Citat:
Ursprungligen postat av
Gracefulmind
Måste säga att jag finner det olustigt att det inte uppmärksammas mer om detta i Väst.
Jag tänker då på nyheter och på politisk nivå.
Det här är ett fruktansvärt kapitel!
År 2022. Europa.
Man såg ganska omgående att det fanns en plan från Putins håll vad gäller barnen.
Och han ville dessutom att andra skulle förstå eller ana.....
Men att inte kunna göra något åt det...
https://www.expressen.se/nyheter/putins-mote-om-adoptionslag-nar-bb-avdelning-bombades/
Har för mig att några få i tråden redan varit inne på detta.
Det är så sjukt och så stört att det är nästan omöjligt att förstå.
Ett fullständigt övergrepp på befolkningen!
Här och nu...
Har du någonsin sett att en diktator, fascistledare, eller kommunistledare gjort någonting gott?
I alla länder där den typen av ledare finns lider befolkningen svårt, utan undantag.
Det är så jävla obehagligt att det finns en hel skock skribenter i denna tråd som hyllar den typen av ledare, skribenten
humanlife är en av de värsta, denne skribent njuter av att andra lider svårt av krig och hunger.