2022-05-03, 08:07
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Den senaste grå ryggsäcksmannen var annorlunda. Bäst i början av konfrontationen när han försökte försvinna genom att gå upp i rök bakom en pelare i köpcentret.

Tänk om detta är den mystiska vulkanen?

Den grå profilen spricker sakta upp i en gnistrande lavaström när det visar sig att ”grå kuk med avstängd hjärna” till exempel är:

- Talskrivare till politisk höjdare eller något annat okänt smaskigt? Personen är nästan för grå för att vara på riktigt.
"Jobbar" säkert på något fackförbund, typ ombudsman på Kommunal - dom ser ut så.
Citera
2022-05-03, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Förhoppningsvis att Dumpen inser att barn är barn, oavsett om man har oturen att vara barn till en far som betett sig klandervärt eller om man utsätts för dessa män. Att man inte lika lättvindigt ger ut massa information gällande män med känsliga familjeförhållanden och med yngre barn som kan råka väldigt illa ut. Min brorsons liv är slaget i spillror vilket krossar mig inombords.

Det är intressant att så många av er som stöttar Dumpen ber mig att sluta skriva om min brorsons situation eller försöker förminska mina inlägg.

Jag stöttar Dumpens arbete men tycker så fruktansvärt synd om de anhöriga som drabbas, som inte vet något om vad personen som man ska vara trygg med, är för något svin egentligen. Sorgligt att din brorson och hans mor har drabbats så hårt för att din bror inte kan kontrollera sina sjuka begär.

Det kommer att bli bättre för dem men det kommer att ta tid tyvärr.

Fridens liljor,
G_T
Citera
2022-05-03, 08:23
Medlem
Polisens arbete. Inte denna hittapågrupp.
Citera
2022-05-03, 08:24
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Jag stöttar Dumpens arbete men tycker så fruktansvärt synd om de anhöriga som drabbas, som inte vet något om vad personen som man ska vara trygg med, är för något svin egentligen. Sorgligt att din brorson och hans mor har drabbats så hårt för att din bror inte kan kontrollera sina sjuka begär.

Det kommer att bli bättre för dem men det kommer att ta tid tyvärr.

Fridens liljor,
G_T
Tyvärr är det ganska tydligt att Patrik och (framför allt) Saras starkaste drivkraft är att förstöra livet för "gäddan" snarare än att "rädda barn". Andfått hastar hon fram: "jag ska kontakta din fru och arbetsgivare!". I något fall (Knivsta?) han gäddan inte hem med bilen innan frun var underrättad. Allt för den goda sakens skull ("tror du inte barnens liv förstörs!?"), det fattar jag, men ändå - jag saknar någon typ av smidighet och finess i arbetet...
Citera
2022-05-03, 09:11
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Sista gäddan va tråkig, stå och försöka förklara om han läst 14 år eller inte.

Vill ha mer kött på kroken dumpen,
Vill kunna lägga på lite bennyhill anthem så man får skratta lite.

Den här var helt intetsägande.

Jag tror ärligt att gubben inte bryr sig om 14, 16 eller 25.
Han va bara sugen på ett sugjobb.
Hehe, texten på den orangea väggen i bakgrunden hade ett något missvisande eller helt enkelt ironiskt budskap när det läses i sammanhanget:
"Modernare och fräschare"
Citera
2022-05-03, 09:20
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Nej, jag är inte läkare. Får jag gissa ändå så säger jag IF, intellektuell funktionsnedsättning. Inslag av AST, men absolut inte enbart denna diagnos.
Jag har jobbat inom både psykiatri och bokstavsspektrat.

Kenta är väl lågbegåvad, men trots att han både ser ut och beter sig som en riktig kretin i filmklippen så tror jag att han är ändå ganska smart, trots allt.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-05-03 kl. 09:24.
Citera
2022-05-03, 09:21
Medlem
fido1986s avatar
Alltså, senaste: Mogen gift man söker... Napp#93

Ur raggningssynpunkt:
Hur många 14-åriga tjejer är offensiva att träffa en 55-årig gubbe som inte vill skicka bild. Han skickar motvilligt en mot slutet. Och han säger även åt henne att köpa kondomer på vägen till deras träff? Vilken gentleman.

Rent allmänt... Han skriver fåordigt och korrekt om deras sexträff helt utan passus.

Avsugning på mc donalds-toaletter. Romantiskt och inte ljudklass 5000 på de där dörrarna direkt. Skoj att lämna toan sen med en unge i handen och en okänd publik som står och väntar.

Han fru kan ju vara lugn på så sätt att han knappast raggat upp någon annan än Dumpen.
Citera
2022-05-03, 09:29
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Ur raggningssynpunkt:
Hur många 14-åriga tjejer är offensiva att träffa en 55-årig gubbe som inte vill skicka bild. Han skickar motvilligt en mot slutet. Och han säger även åt henne att köpa kondomer på vägen till deras träff? Vilken gentleman.

Rent allmänt... Han skriver fåordigt och korrekt om deras sexträff helt utan passus.

Avsugning på mc donalds-toaletter. Romantiskt och inte ljudklass 5000 på de där dörrarna direkt. Skoj att lämna toan sen med en unge i handen och en okänd publik som står och väntar.

Han fru kan ju vara lugn på så sätt att han knappast raggat upp någon annan än Dumpen.

Det där med kondom är ju lite förvirrande, hade han bara en avsugning som mål eller var det bara som förspel?

Jag menar vem vill ha en kondom på vid en avsugning? Det förstör ju allt.
Då hade jag hellre avstått än rullat på ett gummi innan, därför misstänker jag att han vill ha mer väl inne på toan.

Kan lura en riktig snuskgubbe där bakom den grå fasaden.
Citera
2022-05-03, 09:41
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Ur raggningssynpunkt:

Jodå han var nybörjare, som vi pratat om innan.
Likväl trist som fan. Nä, han kommer bara att ragga upp Sjöberg. Inga barn räddade där. *suck*
Citera
2022-05-03, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Vad du gnäller.. morgondagens kan bli Söderkulla i Malmö om inget annat kommer före.

Ja men jag swishar också.

Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Hej alla barn! Nu har Dumpen hängt ut en ny. Ingen gädda dock, för det är ingen konfrontation, bara chatt.

Så pinsamt det där telefonsamtalet . Dumpen länkar barn från Tiktok till Dumpen där det finns onanivideos. Högst olämpligt naturligtvis.
Citera
2022-05-03, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Jag var lite snabb med att publicera. Video är på väg ut på Rumble. Den kommer när den är klar.

Varför kan man inte förstora klippen på Dumpens sida? Är det en bugg i Rumble?
Citera
2022-05-03, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tyvärr är det ganska tydligt att Patrik och (framför allt) Saras starkaste drivkraft är att förstöra livet för "gäddan" snarare än att "rädda barn". Andfått hastar hon fram: "jag ska kontakta din fru och arbetsgivare!". I något fall (Knivsta?) hann gäddan inte hem med bilen innan frun var underrättad. Allt för den goda sakens skull ("tror du inte barnens liv förstörs!?"), det fattar jag, men ändå - jag saknar någon typ av smidighet och finess i arbetet...

Håller med till 100%. Finns det barn involverade (utöver den som grommats) i gäddornas liv så måste det skötas snyggare och smidigare.

Mobbning i skolorna samt utfrysta av vännerna och samhället bidrar nog inte till mindre psykiska problem hos dessa barnen. Eller fruarna för den delen.

Tänk bara på "Nu går det åt helvete"-mannen. Den frun lär ju inte må bra efter att ha fått reda på vad hennes kalkonhalsade äckel till man håller på med. Osäker på om barn i familjen finns med i bilden där också. Oavsett så är det sorgligt.
Senast redigerad av ghost-teller 2022-05-03 kl. 10:06. Anledning: tillagd text
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in