2022-06-09, 21:52
Medlem
Har alltid undrat vilka som håller på i grums, vilka har suttit inne? Vilka är med i de ”såkallade nätverket” vem är adhd bror?
Citera
2022-06-11, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedigfor
Vilka mer är med i nätverket? O vem är "adhdbror" 664?
Fanns det inte en tråd om några killar i Grums som rånade en jägargranne på hans vapen?
Citera
2022-06-11, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Hur gick det för fadi bonde sen då? Det var några år sedan man läste om honom. Fullbordade han sitt hot?
Han har väl svårt att få upp farten den enbenta rödbetan.
Citera
2022-06-11, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Jag undrar vad det är som gäller för regler kring användning av "support H-A" kläder i rött och vitt. Tillsammans med rödvita tatueringar "route 81".

Jag har en biker-dude i utkanten av min bekantskap och tycker det blir för skämmigt att fråga, men:

Är han stödmedlem? Vad gäller för sådana, förväntas det att man stödjer genom att "Put in some work" som jänkarna säger?

Kan man anta att han är involverad eller kan vem som helst köpa en T-shirt och bara köra?
Har du bara fått ordentlig veckopeng så köp en tröja. Jävligt ballt att visa att du är en del av begåvningsreserven.
Citera
2022-06-12, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Har du bara fått ordentlig veckopeng så köp en tröja. Jävligt ballt att visa att du är en del av begåvningsreserven.
Så du menar då att det är tillåtet för vem som helst att tatuera in rödvita route81-tatueringsr och gå runt med support your local HA-chapter-tshirts?

Jag ville egentligen få en uppskattning på just hur involverad en sådan människa är, att det är begåvningsreserv kan stämma då det är dåligt med böcker i hans hyllor. Jag vill egentligen bara förstå något om hur involverad han är sånn cirka liksom.
Citera
2022-06-12, 08:04
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Så du menar då att det är tillåtet för vem som helst att tatuera in rödvita route81-tatueringsr och gå runt med support your local HA-chapter-tshirts?

Jag ville egentligen få en uppskattning på just hur involverad en sådan människa är, att det är begåvningsreserv kan stämma då det är dåligt med böcker i hans hyllor. Jag vill egentligen bara förstå något om hur involverad han är sånn cirka liksom.

Support tröjor kan du köpa i deras shop eller på olika festivaler. Det drar dom in pengar till sin defens fond.

Tatueringar är inga problem heller så länge det inte står Hells Angels eller använder deras döskalle.
Citera
2022-06-12, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Support tröjor kan du köpa i deras shop eller på olika festivaler. Det drar dom in pengar till sin defens fond.

Tatueringar är inga problem heller så länge det inte står Hells Angels eller använder deras döskalle.
Okej. Då kan alltså vilken tattare som helst rocka en rödvit route81-tattoo och ha på sig rödvita support-tshirt.

Hur ser man att någon är på riktigt Då? Det måste ju finnas någon distinktion mer än Hells Angels och Hells Angels dödskallen, eller är det bara det man ska se på?

Hur ser en hängis ut, en hangaround?
Citera
2022-06-12, 17:46
Medlem
Hur tunga är Grums-kartellen?
Citera
2022-06-13, 21:04
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Hur tunga är Grums-kartellen?
Tillräckligt för att gå mot HA?
Citera
2022-06-13, 22:46
Medlem
Citat:

Yes
Citera
2022-06-14, 15:29
Medlem
En stor polisinsats pågår just nu vid HA-gården i Karlstad.
– Under en annan åtgärd på platsen hittades ett misstänkt farligt föremål, säger Christina Hallin, presstalesperson vid polisregion Bergslagen.
Citera
2022-06-14, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drutten66
En stor polisinsats pågår just nu vid HA-gården i Karlstad.
– Under en annan åtgärd på platsen hittades ett misstänkt farligt föremål, säger Christina Hallin, presstalesperson vid polisregion Bergslagen.

Grums i farten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in