Citat:
Ursprungligen postat av
Menea
Betydligt säkrare källa iallafall än ett par fanatiker på Flashback. Lyssnar inte ett skit på er och allt denna hatiska retorik som utspelar sig mot allt och alla som inte är på eran sida. Tids nog kommer sanningen fram .. kanske Ryssland trots allt räddar ett folk från misär.

Nu när Rysslands "Special operation" visat sig vara en planlagd invasion västerut längs hela Rysslands västgräns på samtliga länder, så undrar jag om dina nyhetskällor varit ärliga? Är inte du besviken på att det som var en "de-nazifiering" var "Ukraina attackerat Ryssland" nu plötsligt är tvärtom. Din ledare har bestämt att ett fullskaligt krig är det som ska utföras.
Borde inte du egentligen signa upp som militär på närmaste Rysk ambassad? Som sann patriot så har jag svårt att förstå hur du har tid att sitta här och kommentera när ditt land kallar på dig. Jag vet att jag inte skulle ha tid för det, utan jag skulle gör det enda rätta stå upp för mitt land och vara där jag behövs.
Du vet att utlandsryssar anses vara "femtekolonnare" alltså landsförrädare av Putin?