2022-06-14, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebabOchBearnaise
Jag anser fortfarande att det är rätt att hänga ut pedofilerna. Begår man de handlingarna får man stå för konsekvenserna. Dumpen har dessutom en "lösning" på problemet för då vet vi åtminstone en bråkdel av vilka pedofilerna som raggar på barn. Forskningen visar ju att det inte går att bota pedofili men dumpen gör ju något ändå.

Jag tycker att uthängning som metod kan vara effektivt och det SKA vara obevämt för förövare, oavsett om de är sexköpare eller sexualbrottslingar mot barn. Däremot tycker jag det hade kunnat skötas hundra gånger snyggare än vad dumpen gör det. De är hänsynslösa och de har inget emot att offra några eventuellt oskyldiga (barn, anhöriga eller eventuellt felaktigt uthängda) på kuppen. Sånt här borde kunna skötas snyggare och utan att göra lyteskomik av det - vilket stärker tankarna att de gör det för swishen. Jag förstår att det är tidskrävande och inte gratis att göra det de gör, men att bedriva sån här uthängningskampanj för pengar är väldigt problematiskt.
Citera
2022-06-14, 00:23
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterkaffe
Ja det är riktigt obehagligt! VAD har de på Tiktok att göra? Hoppas de att hitta offer som de kan göra en story av och tjäna lite extra swish? Om de kommer i kontakt med offer hoppas jag de skickar dem DIREKT till professionella och inte försöker leka kuratorer på egen hand. Känns som att det kan göra mer skada än nytta.

Dumpen bryr sig inte. Solklart att det handlar om pengar, annars skulle de inte agera som de gör gentemot minderåriga. Finns ingen anledning att lotsa över barn från TikTok till Dumpens hemsida. Fatta hur obehagligt för minderåriga att ta del av. Perversa vuxna som korresponderar om att förgripa sig på barn på olika sjuka sätt.
Citera
2022-06-14, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Beror på vad du menar med barn. Menar du dem under könsmognad så nej verkligen inte. Dom behöver hållas inlåsta. Däremot könsmogna individer, som ändå själva är sexuellt aktiva tycker jag borde kunna få välja vem de vill ha sex me.

”Gäddorna” som hängts ut har ju sökt frivilligt sex. De är inte tal om någon våldtäkt. Dessutom skulle ingen ung tjej någonsin vilja frivilligt me någon av de som hängts ut. Möjligtvis med han ifrån Australien fast tveksamt även där. Tjejer i den åldern är väldigt kräsna. Egentligen spelar inte lagen någon roll, de flesta tjejer i den åldern vill inte ha de med någon märkbart äldre än dem själva. Skulle de finnas någon som över all förmodan ville med än betydligt äldre de så kommer de ha de i smyg ändå utan anmäla personen i fråga. Så lagens syfte fylls inte hur man än vrider och vänder på det. Dom som vill ha sex med varandra smyger med, lagligt eller inte. Bara om någon bitter människa skulle få reda på de som kanske skulle anmäla de hela.

Lagen finns ju där för att skydda barnen från att utnyttjas. Även om det finns personer under 15 som faktiskt har mognaden att själva kunna bestämma vem de vill ha sex med så finns det även en hel del som inte har det och man måste dra gränsen någonstans. Sen finns det ju fall där den åtalade friats då umgänget varit frivilligt och den åtalade själv varit barn vilket jag anser kan vara helt korrekt.
Senast redigerad av BobGet 2022-06-14 kl. 00:33.
Citera
2022-06-14, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Han fick väl inga cash? Utan pengar ingen Lamotte.

Ja så kan det kanske vara men trodde att hen innerstinne brydde sig om vår stad Göteborg. Idag är det väl ingen skillnad mellan Göteborg och Kabul. Kan man så lämnar man skiten åt sossarna som vill ha det så här! Fy fan vad den här staden gått ner sig sysslolösa unga män överallt.

Lamotte skulle bli ett bra dragplåster för Dumpen. Ger en sorts legitimitet.
Citera
2022-06-14, 00:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Dumpen bryr sig inte. Solklart att det handlar om pengar, annars skulle de inte agera som de gör gentemot minderåriga. Finns ingen anledning att lotsa över barn från TikTok till Dumpens hemsida. Fatta hur obehagligt för minderåriga att ta del av. Perversa vuxna som korresponderar om att förgripa sig på barn på olika sjuka sätt.
Det handlar ju inte bara om pengar utan även om uppmärksamhet genom att lägga en så stor brun skit som möjligt överallt.

En del av dumpenriddarna är före detta böghetsare som nu sadlat om.
Citera
2022-06-14, 00:34
Medlem
CudLifes avatar
Hon den där Sara verkar vara ett riktigt jävla stolpskott, kanske att förvänta när man är från Hässleholm. Vet att du läser den här tråden Sara, du är en jävla pajas och en skattesmitare. Inte en riktig journalist.

Blir på riktigt lack över hur fan de beter sig mot anhöriga. Jävla horungar.

Patrik Sjöberg vet man ju redan är helt körd sedan tidigare.

Riktig WT-fest, både de ansvariga och deras fans.
Citera
2022-06-14, 00:35
Medlem
Citat:

Ja och sen är de EXTREMT dåliga på att ta kritik. Så fort de möter på motstånd går de alltid till attack. Hon Malin på twitter som Sara pratade med på telefon fick ju ställa samma fråga om och om igen tills Sara erkände att kritiken kan va berättigad när det kommer till att de vänder sig till barn på tiktok. Hon förnekade det först länge tills hon motbevisades av en video där Patrik till och med säger "hej alla barn". Men sen skickar de sin svans på Malin, som får ta det mot otaliga hot och även polisanmälan av dumpen (har jag för mig?). Patrik polisanmälde någon med som gett honom motthugg på twitter. Och sen förlöjligar de mamman som var kritisk till hur hon blev bemött som anhörig och jag läste inlägg från någon man som gick in och försvarade sig efter en uthängning och som svar på att han tjafsade emot la Sara (utan vidare motivering) upp en video på när han runkar, som de inte heller censurerade och låg helt öppen för barnen att se. De beter sig irrationellt och omoget och inte som två ansvariga vuxna som bör pyssla med sånt här alls. Med kritik växer man och utvecklas men de verkar hata all form av kritik.
Citera
2022-06-14, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CudLife
Hon den där Sara verkar vara ett riktigt jävla stolpskott, kanske att förvänta när man är från Hässleholm. Vet att du läser den här tråden Sara, du är en jävla pajas och en skattesmitare. Inte en riktig journalist.

Blir på riktigt lack över hur fan de beter sig mot anhöriga. Jävla horungar.

Patrik Sjöberg vet man ju redan är helt körd sedan tidigare.

Riktig WT-fest, både de ansvariga och deras fans.

Är du färdig nu? Tänk på allt positivt som Dumpen gör. Skyddar barn.
Citera
2022-06-14, 00:40
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterkaffe
Ja och sen är de EXTREMT dåliga på att ta kritik. Så fort de möter på motstånd går de alltid till attack. Hon Malin på twitter som Sara pratade med på telefon fick ju ställa samma fråga om och om igen tills Sara erkände att kritiken kan va berättigad när det kommer till att de vänder sig till barn på tiktok. Hon förnekade det först länge tills hon motbevisades av en video där Patrik till och med säger "hej alla barn". Men sen skickar de sin svans på Malin, som får ta det mot otaliga hot och även polisanmälan av dumpen (har jag för mig?). Patrik polisanmälde någon med som gett honom motthugg på twitter. Och sen förlöjligar de mamman som var kritisk till hur hon blev bemött som anhörig och jag läste inlägg från någon man som gick in och försvarade sig efter en uthängning och som svar på att han tjafsade emot la Sara (utan vidare motivering) upp en video på när han runkar, som de inte heller censurerade och låg helt öppen för barnen att se. De beter sig irrationellt och omoget och inte som två ansvariga vuxna som bör pyssla med sånt här alls. Med kritik växer man och utvecklas men de verkar hata all form av kritik.

Dumpen beter sig som gravt empatistörda individer, och det är sant, förutom pengar älskar de rampljuset.
Citat:
Ursprungligen postat av Shood1981
Det handlar ju inte bara om pengar utan även om uppmärksamhet genom att lägga en så stor brun skit som möjligt överallt.

En del av dumpenriddarna är före detta böghetsare som nu sadlat om.
Citera
2022-06-14, 00:42
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears

Nej, de skyddar inga barn. De leker att de skyddar barn, och skadar samtidigt andra människor.
Citera
2022-06-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears

Troligtvis endast fiktiva sådana undantaget ett fåtal fall. Dessutom drabbar deras uthängningar mängder av barn till anhöriga vilket man omöjligen kan blunda för. Och Dumpens metoder riskerar skapa farligare individer när de faktiskt har en riktig förövare på kroken. Så nettoresultatet är nog inget att skryta med om man väljer att se på det hela objektivt.
Citera
2022-06-14, 00:46
Medlem
Citat:
Nej, de skyddar inga barn. De leker att de skyddar barn och skadar andra människor.

Jo det gör dom. Jag är inte speciellt förtjust i Putte men deras arbete är viktigt. Har en historik av pedofili i släkten så jag är väldigt glad att Dumpen finns. Minns första gången jag upptäckte Dumpen och tänkte "äntligen".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in