2022-06-09, 21:28
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Blocka är väl sånt som Anna Book m.fl. gör mot sina haters. Tragiskt om det skulle användas på ett hockeyforum.
Citera
2022-06-09, 21:28
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nrj det finns ingen sådan knappt.

Ditt enkelt var inte så enkelt

"Knappt".

Fråga en Mod, eller är det för svårt för dig?
Citera
2022-06-09, 21:29
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Blocka är väl sånt som Anna Book m.fl. gör mot sina haters. Tragiskt om det skulle användas på ett hockeyforum.

Han och Sverker är helt besatta i mig, förföljer mig både här och på HFboards. Tragiska individer.
Citera
2022-06-09, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Han och Sverker är helt besatta i mig, förföljer mig både här och på HFboards. Tragiska individer.

Vad yrar du om? Jag vet inte ens vad HFboards är.
Citera
2022-06-09, 21:39
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Att det faktum att både mods på Hfboards och Flashback accepterar mig vittnar väl att jag håller nivån. Jag har förresten fått förfrågan att bli Mod på Hfboards fler än 1 gång.

Jag har rätt till min åsikt. Jag anser att Sverige är på dekis och jag har belägg för det. Ni blir sura över det och gör en massa ad hominem. Otroligt larvigt.

Gillar ni inte fakta så får ni helt enkelt igonera/blocka mig...

Alla på hfboards blir sura på dig. Eller så tar de dig inte på allvar. De driver med dig också, de kan säga att Estland är mycket bättre än Sverige i ishockey för att driva med dig och dina trolltrådar.

Folk från olika länder på hfboards undrar varför du hatar svenska ishockeyspelare. Sa du förresten inte att du blivit bannad från hfboards?
Citera
2022-06-09, 21:45
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Alla på hfboards blir sura på dig. Eller så tar de dig inte på allvar. De driver med dig också, de kan säga att Estland är mycket bättre än Sverige i ishockey för att driva med dig och dina trolltrådar.

Folk från olika länder på hfboards undrar varför du hatar svenska ishockeyspelare. Sa du förresten inte att du blivit bannad från hfboards?

Nej, alla på HFboards är inte sura på mig. Ett fåtal är det, några garvar medans andra bemöter det jag skriver med seriösitet.

Det är väl ingen som nekar till att Tjeckien och Slovakien gått ned sig? Märkligt att en del har problem med att se att Sverige också gjort det.

Jag är ett stort Tre Kronor-fan, annars hade jag inte sett alla matcherna och varit så aktiv i Tre Kronor trådar år efter år på HFboards.

Det var 1 dags bann. Råkade hamna i en politisk diskussion i off-topic sektionen med någon vänsterfjolla som bölade om att Burzum (Varg Vikernes) låtar inte är tillåtna eftersom han minsann är en ond rasist...

Vad nickar du på HFboards?
Citera
2022-06-09, 22:05
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Nej, alla på HFboards är inte sura på mig. Ett fåtal är det, några garvar medans andra bemöter det jag skriver med seriösitet.

Det är väl ingen som nekar till att Tjeckien och Slovakien gått ned sig? Märkligt att en del har problem med att se att Sverige också gjort det.

Jag är ett stort Tre Kronor-fan, annars hade jag inte sett alla matcherna och varit så aktiv i Tre Kronor trådar år efter år på HFboards.

Det var 1 dags bann. Råkade hamna i en politisk diskussion i off-topic sektionen med någon vänsterfjolla som bölade om att Burzum (Varg Vikernes) låtar inte är tillåtna eftersom han minsann är en ond rasist...

Vad nickar du på HFboards?

Inför varje jävla match som Sverige spelade i VM så sa du att motståndarlaget är favoriter. INGEN på Hfboards håller med dig om att Norge, Danmark, Tyskland eller Lettland är bättre än Sverige.
Citera
2022-06-13, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Ny match i övermorgon, då länderna möts i damernas JVM, direktsänds i SVT..

Sverige vann den matchen med 4-3 och ikväll möts lagen igen, då bronsmatch väntar..
Citera
2022-06-14, 14:44
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Sverige vann den matchen med 4-3 och ikväll möts lagen igen, då bronsmatch väntar..
Finland vann bronsmatchen med 3-0. Även hos juniorflickorna finns den finska vinnarmentaliteten nuförtiden.
Citera
2022-06-14, 18:56
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Finland vann bronsmatchen med 3-0. Även hos juniorflickorna finns den finska vinnarmentaliteten nuförtiden.

Fast Sverige slog Finland två gånger i senaste u18-vm för pojkar.
Citera
2022-06-14, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen

Tredjeplats är tröstpris Kanada däremot, där snackar vi vinnarmentalitet, förlorar mot USA (0-7) och Finland (0-2) i gruppspelet, men vinner mot dessa nationer i slutspelet å lyfter bucklan..
Senast redigerad av sportnorden12345 2022-06-14 kl. 21:31.
Citera
2022-06-14, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Fast Sverige slog Finland två gånger i senaste u18-vm för pojkar.

Och vann mästerskapet, nu pratar vi vinnarmentalitet
Senast redigerad av sportnorden12345 2022-06-14 kl. 21:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in