2022-06-12, 15:42
Medlem
Är detta en korrekt sammanfattning av ämnet?: Inga konstigheter – rutinen ingår i normalt och vettigt säkerhetstänk kring en person som Putin.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-12 kl. 15:46.
Citera
2022-06-12, 15:44
Medlem
UseMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
Jag tror du är väldigt naiv och pinsamt okunnig

Det behövs ju bara en topsning av använd toalettstol så kan labbet få fram allt.
Mycket troligt att OM Putler är sjuk vilket mycket tyder på, så görs allt för att förhindra nån att få reda på det.

Citat:
Ursprungligen postat av OBL
Man installerar utrustning för att leda om avloppet, sedan fångar man upp det som kommer när personen man vill spionera på har använt toaletten. Varför tycker du detta är konstigt?

Herregud du RealTide är ju bland de dummare jag läst, sorgligt ens att du gör dig så till åtlöje.
Så Putin går på toa skiter ner hela toan och skiter i att göra rent efter sig, går ut från toan och in efter det ska en bajsman med en tops från CIA komma och topsa skiten?

Mer rimligt är inte att han går på toa och sen skiter och gör rent och går därifrån? Sen om någon vill springa in och skrapa toan för att se om det finns bajs rester från alla tusentals personer som gått på den toan och kolla via ett labb hur sjuka de personerna har varit? för det är ju totalt omöjligt att veta vilken "sjukdom" putin skulle ha.

Ni är så jävla korkade så jag grinar att det finns så dumma människor i världen.

OBL dig tänker jag inte ens besvara då jag hoppas det du skriver är ren ironi.
Citera
2022-06-12, 15:48
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UseMe
Herregud du RealTide är ju bland de dummare jag läst, sorgligt ens att du gör dig så till åtlöje.
Så Putin går på toa skiter ner hela toan och skiter i att göra rent efter sig, går ut från toan och in efter det ska en bajsman med en tops från CIA komma och topsa skiten?

Mer rimligt är inte att han går på toa och sen skiter och gör rent och går därifrån? Sen om någon vill springa in och skrapa toan för att se om det finns bajs rester från alla tusentals personer som gått på den toan och kolla via ett labb hur sjuka de personerna har varit? för det är ju totalt omöjligt att veta vilken "sjukdom" putin skulle ha.

Ni är så jävla korkade så jag grinar att det finns så dumma människor i världen.

Bara för att du inte är så smart och inte kan tänka så långt behöver du inte bli så himla dum och elak.

Är du så klenbågavad att du inte fattar att OM Putin är svårt sjuk så vill det paranoida ryssland såklart inte offentliggöra det och då kan man såklart inte lämna efter sig spår som en relativt enkel lab-analys kan avslöja.

Tusentals personer?, du ÄR klenbegåvad, tror du statsmän på resa går på skethus som används av tusentals personer.
Citera
2022-06-12, 15:54
Medlem
Citat:

Det är du som är okunnig.

Citat:
Apparently, the division tasked with protecting the president’s poop – purported to be called “toilet security,” or TOILSEC, by Wayne Madsen – operates to defend against foreign entities examining Trump’s excrement in an effort to determine his eating habits or unreported health conditions.

https://dailycaller.com/2019/03/15/what-happens-trump-bathroom/
Citera
2022-06-12, 15:58
Medlem
UseMes avatar
Citat:
Bara för att du inte är så smart och inte kan tänka så långt behöver du inte bli så himla dum och elak.

Är du så klenbågavad att du inte fattar att OM Putin är svårt sjuk så vill det paranoida ryssland såklart inte offentliggöra det och då kan man såklart inte lämna efter sig spår som en relativt enkel lab-analys kan avslöja.

Tusentals personer?, du ÄR klenbegåvad, tror du statsmän på resa går på skethus som används av tusentals personer.

Citat:
Ursprungligen postat av OBL
Det är du som är okunnig.

https://dailycaller.com/2019/03/15/what-happens-trump-bathroom/

somna om ni två, jag fattar nu att er går det ju att lura i att tomten finns på riktigt. Herregud, har fått mig ett gott skratt iaf, trodde det inte fanns personer som er.
Citera
2022-06-12, 15:59
Medlem
Citat:
somna om ni två, jag fattar nu att er går det ju att lura i att tomten finns på riktigt. Herregud, har fått mig ett gott skratt iaf, trodde det inte fanns personer som er.

Här är ytterligare en källa, som handlar om George W Bush och hur hans bajs hanterades när han besökte Wien.

Citat:
The White House flew in a special portable toilet to Vienna for Bush's personal use during his visit. The Bush White House is so concerned about Bush's security, the veil of secrecy extends over the president's bodily excretions. The special port-a-john captured Bush's feces and urine and flew the waste material back to the United States in the event some enterprising foreign intelligence agency conducted a sewage pipe operation designed to trap and examine Bush's waste material.

https://rense.com/general72/fexc.htm
Citera
2022-06-12, 16:00
Medlem
RealTides avatar
Citat:

Ja man kan ju skratta åt det men när ska poletten trilla ner hos dig, det är inte alls osannolikt.
Citera
2022-06-12, 16:09
Medlem
Tycker det verkar passa bra in på Putins paranoida världsbild.
Citera
2022-06-12, 16:12
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Detta måste vara en vänsterbliven som har fantiserat.
Citera
2022-06-12, 16:24
Bannlyst
Citat:
Man snackar ofta om troll från Ryssland men detta tar väl fan ändå priset. Går ni på detta? då är ni fan dummare än den dummaste jäveln jag hört om.
Herregud säger jag bara...
tror ni att det sitter dykare i avloppen och skulle se när Putins skit swishar förbi och fångar det och sen ska ta det på annalys för att se om han är sjuk?
Så han för säkerhetsskull skiter i en väska som någon får gå runt med?

stäng denna jävla tråden, detta börjar bli otroligt larvigt

Det understrukna... det är alltså inte vi som tror det, utan det är just Putin som tror det. Det är därför som han bajsar i en frysväska som hans undersåtar struttar omkring med.

Att avleda avloppsrör är för övrigt ingenting speciellt, det är rutinarbete för en rörmokare. Går säkert att göra analyser i en använd toalett också eller konstruera en toalett som fångar upp skitkorvar. Man behöver alltså inte ha dykar som simmar runt u några avloppsrör, lol.

Men anledningen till att putte skiter i en kylväska beror nog på den anledning som du angav i ditt inlägg, dvs total paranoja för att dykare ska fånga upp ers höghets heliga skit.
Citera
2022-06-12, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll12
Är detta en korrekt sammanfattning av ämnet?: Inga konstigheter – rutinen ingår i normalt och vettigt säkerhetstänk kring en person som Putin.

Fast med tanke på hans psykologiska profil så har det nog inte med säkerhet att göra, utan han bajsar nog i väskor och fryser in dem av samma anledning som han mördar barn i Ukraina... och av samma anledning som han mördat barn i Georgien, Tjetjenien, Syrien, Caucasus, Afrika (yep, pruttland är väldigt aktiva i Afrika med de mest oetiska sakerna), m.fl.

Med andra ord, han är bara sjuk i huvudet och det är nog han själv som begärt att få skita i en väska.
Citera
2022-06-12, 16:50
Medlem
Citat:
Ja man kan ju skratta åt det men när ska poletten trilla ner hos dig, det är inte alls osannolikt.

Antagligen kommer han inte posta med i tråden då han säkert läst mina länkar nu och insett att det är sant att säkerhetstjänster skyddar presidenters bajs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in