Citat:
Ursprungligen postat av
Nemmirc
Jag kommer fortsätta följa denna shitshow trots att jag är sjukt besviken på snubben. Det är trots allt underhållande att se en mytoman med antisociala personlighetsstörning ljuga sig igenom livet av någon konstig anledning.
Skulle dock gärna titta utan att sponsra dom med pengar: Hur funkar det? Är de tillåtet att lägga upp videos tippade från Youtube på Flashback enligt forumets regler?
Isåfall tycker jag vi går ihop samt rippar varenda ny video och lägger upp de här i forumet så slipper vi betala deras jävla hyra. Vad tycker ni?
Han är trots allt psykopat. På papper. Diagnos ställd av läkare. Men han är medveten om sin problematik och borde ta ansvar för sin sjukdom istället för att skämta bort den och använda de som en bortförklaring varje gång han gör bort sig.
”HöhÖHHöh. Jag har ju antisociala personlighetsstörning i mina papper. Men den diagnosen ställdes av psykolog och läkare i fängelset. Enligt dom är alla psykopater”.
Nej, Alex, jag har också blivit undersökt av läkare och psykologer på anstalt och jag har ingenting i mina papper. Ännu en lögn för att klappa sig själv på axeln.
Exakt så!
Kunde inte ha sagt det bättre själv. Det är enbart dom med antisocial personlighetsstörning som skyller på att läkarna inne på kåken är rasister eller ”ger alla diagnosen”.
Dom har noll sjukdomsinsikt och ser sig själva som övermänniskor.
Att tro på sin egna diagnos går emot deras personlighet, det skulle ju innebära att dom har en skavank.
Det går ju inte ihop deras självbild av att vara gud 😂