2022-06-07, 22:13
Medlem
Linn har ändrat i sin instagram profil info från husägare till radhusägare
Citera
2022-06-07, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Jag tycker ju fortfarande att alla som är anti-bullshit går ihop och skriver samma kommentar.

Typ. "Hur ser du på att utnyttja dina barn, (som inte är gamla nog att välja själva) i sociala medier?

Gärna med någon eller några minuters mellanrum.

Och nej, det är inte kollektiv mobbing/bestraffning.
Kanske kollektivt ifrågasättande.

Linn, vi vet att du läser här. Sluta upp, skaffa dig ett riktigt jobb. Sluta utnyttja dina barn för tramsiga samarbeten.
Vill du "jobba" som influencer, må så vara. Men gör det i egen regi, blanda inte in dina barn.

Bäst vore egentligen på youtube där man inte kan bli blockad på samma sett haha
Citera
2022-06-07, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Bäst vore egentligen på youtube där man inte kan bli blockad på samma sett haha

Du har säkert en poäng där.
Vilken social plattform ger mest (och längst) avtryck?

Lever man på att sälja sig själv (och framför allt sina barn) på nätet, borde man kunna tackla en sådan attack.
Citera
2022-06-07, 22:49
Medlem
Linns senaste Instagrampost, om hur hennes alla tre tjejer ÄLSKAR babysitter. Somnar där! Älskar den!!

Var det inte nyss hon sökte tips mot vad man ska göra när ens barn bara vill vara på en 24/7?

Känns som hon målar in sig i hörn efter hörn med alla sina lögner haha
Citera
2022-06-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karaoke.koalan
Linns senaste Instagrampost, om hur hennes alla tre tjejer ÄLSKAR babysitter. Somnar där! Älskar den!!

Var det inte nyss hon sökte tips mot vad man ska göra när ens barn bara vill vara på en 24/7?

Känns som hon målar in sig i hörn efter hörn med alla sina lögner haha
Perfekt när man ska ta en dusch skriver hon, men hur kan den inte vara perfekt när man ska pinka? 🤔
Citera
2022-06-08, 01:10
Medlem
MissTrisstesss avatar
... å helt plötsligt, precis vid ett samarbete, tycks lillan klara sej förträffligt bra utan att vara fastklistrad vid Linn 24/7.
Grattis Linn. Skynda gå å kissa. Passa på å skita rejält åsså. I lugn å ro.
Citera
2022-06-08, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
... å helt plötsligt, precis vid ett samarbete, tycks lillan klara sej förträffligt bra utan att vara fastklistrad vid Linn 24/7.
Grattis Linn. Skynda gå å kissa. Passa på å skita rejält åsså. I lugn å ro.

Hur vågar hon?!
Så trauma inför barnet. Att bli lämnad ensam utan en fotograf.
Citera
2022-06-08, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Asså i senaste vloggen... De pratar om rökning och Linn säger typ "jag har inte problem med folk som röker så länge det inte är framför mig" och Simon säger typ "eller framför min dotter" och sen lite senare säger han typ "ser jag någon som röker framför MIN DOTTER blir jag sur" eller något liknande, kommer inte ihåg exakt vad han säger och jag vill inte kolla på videon igen för att se,men han påpekar iaf 2 gånger att ingen får röka framför Belle. Kunde han inte sagt "framför barnen" istället? Tyckte det lät så dumt när han har 2 bonusdöttrar också, som mycket möjligt också kan befinna sig i närheten om någon skulle röka i närheten av Belle.
Exakt vad jag också tänkte på! Det lät väldigt illa. Och har märkt stor skillnad sedan hans biologiska barn kom och det är inte nyttigt för de andra barnen. Han skiljer på barnen så mycket så det blir ingen familjekänsla hemma. Och också konstig relation de verkar ha fått, så tillgjord på nåt sätt "nu ska mamma/pappa göra det" eller nu ska VÅR lilla dotter göra det...övertydliga med vilka roller de har i familjen. De säger ju inte så om de andra barnen, utan de blir som några okända barn som kommer hem ibland.
Citera
2022-06-08, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Tycker han gör och har gjort skillnad på hans barn och Linns barn sedan Belle kom. Innan tyckte jag han verkade engagerad i hennes barn. Eller ja han hade inget val han vabbade och tog hand om dom medan Linn spyddr hela graviditeten. Men nu är det mycket hans ”barn” och Linns barn. Om någon röker framför min dotter, min dotter, allt handlar om Belle.
Ja precis, inte ok om man går in i en familj där det finns barn. Men har man aldrig innan funderat i dem banorna så blir det nog lätt fel...
Citera
2022-06-08, 14:44
Avslutad
Att man har ett annat känslomässigt band till sitt eget barn är inga konstigheter och ansvaret skiljer sig ju också en del. De andra har ju sin egen pappa, även om J inte verkar vara med sin lika mycket som T.
Men barnen får ju inte känna sig exkluderade och utanför, de ska alla vara lika viktiga och fullvärdiga medlemmar i familjen.
Citera
2022-06-08, 16:33
Medlem
XtraXs avatar
Senaste inlägget på hennes blogg

Citat:
I fredags hade vi avslutning med Almi innan sommaren. Sedan drar vi igång i höst igen såklart. Almi ordnar influenserfrukostar för oss influensers i Örebro. Så himla kul, uppskattas verkligen att få hänga med lite kollegor.

Blir dom bjudna på sånt här? Sen att kalla andra influensers för kollegor låter väl konstigt.

Citat:
Höjdpunkten för barnen var att få sitta i polisbilen med blåljus på. De fick även sådana gnuggis tatueringar av dem och en varsin klubba att spara till helgen.
Viktigt att poängtera att klubborna sparas till helgen
Senast redigerad av XtraX 2022-06-08 kl. 16:35.
Citera
2022-06-08, 17:37
Medlem
Simon har en ny samarbets kontakt mail. sportinsweden, så han försöker väl göra mycket sportmärkessamarbeten, typ hans nya intresse för golf..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in