2022-06-09, 20:00
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Berätta gärna mer om du ser något.
Skulle Olof ha gömt någon/någonting?
Vad kommer de nysta upp?
Finns det ens något vatten i Sveg, var min första tanke...

Jo där finns gott om vatten runt Sveg. Polisen misstänker kanske att han dumpat sina hårddiskar som antagligen är fulla med, eller har varit fulla med snuskig porr.
Citera
2022-06-09, 20:01
Medlem
st33rs avatar
Skulle va kul att veta vad han har för intressen förutom att spela data och dricka energidryck
Hur har han fyllt upp sin tid alla dessa år?

Jag har egentligen inga belägg för det men jag får känslan av en väldigt tom och passiv människa. En sån vars inre liv aldrig når ytan.

Vissa i tråden har dykt in i tråden o påstått de jobbat med han. Men jag vet inte om de var trovärdiga? Hur var han på arbetsplatsen alla åren
Citera
2022-06-09, 20:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Jo där finns gott om vatten runt Sveg. Polisen misstänker kanske att han dumpat sina hårddiskar som antagligen är fulla med, eller har varit fulla med snuskig porr.
Ja, med tanke på hans tidigare surfvanor, så kan det nog röra sig om vad som helst, där han fått utlopp för sina böjelser.
Barnporr?
Citera
2022-06-09, 21:15
Medlem
skool-suckss avatar
Eoku, var är du ?
Citera
2022-06-09, 21:17
Medlem
Kan någon tala om för mig vem som tuggade sönder 4 tänder 😆

https://www.tidningenangermanland.se/2022-06-09/da-startar-rattegangen-i-malinmordet-tuggade-sonder-fyra-tander
Citera
2022-06-09, 21:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KriminoLogisk

https://www.tidningenangermanland.se/2022-06-09/da-startar-rattegangen-i-malinmordet-tuggade-sonder-fyra-tander
Olof? Märklig rubrik. I ren förskräckelse?
Citera
2022-06-09, 22:11
Medlem
Citat:

– Det var skönt att det rådde bra stämning på den muntliga förhandlingen. Inte kaos som vid förhandlingen för 25 år sedan, säger Ulf Holst.

Hur minns du den tiden?

– Oj, det var konflikt och stridigt. det var riktigt illa, jobbigt som satan. Jag tuggade sönder fyra tänder, säger Ulf Holst.
Citera
2022-06-09, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddalo
Jag ska försöka scanna in det senare idag eller imorgon. Är tyvärr lite upptagen idag. Är det dålig smak att lägga upp bilder på offret? Det är ganska intressant att jämföra med de porrbilder som OH tecknade.

Jag skulle ”gärna” ta del av bilderna om du fortfarande har dessa kvar.
Citera
2022-06-09, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maggie-May
Jag skulle ”gärna” ta del av bilderna om du fortfarande har dessa kvar.

Om personen skulle svara så hoppas jag att ni kan ta det privat, inte i tråden. För att bevara det inlägg du svarade på, ja det är extremt dålig smak att lägga upp i själva tråden.
Citera
2022-06-10, 04:27
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merimetso
Edmund Kemper kunde ju bli en seriemördare för att han släpptes ut igen trots att han mördat sina morföräldrar och dom hade svart på vitt hur extremt psykiskt störd han var och att sannolikheten att han skulle mörda igen var överhängande stor.

Samma sak gäller Kenneth Mcduff och många andra, och där är rättsväsendet skyldig till att deras kommande offer förlorade livet.
Vad är det som gör att man kan att släppa ut en människa som med samma berådda mod dödat 2 när man aldrig skulle frige en som mördat 5? eller ett barn?
Mördare skall inte kunna komma ut igen PUNKT!

Dock så gällde de här fallen en väldigt annorlunda tidsålder(60-70tal) då man knappt lade någon som helst vikt vid kriminalpsykologi överhuvudtaget, det ser väldigt annorlunda ut idag.

Sverige är ju en skamfläck i det avseedet, här kan du ju göra i stort sätt vad som helst så länge du inte mördar barn eller poliser och du är ute på 10-15 år.
Finns dock undantag här med, Johanna Möller, Anders Eklund(Gustavsson numera), Jackie Arklöv och några fler kommer nog aldrig att släppas fria igen.
Speciellt inte lustmördare som äcklet Olof!
Citera
2022-06-10, 04:32
Medlem
rubin22s avatar
Citat:

Han är väl rädd för att han snart måste skaka galler?
Den lilla vidriga parasiten som tror han förtjänar att leva och ett fritt liv dessutom..
Äckligt värre! 🤑
Citera
2022-06-10, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Han är väl rädd för att han snart måste skaka galler?
Den lilla vidriga parasiten som tror han förtjänar att leva och ett fritt liv dessutom..
Äckligt värre! 🤑

Fast det var advokat Holst som bet sönder 4 tänder inte mister Parasit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in