2022-06-13, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
”Ta upp handen ur fickan!”…..tror Sara att hon har polismans befogenheter eller?

"Ta upp händerna ur fickan är du hemskt snäll" säger hon.
Citera
2022-06-13, 18:36
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Får mig att tänka på en mediakanal som hänger ut rattfylla på dumpens vis. Supa någon under bordet sen ringa bylingen när de kör iväg. Vore smaskigt.

För där finns det ju som en av de straffrättsliga områdena faktiskt straff även om du bara satt dig o tänkt köra iväg i bilen. Lite som dumpens peddosar men de kan länsman inte komma åt.

Skämtåsido så borde lagstiftaren snegla på den lagstiftningen för att sätta åt pedofiler fast inget offer än finns. Som ett rattfyllo som bara kört onykter men inte skadat någon kan få straff.
Om man är ekonomiskt lagd och använder Dumpens metoder så behöver man ju inte ens "supa nån under bordet" det räcker med "fiktiv" alkohol. Så fort nån gjort tydligt att de kan tänka sig att köra rattfull så hängs de ut direkt.

Man kan ju ha en förförisk attraktiv "alkomamma" som erbjuder sex via chatt men enbart om gäddan går med på att köra rattfull eftersom det är hennes (något udda) "fetish" och det enda som får henne upphetsad. Män i drösar hade fortfarande trillat dit. Garanterat fler än de som "peddomorsan" fångar.
Citera
2022-06-13, 18:36
Medlem
Det är ju sjukt uppenbart att det enbart är pedofiler som går på sara angående hennes historik. Hon är ju hur öppen som helst med sina tidigare domar, och nu efter avtjänat straff så försöker hon istället göra rätt för sig och sätta dit pedofiler . Men folk hakar upp sig på hennes förflutna ?????
Citera
2022-06-13, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SigurdCaesar
Kan glädja trådföljarna med att våra samhällsbärare som driver Dumpen smörjer kråset på Sturehof i skrivande stund!
Oj, blir du avundsjuk över att de äter också?
Citera
2022-06-13, 18:42
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Det är ju sjukt uppenbart att det enbart är pedofiler som går på sara angående hennes historik. Hon är ju hur öppen som helst med sina tidigare domar, och nu efter avtjänat straff så försöker hon istället göra rätt för sig och sätta dit pedofiler . Men folk hakar upp sig på hennes förflutna ?????
Visa ett enda inlägg där hon är öppen om sin tidigare brottslighet!
Citera
2022-06-13, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Om man är ekonomiskt lagd och använder Dumpens metoder så behöver man ju inte ens "supa nån under bordet" det räcker med "fiktiv" alkohol. Så fort nån gjort tydligt att de kan tänka sig att köra rattfull så hängs de ut direkt.

Man kan ju ha en förförisk attraktiv "alkomamma" som erbjuder sex via chatt men enbart om gäddan går med på att köra rattfull eftersom det är hennes (något udda) "fetish" och det enda som får henne upphetsad. Män i drösar hade fortfarande trillat dit. Garanterat fler än de som "peddomorsan" fångar.
Vilken otroligt sjuk syn du har på män.
Har du helt torkat ihop?
Citera
2022-06-13, 18:44
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Tycker personligen att det är bra om de har några eldsjälar som hjälper till med samtalsstöd men om det inte fungerar ju kommunen och vårdcentralen för att hjälpa människor genom tuffa tider i livet. Som tex när man funderar på att döda sina barn för att farsan är ett peddo. Litar mer på professionellt stöd samt övrig familj vid sådana tillfällen.
Jag hade nog hellre anlitat en kristallterapeut än de här slöfockarna som "invaderade".

Om de nu inte behagar använda sin "hörna" så kan väl farbror Lennart få den? Jag skulle mer än gärna vilja läsa hans kommentarer, funderingar, tips osv kring "senaste uthängning" och annat. Det hade garanterat blivit ett lyft för Dumpen att få honom ombord.
Citera
2022-06-13, 18:46
Medlem
goofers avatar
Citat:
Kan glädja trådföljarna med att våra samhällsbärare som driver Dumpen smörjer kråset på Sturehof i skrivande stund!
Ja fint och dyrt ska det vara, det kommer kännas bra för swisharna att veta att deras pengar går åt på lyxrestauranger.
Häng på och kolla vart de bor, det är ju väldigt intressant att veta vilken prisklass de väljer på boende. Häng på dem hela kvällen och se om "Ali" kommer med en liten påse också.
Citera
2022-06-13, 18:47
Medlem
SigurdCaesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Oj, blir du avundsjuk över att de äter också?

Nu skrev jag inget negativt, men jag skulle nog snarare betrakta mig som missunnsam!
Citera
2022-06-13, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Jag hade nog hellre anlitat en kristallterapeut än de här slöfockarna som "invaderade".

Om de nu inte behagar använda sin "hörna" så kan väl farbror Lennart få den? Jag skulle mer än gärna vilja läsa hans kommentarer, funderingar, tips osv kring "senaste uthängning" och annat. Det hade garanterat blivit ett lyft för Dumpen att få honom ombord.
Vad du gnäller, står vem som helst fritt att anlita dem de tycker fungerar bäst.
Citera
2022-06-13, 18:50
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vilken otroligt sjuk syn du har på män.
Har du helt torkat ihop?
Jag brukar skämta men i detta fallet gjorde jag det inte.

Tror du inte det går att få ihop hundra sexuellt svältfödda män som är beredda att köra rattfulla om belöningen som hägrar är sex med en underskön kvinna de fått kontakt med på nätet? Minst 50 % i gäddoteket hade gått på det under förutsättning att det lades upp någorlunda trovärdigt.

Källa: Mannens sexualitet, tredje upplagan, sidan 45 och framåt.
Citera
2022-06-13, 18:50
Medlem
Citat:
Nu skrev jag inget negativt, men jag skulle nog snarare betrakta mig som missunnsam!
Ja det är du, alla behöver äta, och du försöker göra en affär av det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in