Citat:
Ursprungligen postat av
psonpson
De rök i första omgången, men inte bara det. De intog sistaplatsen i hela turneringen genom att den de förlorade mot förlorade i nästa runda och så vidare hela vägen till final.
Det där fick man tyvärr lära sig när Björn Borg gjorde comeback mot Jordi Arrese. Det var första gången jag hörde om ”att komma sist” i en tennisturnering.
Härligt!

Trodde den skulle vara svårare. Jag skickar några amatörporrbilder i PM som förstapris!
Två "träskedar" (har sett det uttrycket nånstans, "wooden spoon") på raken för Carreno!

Skulle vara kul att se för fler GS-turneringar de senaste åren - får se om jag orkar kolla.
Cressy har haft det lite svårt, ja. Föll i tre tiebreakset nu senast i Stuttgart - sån är den, grästennisen...
Citat:
Ursprungligen postat av
Vobbler
Man kan naturligtvis inte vara allt för negativ, Ruuds senaste år är helt makalöst. Sen att tro att han ska kunna rubba Nadal i en final i Paris är naivt. Men hans tid kommer, var så säker. Vi svenskar har inte mycket att glädjas över, bröderna Ymer står och stampar och kommer ingen vart. Både Norge och Danmark har kört om oss.
Svarar här istället. Har tidigare skrivit att Ruud har en chans att vinna en FO nån gång i framtiden, men då måste också allt gå hans väg. Denna gång hade han trots allt stor tur med lottningen. Alla spelare i kvartarna på den övre halvan hade varit storfavoriter i en final mot honom. Tror då nästan Rune har en högre högstahöjd, även om jag håller mer på Ruud.