2022-07-10, 11:17
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Hans pengar börjar ta slut. Dyrt att sabba airbnb-lägenheter och äta ute varje dag.
Alex är ännu en i raden av klappmongon som blir konstprojekt. Vi kan bara stå bredvid och se på när tågolyckan inträffar. Ska vi gissa att han ger någon box snart och att han får sitta inne i ett år eller två. Sedan kommer han ut, får en religiös knäpp idé som amerikaner (och feta lirare som kallas Sebbe) brukar få. Därefter blir han militant och svartmuskig källarimam på heltid som fixar "semesterresor för de som är intresserade av muslimsk kultur".
Citera
2022-07-10, 15:58
Medlem
Jag kommer fortsätta följa denna shitshow trots att jag är sjukt besviken på snubben. Det är trots allt underhållande att se en mytoman med antisociala personlighetsstörning ljuga sig igenom livet av någon konstig anledning.

Skulle dock gärna titta utan att sponsra dom med pengar: Hur funkar det? Är de tillåtet att lägga upp videos tippade från Youtube på Flashback enligt forumets regler?

Isåfall tycker jag vi går ihop samt rippar varenda ny video och lägger upp de här i forumet så slipper vi betala deras jävla hyra. Vad tycker ni?

Han är trots allt psykopat. På papper. Diagnos ställd av läkare. Men han är medveten om sin problematik och borde ta ansvar för sin sjukdom istället för att skämta bort den och använda de som en bortförklaring varje gång han gör bort sig.

”HöhÖHHöh. Jag har ju antisociala personlighetsstörning i mina papper. Men den diagnosen ställdes av psykolog och läkare i fängelset. Enligt dom är alla psykopater”.

Nej, Alex, jag har också blivit undersökt av läkare och psykologer på anstalt och jag har ingenting i mina papper. Ännu en lögn för att klappa sig själv på axeln.
Citera
2022-07-10, 16:10
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Jag kommer fortsätta följa denna shitshow trots att jag är sjukt besviken på snubben. Det är trots allt underhållande att se en mytoman med antisociala personlighetsstörning ljuga sig igenom livet av någon konstig anledning.

Skulle dock gärna titta utan att sponsra dom med pengar: Hur funkar det? Är de tillåtet att lägga upp videos tippade från Youtube på Flashback enligt forumets regler?

Isåfall tycker jag vi går ihop samt rippar varenda ny video och lägger upp de här i forumet så slipper vi betala deras jävla hyra. Vad tycker ni?

Han är trots allt psykopat. På papper. Diagnos ställd av läkare. Men han är medveten om sin problematik och borde ta ansvar för sin sjukdom istället för att skämta bort den och använda de som en bortförklaring varje gång han gör bort sig.

”HöhÖHHöh. Jag har ju antisociala personlighetsstörning i mina papper. Men den diagnosen ställdes av psykolog och läkare i fängelset. Enligt dom är alla psykopater”.

Nej, Alex, jag har också blivit undersökt av läkare och psykologer på anstalt och jag har ingenting i mina papper. Ännu en lögn för att klappa sig själv på axeln.

Han söker klippare tills sina youtube videos så frågan är vad som har hänt mellan Alexoch hans video redigerare.. någon som vet?

Misstänker också att inför hans Mecca resa kommer det bli mkt mer religion-snack och han slutar väl som en radikal eftersom,han har den personligheten.Alva får nog mkt skit att hon klär sig som en svenne-hora och därmed ska hon börja använda ninjamössor/burka etc.

Rippade videos på Flashback strålande ide rånaren blir rånad
Citera
2022-07-10, 16:39
Medlem
Lavas avatar
Citat:

Hörde även att han diagnosticerats med ADHD?

Om AC raljerade över att "alla" klassas som psykopater av kriminalvårdens psykologer så saknade han inte poäng. Mycket tyder på att psykiatriska diagnoser dominerar bland våldskriminella. När det gäller AC var fadern kriminell, en rimlig gissning är att även han var behäftad med psykiatrisk(a) diagnos(er). *Antisocial personlighetsstörning och ADHD är enligt forskning i hög grad genetiskt betingad. Det är viktig information för kvinnor som får för sig att det är en bra idé att skaffa barn med den här sortens män. Inte minst för att vi vet att barn/unga med besvärliga psykiatriska diagnoser får ett helvete att klara både skola/det sociala, och är en eller bägge föräldrar kriminella/missbrukare så faller ofta äpplet inte långt ifrån trädet.

*Personlighetssyndrom antisocial form innebär brist på respekt för andra människors rättigheter och för sociala normer, som att bryta mot lagen, ljuga och luras. Den som är antisocial är ofta impulsiv, irritabel, eller aggressiv. Man kan agera vårdslöst och ha bristande respekt för egen eller andras säkerhet.

I DSM-5 räknas antisocial störning in i kluster B tillsammans med de svåra diagnoserna:
- Borderline
- Histrionisk
- Narcissistisk
Citera
2022-07-10, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Vem fan vill köpa hans jävla kopior med feta tryck över hela bröstet?! Ser så jävla billigt ut så det inte är sant!
Alva klär sig hundra gånger bättre än AC, för honom är det viktigaste att visa det fejka märket så mycket som möjligt
Trash

Vilket hon också gör.
Ser du inte vad fan hon har på sig? 😂
Finns ingen mer white trash till stilen än Alva!
Allt ska vara fejk märkeskläder eller extremt tight så att fettet hänger utanför 🤮
Citera
2022-07-10, 19:51
Medlem
Citat:

Exakt så!
Kunde inte ha sagt det bättre själv. Det är enbart dom med antisocial personlighetsstörning som skyller på att läkarna inne på kåken är rasister eller ”ger alla diagnosen”.

Dom har noll sjukdomsinsikt och ser sig själva som övermänniskor.

Att tro på sin egna diagnos går emot deras personlighet, det skulle ju innebära att dom har en skavank.
Det går ju inte ihop deras självbild av att vara gud 😂
Citera
2022-07-10, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Han söker klippare tills sina youtube videos så frågan är vad som har hänt mellan Alexoch hans video redigerare.. någon som vet?

Misstänker också att inför hans Mecca resa kommer det bli mkt mer religion-snack och han slutar väl som en radikal eftersom,han har den personligheten.Alva får nog mkt skit att hon klär sig som en svenne-hora och därmed ska hon börja använda ninjamössor/burka etc.

Rippade videos på Flashback strålande ide rånaren blir rånad

Han har väl inte betalt ut lönen i tid så klipparen slutade klippa tills stålarna kommit..
Han är skyldig halva Stockholm pengar
Citera
2022-07-10, 19:59
Medlem
Någon som sett denna rant av Alex ang oron för att tappa följare och förtroende på sin youtube-kanal: https://youtu.be/iCxwBLIxRqs?t=185

Alla islamska fraser och floskler, loooool!
Han blev testad av "djävulen" och var svag under en mycket mycket kort period, som vi alla vet var en muckfest på tre veckor.
Sedan hur han ber om ursäkt i ena sekunden för att i nästa skuldbelägga dom som misstror honom för att avsluta med: - "Hur kan man inte förlåta det här vackra ansiktet?"
Citera
2022-07-10, 20:16
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Någon som sett denna rant av Alex ang oron för att tappa följare och förtroende på sin youtube-kanal: https://youtu.be/iCxwBLIxRqs?t=185

Han blev testad av "djävulen" och var svag under en mycket mycket kort period, som vi alla vet var en muckfest på tre veckor.
Sedan hur han ber om ursäkt i ena sekunden för att i nästa skuldbelägga dom som misstror honom för att avsluta med: - "Hur kan man inte förlåta det här vackra ansiktet?"

Problemet är att han lever ett tråkigt liv ..hans vloggar går ut på äta träna köra elmoped och handla.

Hade varit kul om han hade gjort aktiviteter,Gått på barer och nattklubbar ,visat turkiska kopior-butiker etc .
Citera
2022-07-10, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
Vilket hon också gör.
Ser du inte vad fan hon har på sig? 😂
Finns ingen mer white trash till stilen än Alva!
Allt ska vara fejk märkeskläder eller extremt tight så att fettet hänger utanför 🤮
Fettet håller jag med om hon köper inte rätt storlek ! Men hans BOSS över hela bröstet och kepsen och de fulaste solglasögon jag sett (i senaste videon) priset
Citera
2022-07-10, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266

Hahahaha hahaha ja den storyn kom ju dagen innan ljugar/syndar videon hahaha
Så jävla lätt o ta denna människa på allvar
Citera
2022-07-10, 23:20
Medlem
Hahahaha nu ska han tydligen sluta röka cigg också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem