2022-06-13, 22:55
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Skulle det alltså vara mer enkelt att frakta skiten över hela världen än att gå över gatan till närmsta etablissemang, där Putin bott och som innehar en toalett och spola ner skiten där? Förstår inte att ni kan anse detta...

Ja, självklart. För en säkerhetstjänst är det 1000 gånger enklare.

Vad du inte tycks fatta, är att det är massvis med saker som skall fraktas runt med en dylik "potentat". En "väska" skit mer eller mindre gör ingen skillnad alls.

Men att hålla på och släpa runt på en väska skit till diverse sunkiga restauranger i alla möjliga städer för att där tömma skiten i en vanlig djävla holk, är ett företag du förmodligen inte heller kan föreställa dig.

Men för all del, sväng förbi en camping i sommar, och be att få prova att tömma någon husvagnsägares septitank i en helt vanlig toastol på någon restaurang inne i stan, så får du se hur jävla enkelt det är.

Vad jag däremot skulle kunna tänka mig att de fraktar med sig, för att slippa frakta runt en "väska" skit, är en förbränningstoalett. Skulle möjligen kunna bli lite meck med avgaserna.
Och alla som inte vet vad en förbränningstoalett är får ta och googla.

Med med en så paranoid psykopat som putinponken, så skulle inte förvåna det minsta om han inte ens vill lämna en förbränningstoaletts avgaser efter sig. Därav "väskan". Det är inte en sund logisk människa som bestämmer det där. Det är också en sak man måste fatta att ta med i beräkningarna.
Senast redigerad av trngw 2022-06-13 kl. 23:07.
Citera
2022-06-13, 23:45
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Ja, självklart. För en säkerhetstjänst är det 1000 gånger enklare.

Vad du inte tycks fatta, är att det är massvis med saker som skall fraktas runt med en dylik "potentat". En "väska" skit mer eller mindre gör ingen skillnad alls.

Men att hålla på och släpa runt på en väska skit till diverse sunkiga restauranger i alla möjliga städer för att där tömma skiten i en vanlig djävla holk, är ett företag du förmodligen inte heller kan föreställa dig.

Men för all del, sväng förbi en camping i sommar, och be att få prova att tömma någon husvagnsägares septitank i en helt vanlig toastol på någon restaurang inne i stan, så får du se hur jävla enkelt det är.

Vad jag däremot skulle kunna tänka mig att de fraktar med sig, för att slippa frakta runt en "väska" skit, är en förbränningstoalett. Skulle möjligen kunna bli lite meck med avgaserna.
Och alla som inte vet vad en förbränningstoalett är får ta och googla.

Med med en så paranoid psykopat som putinponken, så skulle inte förvåna det minsta om han inte ens vill lämna en förbränningstoaletts avgaser efter sig. Därav "väskan". Det är inte en sund logisk människa som bestämmer det där. Det är också en sak man måste fatta att ta med i beräkningarna.

Hmm! En plastpåse med skit, till närmsta toalett som INTE har med Putins boende att göra - skulle detta vara svårt, menar du? Sedan bara att elda upp "plastpåsen" som samlat upp skiten! Vad är svårt med detta, menar du?

Mitt fetande; Vem har snackat om "väskor" - det är era perversa och paranoida troenden att detta skulle ske. Räcker med en plastpåse som samlar upp avföringen och sedan spola ner detta i en närbelägen toa - case closed! "Ett företag du förmodligen inte heller kan föreställa dig". HAHAHA, vad skulle detta vara för problem, menar du? Bättre då att ha ett entourage med ett "poop-a scooper"-team, som samlar allt och fraktar skiten över hela världen för att till sist destruera detta på Röda Torget, eller inom Kremls domäner - är det så du menar?

"Ja, Igor - du är den med flest anställningsår och rutin - Putin har nu haft rännskita, detta anser jag vara din uppgift då du bäst vet hur att hantera detta, delikata ANALysspeciment!".
Citera
2022-06-13, 23:52
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Hmm! En plastpåse med skit, till närmsta toalett som INTE har med Putins boende att göra - skulle detta vara svårt, menar du? Sedan bara att elda upp "plastpåsen" som samlat upp skiten! Vad är svårt med detta, menar du?

Mitt fetande; Vem har snackat om "väskor" - det är era perversa och paranoida troenden att detta skulle ske. Räcker med en plastpåse som samlar upp avföringen och sedan spola ner detta i en närbelägen toa - case closed! "Ett företag du förmodligen inte heller kan föreställa dig". HAHAHA, vad skulle detta vara för problem, menar du? Bättre då att ha ett entourage med ett "poop-a scooper"-team, som samlar allt och fraktar skiten över hela världen för att till sist destruera detta på Röda Torget, eller inom Kremls domäner - är det så du menar?

"Ja, Igor - du är den med flest anställningsår och rutin - Putin har nu haft rännskita, detta anser jag vara din uppgift då du bäst vet hur att hantera detta, delikata ANALysspeciment!".

Du upprepar bara dig själv med ideliga imbecilla kommentarer om att du inte förstår någonting. Ja, jag kan konstatera att du i alla fall har rätt i att du inte förstår någonting. Inte ett skvatt. Frågan är väl mest bara vem som är mest korkad, du eller putinponken.

Förresten så har vi svaret på den frågan också. Du förstår dig inte ens på en paranoid psykopat som putinponken, så alltså är du mer korkad än han.

Svaren på dina frågor har du redan fått, se tidigare inlägg.
Citera
2022-06-14, 00:04
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Du upprepar bara dig själv med ideliga imbecilla kommentarer om att du inte förstår någonting. Ja, jag kan konstatera att du i alla fall har rätt i att du inte förstår någonting. Inte ett skvatt. Frågan är väl mest bara vem som är mest korkad, du eller putinponken.

Förresten så har vi svaret på den frågan också. Du förstår dig inte ens på en paranoid psykopat som putinponken, så alltså är du mer korkad än han.

Svaren på dina frågor har du redan fått, se tidigare inlägg.

Nej, har inte fått svar alls på mina frågor - sök igenom tråden och du skall finna detta... Om nu någon/ni svarat på frågan om varför man INTE destruerar på plats, upprepa gärna. Men, INGEN av er har gjort detta, ni bara tror att ni förklarat... Såå, vad hindrar Putins manskap att agera såsom mina idéer föreslår? Du har anammat en annan användaares idiotier där denna skrev en halv bok där denne bedyrade att denne visst svarat på mina frågor, men inte gjort detta, i stället för att visa mig på bevis för att denne gjort så - patetiskt! Skall du anamma samma tillvägagångssätt, eller skall du vara man nog att då påvisa mig dessa svar?

Håller inte andan!
Citera
2022-06-14, 02:37
Medlem
Det som är mest intressant är hur många som tror att det är sant.
Citera
2022-06-14, 08:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blindpilot
Troligaste förklaringen är att avföringen flygs hem så presidenten i lugn och ro kan smörja in sig i den när han väl är hemma igen.
Putler Har helt tappat det så lite mys med sitt eget bajs skulle jag kalla en av dom minst vansinniga saker han ägnar sig åt.

Jo men precis. Så länge han leker med sitt eget bajs så är det hans ensak. Det är just de där mer vansinniga sakerna (att skada andra människor och hota hela världen till livet) som han ägnar sig åt som definierar hans vansinne. Det får hans bajs-smetande att blekna på sjukhetsskalan.

Jag tror också att det handlar om att han vill att bajskorvarna ska flyga flygplan. Han tycker väl att det blir så mycket häftigare då.
Citera
2022-06-14, 09:50
Medlem
Svärjes avatar
Kan ni komma på bra tidningsrubriker?

"Kreml förnekar all kännedom:
- En skitsak"

"Putin kommenterar:
- Jag skiter i västmedia"

Citera
2022-06-14, 10:22
Medlem
LutzGrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svärje
Kan ni komma på bra tidningsrubriker?

"Kreml förnekar all kännedom:
- En skitsak"

"Putin kommenterar:
- Jag skiter i västmedia"

”CIA håller ett brunt öga på statsledares avföring”

”Något luktar bajs - det är Putin.”
Citera
2022-06-14, 11:02
Medlem
ElonRuskpricks avatar
Går rykten om att Putin har ansökt om namnändring till POOtin.
Citera
2022-06-14, 11:05
Bannlyst
Pruttler tar skällsordet "bajshitler" lite för bokstavligt.

Frågan är om han började med det här före eller efter floppen i Ukraina. Knäcke floppen psyket på honom eller är det ett symptom han haft länge?
Citera
2022-06-14, 11:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pruttler
Pruttler tar skällsordet "bajshitler" lite för bokstavligt.

Frågan är om han började med det här före eller efter floppen i Ukraina. Knäcke floppen psyket på honom eller är det ett symptom han haft länge?
Poopin Putin kanske har en plan på att bajsbomba Ukraina med sin egen avföring.
Citera
2022-06-14, 11:15
Medlem
dodcoviddods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton.Mills
Förstår inte varför bajset inte kan få åka ned i avloppet, det kan knappast kopplas till honom ändå. Möjligen om de skulle ha gjort en attrapp på hotellet där just hans avlopp leds till en speciell insamling, men det låter alldeles för långsökt för att ens ha i beaktning.

Viktigare är väl i så fall att de ordentligt rengör badrummet efter Putin besökt det.

Det är många männikor som läser expressen och nu "vet" att Putin låter flyga hem sitt bajs. Det har ju speklurats mycket kring Hitler när vi hatade honom som värst. Vidare är den här artikeln ett testamente för den svenska pressen, helt besatt av och bestående av mestadels avföring. Jag kan acceptera det, det får gå. Jag loggar inte in sidan och kollar bort när jag går förbi dem i ICA. Men nu kommer den svenska pressen och dess avföringshets efter mig till Flashback. Jag tar det personligt.

Citat:
Välkommen till massmedia, idag ska vi prata om avföring, för att det känns relevant för oss, då vi själva bajsar regelbundet och till och med Putin bajsar. Vi öppnar våra hjärtan och tänker på bajs tillsammans och sjunger "We shall overcome". Lite senare vi får peta i Gretas bajs. Stanna kvar för att ni vet inte och vi tänker inte avslöja om bajset har hunnit passera ringmuskeln när vi börjar peta.

Off topic: Notera att Greta är över 18 år och det är nu acceptabelt att sexualisera henne på alla perversa sätt. Men, kom och klaga på mig, som om det var jag som började parata avföring och inte inaveln på Expressen.[/quote]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in