Citat:
Ursprungligen postat av
Kottbullsregn87
Asså i senaste vloggen... De pratar om rökning och Linn säger typ "jag har inte problem med folk som röker så länge det inte är framför mig" och Simon säger typ "eller framför min dotter" och sen lite senare säger han typ "ser jag någon som röker framför MIN DOTTER blir jag sur" eller något liknande, kommer inte ihåg exakt vad han säger och jag vill inte kolla på videon igen för att se,men han påpekar iaf 2 gånger att ingen får röka framför Belle. Kunde han inte sagt "framför barnen" istället? Tyckte det lät så dumt när han har 2 bonusdöttrar också, som mycket möjligt också kan befinna sig i närheten om någon skulle röka i närheten av Belle.
Tycker han gör och har gjort skillnad på hans barn och Linns barn sedan Belle kom. Innan tyckte jag han verkade engagerad i hennes barn. Eller ja han hade inget val han vabbade och tog hand om dom medan Linn spyddr hela graviditeten. Men nu är det mycket hans ”barn” och Linns barn. Om någon röker framför min dotter, min dotter, allt handlar om Belle.