2022-06-09, 10:31
Medlem
Äsch, dom är i Turkiet för att praktisera Islam och bli bättre muslimer lagom tills det är dags att åka hem.
Citera
2022-06-09, 12:24
Medlem
hAN äR oCH vILaR uPP sIG hahaha...
Nästan lite små gulligt när hans ”fans” tror blint på detta! 🥺
Citera
2022-06-09, 12:40
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testaoss92
hAN äR oCH vILaR uPP sIG hahaha...
Nästan lite små gulligt när hans ”fans” tror blint på detta! 🥺

Hur ligger det till då?
Citera
2022-06-09, 12:47
Medlem
sonofnatures avatar
Rappar han i Turkiet ?
Släpper nya rap låtar på iPhonen ???
Citera
2022-06-09, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Hur ligger det till då?

Ja kolla youtubelänken lite upp, han är påverkad ser man klart och tydligt. Tråkigt med återfall men om man någonsin känt en missbrukare så vet man att det oftast tar några försök.
Citera
2022-06-09, 14:09
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaaaasa
Ja kolla youtubelänken lite upp, han är påverkad ser man klart och tydligt. Tråkigt med återfall men om man någonsin känt en missbrukare så vet man att det oftast tar några försök.

Ja, jag har förstått att han tagit återfall. Jag tolkade det som att användaren syftade på något annat.
Citera
2022-06-09, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Ja, jag har förstått att han tagit återfall. Jag tolkade det som att användaren syftade på något annat.

Dom har inte lagt upp något idag. Alva är nog rätt irriterad på den videon han la upp när han var påverkad.

Det känns som att hon försöker få allt att se bra ut för att inte förstöra deras image och jag förstår henne 100% så tråkigt bara att Alex verkar vara totalt nonchalant inför det. Och bara kör sitt eget race genom ett lägga upp ett klipp påverkad eller posta när han umgås med gamla vänner.

Hoppas verkligen på det bästa för dom.
Citera
2022-06-09, 15:03
Medlem
Alex kan betydligt bättre när det kommer till att berusa sig, han är ju knappt påverkar i videon, skärpning på den fronten!
Citera
2022-06-09, 15:34
Medlem
Alva om du läser här så vill jag ge ett uppriktigt råd.

Vi alla vet att ni har haft en väldigt tuff period. Det är inte lätt att sitta inne kan jag tänka mig. Kan tänka mig att man blir deprimerad, nedstämd och känner att allt är skit. Lätt att hamna i gamla mönster.

Jag tänker att det kanske är bättre att ni säger att det inte blir någon video på ett tag och att vi kommer märka när det kommer en video igen för att ni kommer annonsera om det på era kanaler.

Alternativt att du bara säger att Alex inte mår bra (och är ärlig) efter fängelsetiden och att du kanske uppdaterar någon vlogg själv lite kring hur du mår och vad du gör även om du är med Alex men inte filmar honom. Kan tänka mig att det är ångestladdat för dig också att försöka hålla allt till topp.

För att inte förlora förtroendet hos era följare så är det bättre att som sagt säga att det kommer en video när det kommer och inte ”det kommer en video nästa vecka” ”det kommer en video inom kort” ”det kommer en video snaaaart”

Folk är nyfikna absolut och kommer kolla på videon ni lägger ut om ni gör det men det kan bli att ni förlorar respekt och de genuina följarnas förtroende om ni inte håller det ni lovar.

Bara ett uppriktigt tips som sagt.

sköt om er.
Citera
2022-06-09, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannno
Alva om du läser här så vill jag ge ett uppriktigt råd.

Vi alla vet att ni har haft en väldigt tuff period. Det är inte lätt att sitta inne kan jag tänka mig. Kan tänka mig att man blir deprimerad, nedstämd och känner att allt är skit. Lätt att hamna i gamla mönster.

Jag tänker att det kanske är bättre att ni säger att det inte blir någon video på ett tag och att vi kommer märka när det kommer en video igen för att ni kommer annonsera om det på era kanaler.

Alternativt att du bara säger att Alex inte mår bra (och är ärlig) efter fängelsetiden och att du kanske uppdaterar någon vlogg själv lite kring hur du mår och vad du gör även om du är med Alex men inte filmar honom. Kan tänka mig att det är ångestladdat för dig också att försöka hålla allt till topp.

För att inte förlora förtroendet hos era följare så är det bättre att som sagt säga att det kommer en video när det kommer och inte ”det kommer en video nästa vecka” ”det kommer en video inom kort” ”det kommer en video snaaaart”

Folk är nyfikna absolut och kommer kolla på videon ni lägger ut om ni gör det men det kan bli att ni förlorar respekt och de genuina följarnas förtroende om ni inte håller det ni lovar.

Bara ett uppriktigt tips som sagt.

sköt om er.

Herrejävlar vilken ömkan för vårat kära värdpar.
Inte fan har det varit tufft att sitta 3mån och ha allt på det torra när man kommer ut, Alex vill bara knarka av sig lite och låt mannen göra så i lugn och ro.
Respekt hit och förtroende ditt, låter som du pratar om ett par folkvalda politiker.
Citera
2022-06-09, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Herrejävlar vilken ömkan för vårat kära värdpar.
Inte fan har det varit tufft att sitta 3mån och ha allt på det torra när man kommer ut, Alex vill bara knarka av sig lite och låt mannen göra så i lugn och ro.
Respekt hit och förtroende ditt, låter som du pratar om ett par folkvalda politiker.

Tror du inte? Tror du att folk knarkar för att det är kul? De allra flesta som knarkar göra det pga bakomliggande psykisk ohälsa så som depression, ångest, trauma osv osv osv.

Han har själv sagt att han har svårt att sova på nätterna färjan får upp bilder i huvudet från killen som dog, han har en hel del trauman även om de ibland har varit självförvållat att leva den livsstilen. Tror inte att sitta instängd i tre månader och tänka på alla människor man sårat underlättar. (Han pratade om det i fredags podden med Sebbe stax) men vad vet jag. Folk kanske knarkar på den nivån han varit för att de vill ha lite kul.
Citera
2022-06-09, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannno
Tror du inte? Tror du att folk knarkar för att det är kul? De allra flesta som knarkar göra det pga bakomliggande psykisk ohälsa så som depression, ångest, trauma osv osv osv.

Han har själv sagt att han har svårt att sova på nätterna färjan får upp bilder i huvudet från killen som dog, han har en hel del trauman även om de ibland har varit självförvållat att leva den livsstilen. Tror inte att sitta instängd i tre månader och tänka på alla människor man sårat underlättar. (Han pratade om det i fredags podden med Sebbe stax) men vad vet jag. Folk kanske knarkar på den nivån han varit för att de vill ha lite kul.

Skulle snarare säga att det är för att ett flyktbeteende för att glömma, och slippa ångest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in