2022-06-09, 19:44
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
För att jag bryr mig om killen... Det är hans familj. Jag har viss förståelse för hans situation. Även om han är en aning mesig. Jag hade reagerat annorlunda.

Dumpen hoppar på den som ligger ner. Jag lät mina offer vara i fred när jag var klar med dem. I första skedet eftersom kåtheten är borta. Faktum är att jag gjorde det jag gjorde av lust/impuls. Inte för att jag är särskilt elak.

Dumpen gör ju faktiskt det som de gör för att vara elaka. Just nu har de ju egentligen bara ett syfte med vad de gör. Det är att jävlas och skada mamman och barnen så mycket som möjligt. Det gör inte det som de gör för att vara snälla. Tvärt om, de försöker vara så elaka och onda som möjligt mot den här mamman och barnen.

Jag förstår att sådana som du alltid kommer att vara Dumpen lojala oavsett hur illa Dumpen beter sig. Men alla är inte lika dumma. Lärljungar kommer att falla av. Snart står du där ensam med ditt misserabla liv. Patrik blir bostadslös och Sara hamnar i fängelse för vilken gång i ordningen kan göra det samma.
Som vanligt så svarar du med en massa dynga för att elda på dina kollegor som hatar Dumpen.
Citera
2022-06-09, 19:45
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Hade vi bokat vigseln?
Jag älskar dig när du lägger krokben för elaka näbbiga idioter som inte förstår vad som är viktigt. Dumpens show kan bara stoppas om alla pedofilsvin lägger ner.
Viss måste Dumpen fortsätta. Åtminstone till vi har fått till en rejäl lagändring som stoppar grisarna.
Citera
2022-06-09, 20:02
Medlem
Skrev ett inlägg häromveckan där jag undrade över vad som hände med Migrän-Martin. Fantastiskt att mamman själv går ut och berättar om detta i en artikel.

Förlåt men noll och ingen sympati för den kvinnan (och manne(li)n , för den delen). Artikeln förändrar absolut ingenting rörande min syn på dumpen.
Citera
2022-06-09, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Håller med dig om att patrik kan fiska gäddor, låter helt gott.

Men att kalla en mamma för rabiat för att hon skyddar sina barn, nej du, herr gris. Det är inte ok.

Skyddar sina barn?
Hennes man, "Migrän-Martin" som vill knulla 6-åringar. Har du läst karlns chattlogg?
Det enda mamman bryr sig om är att inte förlora inkomst och ansikte och som hon själv skriver "tvingas flytta från huset till en hyreslägenhet" för att Migrän-Martin har svårt att skaffa en ny karriär i allt detta.
Ja, efter att ha hört samtalet som ETC har publicerat så kan jag utan att skämmas säga att mamman låter helt rabiat, och jag hade skrattat åt henne precis som Patrik gör under samtalet.
Hon borde lägga detta bakom sig, fortsätta sitt liv med sina barn och lämna Migrän-Martin i backspegeln.
Det är hennes man som har skapat denna situation, inte dumpen.
Sluta försvara pedofiler, tack.
Citera
2022-06-09, 20:47
Medlem
sunessensommars avatar
Kommentatorerna under Saras senaste svammel på dumpen.se gör verkligen sitt bästa för att ge JK anledning till ett förtalsåtal. Det kryper definitivt närmare.
Citera
2022-06-09, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunessensommar
Kommentatorerna under Saras senaste svammel på dumpen.se gör verkligen sitt bästa för att ge JK anledning till ett förtalsåtal. Det kryper definitivt närmare.

Att Martin Soneby har företag ihop med en dömd pedofil är bara fakta.
Citera
2022-06-09, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariamusdotter
fan va ful : https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/05/received_1182914219215218.jpeg

Hur fan kan man skicka en sån här bild på sig själv? Det är ofattbart.

#106 - Den bilden med hans ögon är och kommer förbli en klassiker. Hans snabel, den var förmodligen doppad i syra, därefter la han den i handfatet för att få bästa tänkbara effekt. Röd mot vit bakgrund? Herregud, dessa gäddor, förstör vårt samhälle och våra barn fullständigt.

Om du inte tidigare sett? så är Röda #106 med i flera videor.
Den understa länken, där finns URL dom leder till en arkiv fil, den ger mer kontrast till historien.
(FB) Patrik Sjöberg konfronterar pedofiler på sajten Dumpen
(FB) Patrik Sjöberg konfronterar pedofiler på sajten Dumpen
Senast redigerad av SL!z3B!T 2022-06-09 kl. 21:07.
Citera
2022-06-09, 20:58
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Oavsett vad så gör Dumpen med svans allt i sin makt för att krossa mamman och barnen som hämnd.

Nu ger ni er på kvinnor och barn och försöker skada dem Dumpen... Det är vad ni gör.

Vad svamlar du om?
Det är ju mamman själv som tar upp detta och gör det till en mediagrej. Dumpens jobb med migrän-martin tog slut i mars, nu är det bara hon som gör detta till en ännu större shitstorm än vad det redan var genom att kasta eld på brasan igen.
Karln ville knulla med en 6 åring. Det är riktigt illa.
Att sen mamman försöker sopa det under mattan för att inte tvingas flytta till en hyreslägenhet får ju stå för henne.
Citera
2022-06-09, 20:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Det enda mamman bryr sig om är att inte förlora inkomst och ansikte och som hon själv skriver "tvingas flytta från huset till en hyreslägenhet" för att Migrän-Martin har svårt att skaffa en ny karriär i allt detta.
Detta är sannolikt en av orsakerna, de hade ju köpt den fina villan för inte så längesen. Blir ju svårt att få ekonomin att gå runt när man har en kåk att betala av och tre barn att försörja.

I samband med denna uppståndelse fick man sig en liten påminnelse om "Migrän-Martin" och hans chat-logg. Förut så hängde jag mest upp mig på att han ville köra kuken mellan röven och munnen på mamman och sexåringen, nu noterar jag även denna mening skriven av honom: "Vill och tänkte komma men måste veta säkert eftersom hela mitt liv, jobb och familj står på spel". Det var ingen låg insats i pedofilspelet. Han satsade och förlorade, den smutsige pop-genus-gäddan.

Genuspedofilen omnämns även ca 15 minuter in i podden från 8 mars (Long time NO podd), där Patrik och Sara nämner att han blev nojig när han såg polisbilarna utanför hotellet. Han smet in på toaletten i en kvart och de spekulerade kring vad han ägnade sig åt där. Jag tycker Sara använde denna noja mot honom på ett effektivt sätt när hon sa att han kan antingen prata med henne eller polisen.
Citera
2022-06-09, 21:04
Medlem
sunessensommars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Att Martin Soneby har företag ihop med en dömd pedofil är bara fakta.
När jag skrev mitt inlägg hade den artikeln inte publicerats. Jag talade om Saras "bemötande" av ETC och mer specifikt vad som skrivs i kommentarsfältet därunder.

För övrigt kan ett uttalande vara sant och ändå utgöra förtal.
Citera
2022-06-09, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelbarnen
Säger en del om sjävkännedomen hos dessa krakar på Dumpen.
Bevisar bara vad forskning visat , män anser att de är snyggare än vad de är , kvinnor letar fel på sitt utseende och betalar gladeligen för en massa ingrepp
Citera
2022-06-09, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Vad svamlar du om?
Det är ju mamman själv som tar upp detta och gör det till en mediagrej. Dumpens jobb med migrän-martin tog slut i mars, nu är det bara hon som gör detta till en ännu större shitstorm än vad det redan var genom att kasta eld på brasan igen.
Karln ville knulla med en 6 åring. Det är riktigt illa.
Att sen mamman försöker sopa det under mattan för att inte tvingas flytta till en hyreslägenhet får ju stå för henne.

Ansvaret för deras situation är 100% Migrän Martins och ingen annan. Att mamman vill lägga skulden på budbäraren är kanske förståeligt men helt felaktigt.
Och nu hänger hon upp hela sin ångest och olycka på att Dumpen inte tar bort Martin men det spelar ingen roll. Skulle Dumpen ta bort inlägget skulle absolut inget ändras för att det är ingen som bryr sig som hon tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in