Citat:
Ursprungligen postat av
Aloe-Blacc
Jag försvarar inga pedofiler, jag har gång på gång skrivit att jag avskyr folk som begår sexuella övergrepp och jag har skrivit flera inlägg till Fido om att denne är en förkastlig och kass individ.
Problemet är att du saknar intellekt och inte kan diskutera sakfrågan i sig, problemet är i mina ögon när en grovt kriminell individ och en f.d missbrukare får för sig att agera poliser och där dom gör livet surt för oskyldiga offer. Vi lever i ett demokratiskt land där varken associationsskuld eller arvsskuld ska vara ett faktum, något Dumpen och dess pöbel inte förstår sig på.
Referera till ett endaste inlägg där jag har försvarat en pedofil, om du inte lyckas med det så kan du vänligen knipa igen, pajas.
Haha, känner du lukten? Lukta noga... Det är lukten av förräderi du känner...
Många av de du diskuterar med är mycket engagerade och mycket väl insatta i Dumpens arbete. Du kommer inte att kunna ändra deras åsikter. På goda grunder. Deras "skvaller" om olika Gäddor stämmer alltid. Det är fördelen.
Det bästa du kan göra är att förolämpa deras mammor och roa dig åt att alla väger tresiffrigt och går på bidrag.
Tycker ändå att många vanliga, tänkande människor börjar begripa att Dumpens offer också är oskyldiga offer. De är säkert så många nu att de kan bilda olika föreningar om ett par årtionden där de kan prata ut om vilket helvete deras barndom blev pga Dumpen.