Citat:
Ursprungligen postat av
RealTide
Jag tror du är väldigt naiv och pinsamt okunnig
Det behövs ju bara en topsning av använd toalettstol så kan labbet få fram allt.
Mycket troligt att OM Putler är sjuk vilket mycket tyder på, så görs allt för att förhindra nån att få reda på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
OBL
Man installerar utrustning för att leda om avloppet, sedan fångar man upp det som kommer när personen man vill spionera på har använt toaletten. Varför tycker du detta är konstigt?
Herregud du RealTide är ju bland de dummare jag läst, sorgligt ens att du gör dig så till åtlöje.
Så Putin går på toa skiter ner hela toan och skiter i att göra rent efter sig, går ut från toan och in efter det ska en bajsman med en tops från CIA komma och topsa skiten?
Mer rimligt är inte att han går på toa och sen skiter och gör rent och går därifrån? Sen om någon vill springa in och skrapa toan för att se om det finns bajs rester från alla tusentals personer som gått på den toan och kolla via ett labb hur sjuka de personerna har varit? för det är ju totalt omöjligt att veta vilken "sjukdom" putin skulle ha.
Ni är så jävla korkade så jag grinar att det finns så dumma människor i världen.
OBL dig tänker jag inte ens besvara då jag hoppas det du skriver är ren ironi.