2022-06-12, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pandemonium71
Patrik ser sig själv uppenbarligen som viktigare än "arbetet" de gör i dumpen med att sätta dit peddosvin men som gärna sätter dit alla som inte tycker som han. Det ska bli intressant att följa detta "kriget", psykisk ohälsa i kubik vs. komiker. Det kan bli hur intressant som helst.

Det är ju typiskt för de som använder steroider att bli såhär extremkänsliga för vad andra säger och tycker... och Patrik måste ju halkat dit igen så som han ser ut just nu.

Vad finns det för smuts som kan användas? Var har jag lagt mina popcorn?
Saras tidigare inlägg här på FB om att suga gubbkuk kanske, eller Patriks undvikande av delgivning, tjafs om att han alltid är oskyldig osv? Fast kanske är old news?
Citera
2022-06-12, 09:45
Medlem
Citat:
Patrik ser sig själv uppenbarligen som viktigare än "arbetet" de gör i dumpen med att sätta dit peddosvin men som gärna sätter dit alla som inte tycker som han. Det ska bli intressant att följa detta "kriget", psykisk ohälsa i kubik vs. komiker. Det kan bli hur intressant som helst.

Det är ju typiskt för de som använder steroider att bli såhär extremkänsliga för vad andra säger och tycker... och Patrik måste ju halkat dit igen så som han ser ut just nu.

Detta måste bara vara det tröttaste inlägget någonsin. Ville du något eller?
Citera
2022-06-12, 09:57
Medlem
goofers avatar
Citat:

Är Patrik på steroider?
Han är ju lika tunn som ett metspö, jag tror du menar cola för han har alltid älskat det vita guldet.

Patriks öden i Thailand är inte så lätta att reda ut. Jag är nyss hemkommen från Thailand och i Pattis är han inte känd så det är väl positivt.
Vart han åker och varför behöver utredas mera känner jag.
Är det mc-folk han träffar?
Umgås han med inhemska kvinnor/män/transvestiter?

Läste någonstans att han visat intresse för sk katoyer men det är obekräftade rykten.

Att han super och drogar kan vi anta men en bekräftelse från en pålitlig källa vore på sin plats. Barnsex ser jag som uteslutet men att han gillar unga tjejer är förståeligt, vem gör inte det?

Så fram med info ni som sitter på det.
Citera
2022-06-12, 10:24
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Jag tycker inte att Moa låter labil, tvärtom. Mycket saklig är hon. Men hon drar uppmärksahet till "M:s fall", vilket hon inte ville skulle uppnärksamnas. Bravo, din idiot, att dra upp saken igen. Något kontraproduktivt..
Det är kanske inte så himla lätt att överblicka alla konsekvenser när man är tre månader in i en svår livskris och har tre barn att ta hand om?

Men återigen tycker jag det är helt obegripligt att ingen av Dumpens terapeuter slår bakut, tar bladet från munnen och läser lusen av Patrik. De har en egen "Terapeuthörna" på en publikation utan "munkavle" där de själva påstår sig vilja "ta aktiv del i debatten" och har, trots detta, inte lyckats producera en endaste tangentnedtryckning på över tre månader.

Om de hade nån yrkesheder i kroppen så är detta väl ett gyllene tillfälle att skriva ett inlägg om "professionellt bemötande av anhöriga" eller liknande.
Citera
2022-06-12, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Finns det någon av de över 100 gäddor som konfronterats som polisanmält Dumpen eller som avser att stämma dem för förtal? Jag får uppfattningen av att de flesta försöker ligga lite lågt och inte dra mer uppmärksamhet till sig. En rättsprocess skulle kunna leda till att gäddan blir uppmärksammad igen under en lång rättsprocess. Om ingen vill pröva sin uthängning rättsligt så får vi aldrig veta var gränsen går. Men för Dumpens del verkar de lugnt kunna fortsätta sin verksamhet. Det är faktiskt ganska imponerande jobb att ha konfronterat över 100 gäddor och hängt ut dem på sajten.

Man undrar ju också hur känslorna går för potentiella pedofiler som vill träffa barn när så många hängs ut på Dumpen? Jag vet inte vad som rör sig i gäddornas huvuden, men människor med normal begåvning borde dra öronen åt sig och inse att risken är stor att Ove, 58, inte alls möter 13-åriga Lisa som precis hittat sin stora kärlek, utan sannolikheten för en 58-årig gädda är större att möta någon från Dumpen än ett minderårigt barn som vill kn*lla med dem.

Det är detta som fascinerar mig också med uthängningarna på dumpen och lite därför jag har svårt för att hålla mig därifrån. Vad är det för män som på fullt allvar tror att 13-14-åringar trånar efter dem?

När jag gick på gymnasiet var det en tjej i klassen som var tillsammans med en kille som var strax över 20 år. Jag kommer ihåg hur vi andra tyckte det var lite konstigt att hon kunde vara tillsammans med någon som var så ”gammal”. I efterhand förstår man att han inte var så ”gammal” som vi upplevde det men det sågs ändå som lite udda.

För egen del var 30+ helt uteslutet fram till att jag var i 25-årsåldern och då såg 30-åringar mer som jämngamla. Att jag som 13-14-åring skulle ha bestämt träff med någon över 20 år för sex bedömer jag som helt osannolikt.

När man ser dessa män som dyker upp på mötesplatsen så undrar man över självinsikten. Jag kan inte annat än undra om de ens lyckas få kontakt med jämnåriga för sex med tanke på hur oattraktiva dessa män i de allra flesta fall trots all är. Att de då på fullt allvar tror att en 13-14-åring längtar efter att få träffa dem och ha sex övergår mitt förstånd.
Citera
2022-06-12, 11:18
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Förhoppningsvis inte. För barnens skull. Pappa håller käften och om mammis också bara höll käften så kunde de nog ha levt kvar i lugn och ro. Men nu gjorde mammis det lilla misstaget att riva upp det nyss läkta såret . Hoppas ungarna blir LVU:ade med tanke på att mami kan få för sig att döda dem..

Det har du rätt i. Den stora frågan här är nog om mammis kan hålla tyst eller om hon ska fortsätta stånga i kaklet.
Citera
2022-06-12, 11:31
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Det är detta som fascinerar mig också med uthängningarna på dumpen och lite därför jag har svårt för att hålla mig därifrån. Vad är det för män som på fullt allvar tror att 13-14-åringar trånar efter dem?

När jag gick på gymnasiet var det en tjej i klassen som var tillsammans med en kille som var strax över 20 år. Jag kommer ihåg hur vi andra tyckte det var lite konstigt att hon kunde vara tillsammans med någon som var så ”gammal”. I efterhand förstår man att han inte var så ”gammal” som vi upplevde det men det sågs ändå som lite udda.

För egen del var 30+ helt uteslutet fram till att jag var i 25-årsåldern och då såg 30-åringar mer som jämngamla. Att jag som 13-14-åring skulle ha bestämt träff med någon över 20 år för sex bedömer jag som helt osannolikt.

När man ser dessa män som dyker upp på mötesplatsen så undrar man över självinsikten. Jag kan inte annat än undra om de ens lyckas få kontakt med jämnåriga för sex med tanke på hur oattraktiva dessa män i de allra flesta fall trots all är. Att de då på fullt allvar tror att en 13-14-åring längtar efter att få träffa dem och ha sex övergår mitt förstånd.
Standardsvaret från Dumpens håll är väl att det finns en massa "trasiga" flickor som inte bryr sig om detaljer som ålder, utseende, hygien, BMI eller geografiska avstånd.

I min värld så fångas trasiga flickor upp av kriminella/missbrukande killar snarare än att flockas kring Lennart-typer. Men vad vet jag? Problemet kanske helt bytt karaktär på sistone.
Citera
2022-06-12, 12:10
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Finns det någon av de över 100 gäddor som konfronterats som polisanmält Dumpen eller som avser att stämma dem för förtal? Jag får uppfattningen av att de flesta försöker ligga lite lågt och inte dra mer uppmärksamhet till sig. En rättsprocess skulle kunna leda till att gäddan blir uppmärksammad igen under en lång rättsprocess. Om ingen vill pröva sin uthängning rättsligt så får vi aldrig veta var gränsen går. Men för Dumpens del verkar de lugnt kunna fortsätta sin verksamhet. Det är faktiskt ganska imponerande jobb att ha konfronterat över 100 gäddor och hängt ut dem på sajten.
Jag skulle gissa att dom inte vill att polisen börjar rota i det där då gäddorna förmodligen har 'en del skit' på sig bakåt. Försök eller faktiska möten med barn under 15 exempelvis och börjar då polisen undersöka vad dom skrivit med dumpen om så kanske dom även hittar dom spåren.
Citera
2022-06-12, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Standardsvaret från Dumpens håll är väl att det finns en massa "trasiga" flickor som inte bryr sig om detaljer som ålder, utseende, hygien, BMI eller geografiska avstånd.

I min värld så fångas trasiga flickor upp av kriminella/missbrukande killar snarare än att flockas kring Lennart-typer. Men vad vet jag? Problemet kanske helt bytt karaktär på sistone.
Har fallit en del domar där äldre män mött upp 12-14-åringar och haft sex med dem på någon toalett på centralstation , har dessutom fallit domar där medelålders gifta familjefäder begått övergrepp på barn via nätet där de förmått så unga flickor som 12 år att utföra handlingar via kamera

Lär finnas ett mörkertal där unga människor aldrig berättar eftersom de är rädda och skäms, en 13-åring tog sitt liv pga av hon utsatts för äldre man över nätet
Citera
2022-06-12, 13:18
Medlem
sunessensommars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Det är kanske inte så himla lätt att överblicka alla konsekvenser när man är tre månader in i en svår livskris och har tre barn att ta hand om?

Men återigen tycker jag det är helt obegripligt att ingen av Dumpens terapeuter slår bakut, tar bladet från munnen och läser lusen av Patrik. De har en egen "Terapeuthörna" på en publikation utan "munkavle" där de själva påstår sig vilja "ta aktiv del i debatten" och har, trots detta, inte lyckats producera en endaste tangentnedtryckning på över tre månader.

Om de hade nån yrkesheder i kroppen så är detta väl ett gyllene tillfälle att skriva ett inlägg om "professionellt bemötande av anhöriga" eller liknande.
Det är intressant. Jag vet ingenting om de invaderande terapeuterna så följande är givetvis en spekulation, men det skulle kunna vara så att passiviteten beror på att deras yrkesheder är kopplad till exempelvis lastning och lossning, snarare än till någon form av terapeutisk verksamhet. Se länk: https://twitter.com/dumpen_se/status/1496413496388558854
Citera
2022-06-12, 13:43
Avslutad
Fyfan vilka svin Patrik och Sara är. Patrik skrattar åt en förtvivlad förälder som är orolig för sina barn. Sara bara slår ifrån sig allt den förtvivlade mamman säger och ingen medkänsla finns, bara hån och mästrande.
https://www.etc.se/inrikes/i-det-totala-kaoset-taenkte-jag-att-vi-alla-maaste-doe

Jag tycker det är dags att deras brottsregister läggs ut till allmän beskådan, att grannar och bekanta trakasseras med "upplysningar" om vilka brott dom begått mm.
Senast redigerad av SvenOlavsen 2022-06-12 kl. 13:51.
Citera
2022-06-12, 13:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Fyfan vilka svin Patrik och Sara är. Patrik skrattar åt en förtvivlad förälder som är orolig för sina barn. Sara bara slår ifrån sig allt den förtvivlade mamman säger och ingen medkänsla finns.
https://www.etc.se/inrikes/i-det-totala-kaoset-taenkte-jag-att-vi-alla-maaste-doe

Fy fan vilka svin som är föräldrar, tycka synd om pedofil svin.
Ingen tycker synd om barnen.
ECT jävla skit tidning som älskar att ta hand o skydda brottslingar.

Riktig fakta..se dumpen.

https://dumpen.se/2022/06/08/halla-etc-ni-utelamnade-en-del-fakta/
Senast redigerad av Honkenbonken 2022-06-12 kl. 13:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in