2022-06-12, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av movingmad
Asså nja. Visst har han satt sig själv i den situationen och på så sätt finns det ingen annan att skylla på. Å andra sidan så kan man väl faktiskt tycka att om någon så tydligt försöker bättra sig, och ändå bara ska sitta några månader så borde fotboja vara ett bättre alternativ.

Att tilldela en återfallsförbrytare tillika narkoman fotboja låter synnerligen oansvarigt.
Citera
2022-06-12, 20:13
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snotomte
Hon är totalt medberoende o så impad av alex ,sjukt vakna upp lill bruden ,de kommer bli kaos i turkiet med snubbarna om dom inte skärper sig,där lekar man inte med folk, lätt att man blir fixad där...

Kanske det som behövs
Citera
2022-06-12, 20:16
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Ja verkligen och sen att dom skyller på kriminalvården?? Snubben är ju tungt belastad sen tidigare och dom tycker det är konstig att han inte fick fotboja?

Sen att Alva också tagit ”återfall” haha så pinsamt😂

Ja men är det inte så nu för tiden ? Går det dåligt skyll på samhället 🤷‍♀️

Ja men är väll klart, hon kan ju inte va sämre än Alex 🤦‍♀️
Citera
2022-06-12, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Ja men är det inte så nu för tiden ? Går det dåligt skyll på samhället 🤷‍♀️

Ja men är väll klart, hon kan ju inte va sämre än Alex 🤦‍♀️

Haha ja, jävla skit samhälle 😂
Ja du om Alva har jag inget gott att säga, hon älskar ju verkligen att va en ”gangster wife” Stör mig så jävla mycket på henne, nästan så pass mkt att jag lider med Alex som måste stå ut med henne, inte konstigt han börja kvarka direkt han kom hem och träffade hon igen. Hade nog gjort samma sak i hennes sällskap 😂
Citera
2022-06-12, 20:29
Medlem
Absolut ingenting emot droganvändning men att sitta och röka crack i flera dagar tills man tror att polaren försöker döda en, det blir inte pundigare än så, är han på den nivån förstår jag att bara total nykterhet är ett alternativ.

Vad tog Alva ett återfall på?
Citera
2022-06-12, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Absolut ingenting emot droganvändning men att sitta och röka crack i flera dagar tills man tror att polaren försöker döda en, det blir inte pundigare än så, är han på den nivån förstår jag att bara total nykterhet är ett alternativ.

Vad tog Alva ett återfall på?
Alex,......
Citera
2022-06-12, 21:10
Medlem
Frickys avatar
Jag är mest fascinerand över att Alex aktivt tog droger nere i Turkiet av alla ställen.

Det är inget land där du vill åka fast för narkotika.
Turkiet är väldigt stränga när det kommer till just narkotika, särskilt när det kommer till turister.

"Utvisa Kakabaveh så får ni tillbaka Alex Ceesay" - Erdogan
Citera
2022-06-12, 21:11
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ja verkligen och sen att dom skyller på kriminalvården?? Snubben är ju tungt belastad sen tidigare och dom tycker det är konstig att han inte fick fotboja?

Sen att Alva också tagit ”återfall” haha så pinsamt😂
Alltid någon annans fel.
Citera
2022-06-12, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snotomte
Alex,......

Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Jag är mest fascinerand över att Alex aktivt tog droger nere i Turkiet av alla ställen.

Det är inget land där du vill åka fast för narkotika.
Turkiet är väldigt stränga när det kommer till just narkotika, särskilt när det kommer till turister.

"Utvisa Kakabaveh så får ni tillbaka Alex Ceesay" - Erdogan
Dom kan behålla alex, amineh har mer hjärna,
Citera
2022-06-12, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Alltid någon annans fel.
Ja gud ja, vore ju konstigt om det var hans eget fel liksom.

Btw så hur funkar det med frivården nu när snubben erkänt aktivt missbruk ? Är det därför dom är i Turkiet tills drogerna är ur systemet ?
Citera
2022-06-12, 21:31
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ja gud ja, vore ju konstigt om det var hans eget fel liksom.

Btw så hur funkar det med frivården nu när snubben erkänt aktivt missbruk ? Är det därför dom är i Turkiet tills drogerna är ur systemet ?
Ja, det är iallafall vad jag misstänker.

Man hade ju annars kunnat tänka sig att man packar väskan och åker tillbaka till Sverige om man har tagit ett flertal återfall under sin semesterresa?

Han kommer väl få säga till frivården att allt bara var ett PR-trick.

Huruvida frivården kommer tro det på det eller ej är oväsentligt så länge urinprovet visar negativt.
Citera
2022-06-12, 21:31
Medlem
geek12s avatar
Känns som han gick på benso i vloggen? Ögonen såg inte helt nyktra ut, o han verkade så lugn o trött av sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in