2022-06-09, 17:30
Medlem
DrunkenZealots avatar
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/patrik-sj%C3%B6berg-skrattar-%C3%A5t-mammans-v%C3%A4djan-efter-uth%C3%A4ngning-p%C3%A5-dumpen/ar-AAYe3st?ocid=msedgntp&cvid=41d379b6fc0846d9967df18 7ca880108

Nyheter 24 har uppmärksammat inspelningen.
Citera
2022-06-09, 17:52
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
I en krönika i kvartal beskrivs hon som trebarnsmamma. Två levande barn och ett i himlen.
I så fall är det ju fel person som utpekas.

(FB) Patrik Sjöberg konfronterar pedofiler på sajten Dumpen

(Sista meningen.)
Citera
2022-06-09, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/patrik-sj%C3%B6berg-skrattar-%C3%A5t-mammans-v%C3%A4djan-efter-uth%C3%A4ngning-p%C3%A5-dumpen/ar-AAYe3st?ocid=msedgntp&cvid=41d379b6fc0846d9967df18 7ca880108

En del ger hjärtan och tummen upp, tyder på att folk gillar Patrik och hans kommentarer
Citera
2022-06-09, 18:18
Medlem
Citat:

Fint att den rabiata mamman ger Patrik och Sara ännu mer publicitet. Detta gör bara att dumpen växer och fler får nys om den. Helt motsatt effekt än rabiat-mamman önskar alltså.
Tror Patrik sitter och fnissar för sig själv i detta nu åt spektaklet
Gött jobbat dumpen. Fortsätt jaga pedofiler!
Citera
2022-06-09, 18:21
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Fint att den rabiata mamman ger Patrik och Sara ännu mer publicitet. Detta gör bara att dumpen växer och fler får nys om den. Helt motsatt effekt än rabiat-mamman önskar alltså.
Tror Patrik sitter och fnissar för sig själv i detta nu åt spektaklet
Gött jobbat dumpen. Fortsätt jaga pedofiler!
Håller med dig om att patrik kan fiska gäddor, låter helt gott.

Men att kalla en mamma för rabiat för att hon skyddar sina barn, nej du, herr gris. Det är inte ok.
Citera
2022-06-09, 18:29
Medlem
Citat:
Håller med dig om att patrik kan fiska gäddor, låter helt gott.

Men att kalla en mamma för rabiat för att hon skyddar sina barn, nej du, herr gris. Det är inte ok.
Spörs vad som händer med sponsorerna... såg en ridklubb på facebook som skulle donera överskott från något jippo till Sara/Dumpen...klockren reklam det här!
Citera
2022-06-09, 18:55
Medlem
Myndighetene burde gripe inn og ta barna fra kvinnen.

Hun truer med å ta de med seg i døden og må stoppes!

Ta barna, eneste løsning, gubben er ikke bra han heller.
Citera
2022-06-09, 19:09
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Det gäller ju uppenbarligen samma person som i ETC-artikeln i alla fall. Jämför ordval som "klusterbomb" mellan texterna.

Oavsett vad så gör Dumpen med svans allt i sin makt för att krossa mamman och barnen som hämnd.

Nu ger ni er på kvinnor och barn och försöker skada dem Dumpen... Det är vad ni gör.
Citera
2022-06-09, 19:11
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Oavsett vad så gör Dumpen med svans allt i sin makt för att krossa mamman och barnen som hämnd.

Nu ger ni er på kvinnor och barn och försöker skada dem Dumpen... Det är vad ni gör.
Det är ju sådant du går igång på. Varför klagar du då.
Citera
2022-06-09, 19:21
Medlem
sandyhells avatar
Är det offentlig uppgift om man frågar FKom en viss gäddans fru går på föräldrapenning?
Citera
2022-06-09, 19:36
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Visst. Det ju Dumpens paradgren: Familjedraman i realtid. Alla sladdertanters våta dröm.

Dock måste ju alla hålla sig till Dumpens manus: Alla anhöriga är så tappra och tacksamma och ser bara nya spännande utmaningar framöver. Annars är man labil eller rabiat.
Citera
2022-06-09, 19:40
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det är ju sådant du går igång på. Varför klagar du då.

För att jag bryr mig om killen... Det är hans familj. Jag har viss förståelse för hans situation. Även om han är en aning mesig. Jag hade reagerat annorlunda.

Dumpen hoppar på den som ligger ner. Jag lät mina offer vara i fred när jag var klar med dem. I första skedet eftersom kåtheten är borta. Faktum är att jag gjorde det jag gjorde av lust/impuls. Inte för att jag är särskilt elak.

Dumpen gör ju faktiskt det som de gör för att vara elaka. Just nu har de ju egentligen bara ett syfte med vad de gör. Det är att jävlas och skada mamman och barnen så mycket som möjligt. Det gör inte det som de gör för att vara snälla. Tvärt om, de försöker vara så elaka och onda som möjligt mot den här mamman och barnen.

Jag förstår att sådana som du alltid kommer att vara Dumpen lojala oavsett hur illa Dumpen beter sig. Men alla är inte lika dumma. Lärljungar kommer att falla av. Snart står du där ensam med ditt misserabla liv. Patrik blir bostadslös och Sara hamnar i fängelse för vilken gång i ordningen kan göra det samma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in