså är det inte vetenskap utan ideologi vi pratar om.
Har du sett den svenska motsvarigheten till sidan?
Eller vad det står i ICD-10 eller DSM-5?
Citat:
Att din läsförståelse är usel är ditt problem.
Haha, okej, kolla vem som talar!
Citat:
Nu projicerar du igen.
Okej, peka?
Vet du ens vad en projicering är för något?
Citat:
Nej, vetenskapen visar att transsexualism är biologiskt, vilket är en av anledningarna till att transpersoner är hatade av många feminister.
Nej, det är inte vetenskap.
Det är psykisk ohälsa. Som så många andra vanföreställningar.
Dysfori är dessutom "känsla av olust" och dess motsatsord är eufori.
Det är alltså inte en mätbar defekt eller åkomma, utan något man själv uppger att man "känner".
Lite som någon med schitzofreni kan "höra röster i huvudet", eller få för sig att deras plomb i tänderna är en avlyssningsapparat för KGB.
Man säger då normalt: nej, det funkar inte så. Men för de här snorungarna låter man dem hållas i sin psykiska ohälsa och nu har "viskningsleken" blivit allvar och man har börjat mutilera fullt friska barns könsorgan och förpubertala bröst och göra dem infertila för resten av deras liv.
Riktig jävla Dr Mengeleskit, helt ärligt.
Rada upp varenda kirurg som ställer upp på det här, plocka av deras legitimationer och kör ut dem till Sibirien, bakom Gobiöknen.
Citat:
Du förkastar vetenskap för att den inte passar din världsbild.
Jag följer Poppers definition av vetenskap.
Inte den här jävla hittepå-kvasivetenskapen.
Den är avslöjad för länge sen i Grievance Study-affären.
Läs en bok som heter The madness of crowds av Douglas Murray.
Den förklarar hur allt hänger ihop.
Försök ta dig in till 2022, för allt det där du försöker driva fram är gammalt debunkat skåpmat.
Lika trendig som trampstamps-tatueringar och ankläppar.