2022-06-12, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Han har laddat för 100 lax..... oj vilken cooling!!!!!!
Ja eller hur, och han verkar ju inte nykter på sin story heller, så varför ska han ens lägga upp en ”story Time” eller vad man ska kalla det om han inte har landat ens.

Sen Alva som skulle lämna han om han tog återfall är kvar även fast han laddat för 100lax rökt Crack osv.

Videon som kommer nu kommer ju med största sannolikhet bestå av lögner och hans missbruk har bara börjat skulle jag tippa på.
Citera
2022-06-12, 19:13
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User1945
Ja eller hur, och han verkar ju inte nykter på sin story heller, så varför ska han ens lägga upp en ”story Time” eller vad man ska kalla det om han inte har landat ens.

Sen Alva som skulle lämna han om han tog återfall är kvar även fast han laddat för 100lax rökt Crack osv.

Videon som kommer nu kommer ju med största sannolikhet bestå av lögner och hans missbruk har bara börjat skulle jag tippa på.
Alex säger i videon att han tog kokain för två dagar sedan, med andra ord i Turkiet.

Han säger även att han är tillbaka i "rushen"

Nu vet vi att Alva bara är kvar för pengarna, alternativt att hon har haft en fasad om att Alex inte längre har några chanser kvar.

Detta kan även bevisa att Alex "prank" på Alva var fake, för i senaste videon är hon helt lugn med att Alex tagit återfall, både i Sverige och i Turkiet.
Citera
2022-06-12, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Alex säger i videon att han tog kokain för två dagar sedan, med andra ord i Turkiet.

Han säger även att han är tillbaka i "rushen"

Nu vet vi att Alva bara är kvar för pengarna, alternativt att hon har haft en fasad om att Alex inte längre har några chanser kvar.

Detta kan även bevisa att Alex "prank" på Alva var fake, för i senaste videon är hon helt lugn med att Alex tagit återfall, både i Sverige och i Turkiet.

Ja jag reagerar också på att hon typ skämtar och skrattar om återfallet, hur sjukt är inte det? Men Alva älskar ju att prata om Alex och om ”deras” rusher, jag skäms nästan varje gång hon pratar och ska låta så tuff.

Och btw om dom är i Turkiet för ”tillfrisknande” så varför åka med en dömd mördare ?

Men ser att Alva bara sitter med märkeskläder på sig så hon är nog nöjd ändå
Citera
2022-06-12, 19:28
Medlem
Citat:
Ja jag reagerar också på att hon typ skämtar och skrattar om återfallet, hur sjukt är inte det? Men Alva älskar ju att prata om Alex och om ”deras” rusher, jag skäms nästan varje gång hon pratar och ska låta så tuff.

Och btw om dom är i Turkiet för ”tillfrisknande” så varför åka med en dömd mördare ?

Men ser att Alva bara sitter med märkeskläder på sig så hon är nog nöjd ändå
Märkeskläder nej du ,turkiet kopiornas land, dom är totalt trötta i hjärnan, alla skrattar till hans återfall , sjukt allt ville inte ens titta på hela turkiet i 3 veckor han kan fixa piller o annat billigt där , god life
Citera
2022-06-12, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snotomte
Märkeskläder nej du ,turkiet kopiornas land, dom är totalt trötta i hjärnan, alla skrattar till hans återfall , sjukt allt ville inte ens titta på hela turkiet i 3 veckor han kan fixa piller o annat billigt där , god life

Ja eller hur, av att kolla på videon så ser man att han inte är nykter. Har själv tagit droger i olika form och mängder och vet att man blir inte så där hjärndöd efter en 2-3 härva, kan dom inte bara sluta ljuga.

Btw så hoppas jag folk slutar kolla deras youtube så kanske dom inser att dom faktiskt har något att förlora, för utan youtube så gör dom nog inte många kronor. Och samarbeten kan dom glömma när killen erkänt mord på TikTok 😂
Citera
2022-06-12, 19:33
Medlem
"Och nu ska vi vara här till det blir bra" - Säger Alva och Alex svarar med "insha allah".
HAHHAHA, cant make this shit up!

Nej våran hjälte kommer köra på tills det stupar, det råder det ingen tvekan om!

https://youtu.be/wmIY1FjtYxQ
Citera
2022-06-12, 19:37
Medlem
Citat:
Jag stängde av dagens video efter att dom börjar skylla Alexs återfall på Kriminalvården som satte honom på en anstalt och inte gav honom en fotboja.

Jävlar vilken pundig bortförklaring till att han tog återfall.

HAHAHA, såg det nu också ang att man skyller på kriminalvården.
Det är riktigt illa att inte se sin egen skuld i det hela, så ja, nu blir det nog rocken roll ett tag framöver när det är någon annans fel.
Citera
2022-06-12, 19:39
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:

Eller hur! Hon är helt efterbliven den jävla bruden.
Citera
2022-06-12, 19:42
Medlem
https://m.youtube.com/watch?v=EaXussuUkkU

En genomdragning av misshandeln på Kumla.

Alex missade att nämna att de var två grabbar som slog på en 65+ gubbe.
Citera
2022-06-12, 19:46
Medlem
Citat:
Hon är totalt medberoende o så impad av alex ,sjukt vakna upp lill bruden ,de kommer bli kaos i turkiet med snubbarna om dom inte skärper sig,där lekar man inte med folk, lätt att man blir fixad där...
Citera
2022-06-12, 19:56
Medlem
movingmads avatar
Citat:
Jag stängde av dagens video efter att dom börjar skylla Alexs återfall på Kriminalvården som satte honom på en anstalt och inte gav honom en fotboja.

Jävlar vilken pundig bortförklaring till att han tog återfall.
Asså nja. Visst har han satt sig själv i den situationen och på så sätt finns det ingen annan att skylla på. Å andra sidan så kan man väl faktiskt tycka att om någon så tydligt försöker bättra sig, och ändå bara ska sitta några månader så borde fotboja vara ett bättre alternativ.
Citera
2022-06-12, 19:57
Medlem
Citat:
Ja verkligen och sen att dom skyller på kriminalvården?? Snubben är ju tungt belastad sen tidigare och dom tycker det är konstig att han inte fick fotboja?

Sen att Alva också tagit ”återfall” haha så pinsamt😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in