2022-06-09, 20:05
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Min poäng var att om 16 åringar ska räknas så ska 18 åringar räknas också men du var ännu en gång för dum för att förstå.

Dessutom händer det mycket efter du är 15 år, så att om ett lags 15-åringar just nu är sämre än ett annat lags 15-åringar så är inte det någon fara, de har ju precis börjat tävla.

Detta vet Lundabonden, men han fortsätter med sitt Bagdad-Bob trolleri. På hfboards är han känd som Sverigehataren och till och med finländarna där tycker han är ett tröttsamt troll.
Citera
2022-06-09, 20:06
Medlem
Som totalt oinsatt säger jag Finland.
Citera
2022-06-09, 20:07
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne

Hur kom du fram till det som totalt oinsatt?
Citera
2022-06-09, 20:09
Medlem
För närvarande är det väl Finland som rönt störst framgångar? Men som vi märker så lär det skifta med åren.
Citera
2022-06-09, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Hur kom du fram till det som totalt oinsatt?

Jag grundar det på vad jag sett på löpet när jag scrollat nyheter. Very science, such deductions.
Citera
2022-06-09, 20:16
Medlem
Citat:
Dessutom händer det mycket efter du är 15 år, så att om ett lags 15-åringar just nu är sämre än ett annat lags 15-åringar så är inte det någon fara, de har ju precis börjat tävla.

Detta vet Lundabonden, men han fortsätter med sitt Bagdad-Bob trolleri. På hfboards är han känd som Sverigehataren och till och med finländarna där tycker han är ett tröttsamt troll.

Ja. Riktigt tröttsamt att han får hålla på som han gör. Trams är regelbrott. Men bara när det passar Mod.

Citat:

När det kommer till best of är det jämnt ändå. Finland kan inte matcha våra backar, vi har en bättre målvakt men forwards har Finland bättre spets. När det kommer till bredd springer Sverige dock om Finland fort överallt.

Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
För närvarande är det väl Finland som rönt störst framgångar? Men som vi märker så lär det skifta med åren.

Inte i en best of-turnering.
Citera
2022-06-09, 20:17
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag grundar det på vad jag sett på löpet när jag scrollat nyheter. Very science, such deductions.

Det stämmer att Finland vann årets VM, men det stämmer också att den enda match Finland förlorade i årets VM var mot Sverige.
Citera
2022-06-09, 20:22
Medlem
Citat:
Det stämmer att Finland vann årets VM, men det stämmer också att den enda match Finland förlorade i årets VM var mot Sverige.

Det där låter lite som "Buccaneers vann Superbowl, men Saints vann över dem två ggr under Regular Season, så egentligen är Saints bäst"

Citera
2022-06-09, 21:14
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ja. Riktigt tröttsamt att han får hålla på som han gör. Trams är regelbrott. Men bara när det passar Mod.

När det kommer till best of är det jämnt ändå. Finland kan inte matcha våra backar, vi har en bättre målvakt men forwards har Finland bättre spets. När det kommer till bredd springer Sverige dock om Finland fort överallt.

Inte i en best of-turnering.

Att det faktum att både mods på Hfboards och Flashback accepterar mig vittnar väl att jag håller nivån. Jag har förresten fått förfrågan att bli Mod på Hfboards fler än 1 gång.

Jag har rätt till min åsikt. Jag anser att Sverige är på dekis och jag har belägg för det. Ni blir sura över det och gör en massa ad hominem. Otroligt larvigt.

Gillar ni inte fakta så får ni helt enkelt igonera/blocka mig...

Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself

Finland och Kanada är det som dominerar. Dock har vi inte haft en best-on-best turnering på ett bra tag. Men även där lär ju finnarna och kanadickerna dominera.
Senast redigerad av Lundbonden 2022-06-09 kl. 21:16.
Citera
2022-06-09, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Att det faktum att både mods på Hfboards och Flashback accepterar mig vittnar väl att jag håller nivån. Jag har förresten fått förfrågan att bli Mod på Hfboards fler än 1 gång.

Jag har rätt till min åsikt. Jag anser att Sverige är på dekis och jag har belägg för det. Ni blir sura över det och gör en massa ad hominem. Otroligt larvigt.

Gillar ni inte fakta så får ni helt enkelt igonera/blocka mig...

Hur blockerar man dej?
Citera
2022-06-09, 21:20
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Hur blockerar man dej?

Jag har för mig att det finns en funktion där man kan blockera/ignore både här på flashback och HFboards. PMa en Mod om det.
Citera
2022-06-09, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Jag har för mig att det finns en funktion där man kan blockera/ignore både här på flashback och HFboards. PMa en Mod om det.

Nrj det finns ingen sådan knapp.

Ditt enkelt var inte så enkelt
Senast redigerad av 400Ben 2022-06-09 kl. 21:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in