2022-06-13, 18:50
Medlem
ace67s avatar
Jag antar att Putlers exkrementer kommer säljas dyrt på ebay eller mostvarande när man får ebb i kassan. Påminner mig om de driftiga norrlänningarna som förgylde älgbajs och sålde till dumma tyskar.
Citera
2022-06-13, 19:15
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Så den ryska säkerhetstjänsten samlar upp all avföring (varför inte alla biologiska rester?*) efter Putin ner i väskor och dessa flygs sedan till Moskva där det gissningsvis destrueras eller varför inte säljs på svarta marknaden.
(*Fekalier, urin, blod, sädesvätska (eller blir Putin som en munk utomlands?), hårstrån, hudavskrap.)

Ja, jag har frågat om detta faktum - men, intelligentian i tråden, som tror på denna sjuka myt, har inget svar på varför inte annat samlas in och att allt destrueras på plats, eller bara spolas ner i en annan toa i närheten av där han för tillfället bor. Finns massvis med procedurer för att destruera och göra sig av med detta, om man nu vill, på plats. Varför frakta skiten över hela världen om det inte är för rent kontrollmedicinska skäl?
Citera
2022-06-13, 19:44
Medlem
Dalulvens avatar
Kan man följa leveransen på Flightradar tro? Baise Force One.

Nej, det här låter som en skröna.
Citera
2022-06-13, 19:52
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill
Alltså, det låter ju inte helt otroligt. Man vet inte vad man ska tro 🤨

Är det troligt är det inte mindre troligt att andra världsledare skulle göra det, men har svårt att se att någon skulle vara intresserad av att anal-ysera en presidents bajs. Fejk-storyn eldar på rykten om hur sjuk Putin är och Expressen som publicerade hade jag mindre gärna haft i min väska än bajs - typ.
Citera
2022-06-13, 20:03
Medlem
Hoppas han är sjuk och dör snart så kriget tar slut
Citera
2022-06-13, 21:22
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ja, jag har frågat om detta faktum - men, intelligentian i tråden, som tror på denna sjuka myt, har inget svar på varför inte annat samlas in och att allt destrueras på plats, eller bara spolas ner i en annan toa i närheten av där han för tillfället bor. Finns massvis med procedurer för att destruera och göra sig av med detta, om man nu vill, på plats. Varför frakta skiten över hela världen om det inte är för rent kontrollmedicinska skäl?

För att det är enklast.

Därmed inte sagt att det är enkelt.

Men det är enklast.

Därför.

Inget konstigt med det.

Kan mycket väl vara en myt, men fan vet om det inte är mer troligt att det är sant.

Putin är fullständigt paranoid, det vet vi ju redan.
Citera
2022-06-13, 21:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
För att det är enklast.

Därmed inte sagt att det är enkelt.

Men det är enklast.

Därför.

Inget konstigt med det.

Kan mycket väl vara en myt, men fan vet om det inte är mer troligt att det är sant.

Putin är fullständigt paranoid, det vet vi ju redan.

Skulle det alltså vara mer enkelt att frakta skiten över hela världen än att gå över gatan till närmsta etablissemang, där Putin bott och som innehar en toalett och spola ner skiten där? Förstår inte att ni kan anse detta...
Citera
2022-06-13, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Kan man följa leveransen på Flightradar tro? Baise Force One.

Nej, det här låter som en skröna.

Det trodde jag med, tills jag fick reda på att han har en toalettborste av guld.

Pruttler tar sina toalettbesök på allra högsta allvar.

Pruttlers flyg: https://cdn.standardmedia.co.ke/sdemedia/sdeimages/thursday/photos_inside_vladi5c2486c753002.webp
Pruttlers palats: https://www.the-sun.com/news/2280886/vladimir-putin-pressure-alex-navalny-supporters/

Han hade nån runk-fåtölj på toaletten i sitt palats också.

edit: pausa på 8:48 för att se runkfåtöljen, anmierad enligt de läckta ritningarna: https://youtu.be/OjYl1xvssJY?t=528
Fåtöljen flashar förbi bland fotona på 9:08 två gånger, övertäckt.
Senast redigerad av pruttler 2022-06-13 kl. 21:50.
Citera
2022-06-13, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede

Haha ok det låter lite löjligt men teoretiskt så finns mkt information i avföring. Som skulle intressera CIA tex.

Hur förstör man avföring? Det verkar så lätt. Så fsb har med sig en stor förbränningskammare in i lokalerna där Putin vistas och där eldas bajset upp med el och det luktar?
Citera
2022-06-13, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
Rysk säkerhetstjänst har med sig en särskild väska när president Vladimir Putin är på utlandsbesök.
Enligt franska Paris Match flygs presidentens avföring hem till Moskva – för att främmande makt inte ska kunna få reda på att han är sjuk.
Enligt uppgifter i franska Paris Match anstränger sig Ryssland maximalt för att hålla presidentens hälsa hemligt. En uppgiftslämnare i Saudiarabien uppger för tidningen att en person ur den ryska säkerhetstjänsten, FSO, under ett besök i oktober 2019 hade som uppgift att samla in presidentens avföring i en särskild väska. Väskan flögs sedan hem till Moskva.
Tidningen hävdar att samma förfarande inträffade när Putin var på besök i Paris i maj 2017.
Enligt tidningen tas avföringen om hand om för att främmande makt inte ska kunna analysera vilka behandlingar som den ryske presidenten genomför.

https://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-putins-avforing--flygs-i-vaskor-till-moskva-/

Tänk den som har jobbet att samla/skrapa ihop putins avföring varje gång han varit på toa,
låter inte som världens angenämaste uppgift för att inte tala om väskan som nog inte är så
trevlig att hantera på flyg, etc.

Troligaste förklaringen är att avföringen flygs hem så presidenten i lugn och ro kan smörja in sig i den när han väl är hemma igen.
Putler Har helt tappat det så lite mys med sitt eget bajs skulle jag kalla en av dom minst vansinniga saker han ägnar sig åt.
Citera
2022-06-13, 22:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Haha ok det låter lite löjligt men teoretiskt så finns mkt information i avföring. Som skulle intressera CIA tex.

Hur förstör man avföring? Det verkar så lätt. Så fsb har med sig en stor förbränningskammare in i lokalerna där Putin vistas och där eldas bajset upp med el och det luktar?

Ja, kan vi sända folk till månen och tillbaks så kan och borde vi också kunna destruera avföring, på plats, där "händelsen", sker, eller hur? ;-)

Ingen i tråden, svarar på, varför man icke kan gå till närmsta pub/restaurang (i närheten), där Putin nu bor och spola ner skiten där? Skulle CIA ha kopplat om ALLA dessas avloppsrör också, eller? "Just in case"! Månne är Putins avföring märkt med skäran och hammarn, vad vet jag - kanske man kan åtskilja just rysk skit från aannan, hmm?!

Jag förstår att det kan finnas medicinsk/biologisk information i individers avföring, men att denna skulle fraktas jorden runt, i en väska - varför? Putin flyger i privatplan - varför då inte bara släppa skiten över vatten, eller är CIA även där och fiskar upp Putins avföring?

Detta är så osannolikt så att klockorna stannar! Allt för att smutskasta Putin än mer - oavsett hans dubiösa handlande, så framstår detta enkom som propaganda, ala Nordkorea, i detta fall mest sannolikt orkestrerat USA och dess infernaliska och omstörtande spionorganisationer.
Senast redigerad av AutDisceAutDiscede 2022-06-13 kl. 22:33.
Citera
2022-06-13, 22:44
Avstängd
Frånvarande svar är också svar! Ingen som vill kommentera mitt inlägg ovan? Är ni så skitnödiga (pun intended) så att ni inte längre kan tänka klart? Putins skit fraktas alltså över hela jorden till Kreml. Jaja, så mycket för källkritik och sunt förnuft... Idioter, är ni alla som tror på att detta sker...

Inte undra på att Sveriges förfall fått fortgå så länge - allt för mången av er har rösträtt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in