Citat:
Ursprungligen postat av
BeachBob
Det är ju sådant du går igång på. Varför klagar du då.
För att jag bryr mig om killen... Det är hans familj. Jag har viss förståelse för hans situation. Även om han är en aning mesig. Jag hade reagerat annorlunda.
Dumpen hoppar på den som ligger ner. Jag lät mina offer vara i fred när jag var klar med dem. I första skedet eftersom kåtheten är borta. Faktum är att jag gjorde det jag gjorde av lust/impuls. Inte för att jag är särskilt elak.
Dumpen gör ju faktiskt det som de gör för att vara elaka. Just nu har de ju egentligen bara ett syfte med vad de gör. Det är att jävlas och skada mamman och barnen så mycket som möjligt. Det gör inte det som de gör för att vara snälla. Tvärt om, de försöker vara så elaka och onda som möjligt mot den här mamman och barnen.
Jag förstår att sådana som du alltid kommer att vara Dumpen lojala oavsett hur illa Dumpen beter sig. Men alla är inte lika dumma. Lärljungar kommer att falla av. Snart står du där ensam med ditt misserabla liv. Patrik blir bostadslös och Sara hamnar i fängelse för vilken gång i ordningen kan göra det samma.