2022-06-12, 14:46
Medlem
GreveholmLeifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggahus2021
Herregud. Hur kan någon tro på detta?
100% fake news naturligtvis.

Mycket möjligt. Men jag hoppas hoppas hoppas att det är på riktigt
Citera
2022-06-12, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Det är vanligt bland dessa ledare att bli höga på sig själva. Därför vill de käka upp exkrementerna och på så vis nå nästa nivå!

Putte är sjuk. På mer än ett sätt!

Citat:
Ursprungligen postat av pruttler
Kim Jong Un är en av pruttlers få polare, så det ligger nog någonting i det här.

Det låter precis som något en psykopat skulle kunna göra, att sätta sig och bajsa i en väska. Kan han mörda barn i Ukraina så klarar han nog av att bajsa i en väska.

Han kör säkert in korvarna i frysen hemma och har säkert ett gigantiskt förråd av sitt narcissistiska heliga bajs som kräver stora kylhallar.

Hoppas att han dör av rövcancer snarast. Ryktas om att han har blivit aids-sjuk av att äta prostituerade mäns skit.

Paranoida makthavare?, skitbärarna av väskorna säkert vana med skitjobbet, verka helt skruvat.
Citera
2022-06-12, 15:02
Medlem
UseMes avatar
Man snackar ofta om troll från Ryssland men detta tar väl fan ändå priset. Går ni på detta? då är ni fan dummare än den dummaste jäveln jag hört om.
Herregud säger jag bara...
tror ni att det sitter dykare i avloppen och skulle se när Putins skit swishar förbi och fångar det och sen ska ta det på annalys för att se om han är sjuk?
Så han för säkerhetsskull skiter i en väska som någon får gå runt med?

stäng denna jävla tråden, detta börjar bli otroligt larvigt
Citera
2022-06-12, 15:16
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Jag tänker på Ghaddafi - är Ryssland i en annan sits än Libyen var? Då satt alla och höll tummarna. Efter diktatorns död blev det tio resor värre. Diktatorns hårdhet behövdes för att hålla landet samman.

I Ryssland bor det en mängd etniciteter som alla har sin syn hur en ledare ska vara. Kanske är det inte så konstigt att ledarna är som de är där.

Edit: Vi kanske får bättre förståelse snart. När vi ska göra både stenkastande klanfamiljer och frånskilda lattepappor nöjda. Med en och samma riksdag.
Jag är påläst om världspolitik. Men jag har inte den minsta kunskap eller känsla för vem som kommer efter Putin. Han är så stor att han tror han är odödlig och utser inte ens efterträdare.

Med tanke på Sovjets historik, det har varit dödligt slagsmål om topptjänsten nästan varje gång sedan revolutionen, så blir det naturligtvis ännu en Putin-typ. Han sprängde f.ö. hus mitt i Moskva med oskyldiga människor i för att få makten. Det kommer troligen att bli blodigt igen.

Ryssland är i princip Afrika. Fast nära dig. Ryssland har aldrig någonsin fungerat som ett vanligt land, sett 500 år tillbaka.
Senast redigerad av Barents 2022-06-12 kl. 15:20.
Citera
2022-06-12, 15:22
Medlem
Fimbulramns avatar
Ge mig adressen så ska jag skicka lite till.

Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Jag tänker på Ghaddafi - är Ryssland i en annan sits än Libyen var? Då satt alla och höll tummarna. Efter diktatorns död blev det tio resor värre. Diktatorns hårdhet behövdes för att hålla landet samman.

I Ryssland bor det en mängd etniciteter som alla har sin syn hur en ledare ska vara. Kanske är det inte så konstigt att ledarna är som de är där.

Edit: Vi kanske får bättre förståelse snart. När vi ska göra både stenkastande klanfamiljer och frånskilda lattepappor nöjda. Med en och samma riksdag.

Ja, det finns stora risker när Putin försvinner. Han har gjort sig av med många konkurrenter. Finns det andra dugliga ledare kvar i Ryssland?

Ryssland har ingen vana av demokrati. Landet är inte moget, är de ens intresserade av demokrati?

Utan dugliga ersättare kommer landets kris förvärras. På flera sätt. Chansen att Ryssland ändras till ett fungerande land som vill vara en bidragande del av resten av världen är mycket liten.
Citera
2022-06-12, 15:24
Medlem
GoranPongs avatar
Dagisnivå nu i väst media.
Citera
2022-06-12, 15:26
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UseMe
Man snackar ofta om troll från Ryssland men detta tar väl fan ändå priset. Går ni på detta? då är ni fan dummare än den dummaste jäveln jag hört om.
Herregud säger jag bara...
tror ni att det sitter dykare i avloppen och skulle se när Putins skit swishar förbi och fångar det och sen ska ta det på annalys för att se om han är sjuk?

stäng denna jävla tråden, detta börjar bli otroligt larvigt
Jag tror du är väldigt naiv och pinsamt okunnig

Det behövs ju bara en topsning av använd toalettstol så kan labbet få fram allt.
Mycket troligt att OM Putler är sjuk vilket mycket tyder på, så görs allt för att förhindra nån att få reda på det.
Citera
2022-06-12, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Läskigt att han är så sjuk. Är det därför han vill lämna sitt legacy på världsscenen?

Det kan var åtminstone en delförklaring till hans verklighetsfrånvända galenskap när han invaderade Ukraina. Han bryr sig inte om sannolikhetskalkyler längre eftersom han är både döende och psykopat – kanske den värsta möjliga kombinationen hos ett lands president.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-06-12 kl. 15:31.
Citera
2022-06-12, 15:28
Medlem
Secret Service har gjort detta i årtionden för USAs presidenter. Det är absolut inget konstigt. När Obama besökte Sverige 2013 så fick han knappast gå in på vilken toalett som helst, utan han var tvungen att använda porta potties som Secret Service ordnat, och när bajset lämnat Obama så såg Secret Service till att inte spion stal bajset.

Om detta inte var praxis så hade spioner betalt hantverkare för att installera bajsuppsamlare på alla toaletter det hade funnits en chans att en president skulle använda. Om t.ex. Joe Biden hade besökt Delaware och gått in på ett hotel och bajsat, då hade någon redan förutspått det och hittat ett sätt att få tag på bajset.

Ni verkar heller inte förstå hur extremt mycket man kan få reda på genom att analysera bajs. Man får reda på i princip alla mediciner personen tar, väldigt många små och stora sjukdomar uppenbarar sig, och man får reda på vad personen äter. Ryssland har antagligen också gjort detta länge vid det här laget.
Citera
2022-06-12, 15:29
Medlem
Citat:

Nu när du går igenom det så där så känns det faktiskt realistiskt.
Citera
2022-06-12, 15:33
Medlem
link71s avatar
Ryssarna är ju sjuka i huvet. Alla vet att han har en dödsdom, frågan är bara när.
Han är ju svårt sjuk sen länge sen.
Citera
2022-06-12, 15:34
Medlem
Citat:

Man installerar utrustning för att leda om avloppet, sedan fångar man upp det som kommer när personen man vill spionera på har använt toaletten. Varför tycker du detta är konstigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in