2022-06-07, 11:33
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Linn - "snälla ge mig tips hur jag ska kunna lägga ner min unge för jag kan inte ens kissa.."
Belle - sover fridfullt överallt förutom i Linns famn i typ hela vloggen...

För övrigt se inte skiten, herrgud vilket dravel. Dom åker på Ica och pratar massa skit i bilen.. hon berättar för miljonte gången att hon älskar smycken för hon har jobbat på GUulDdfYnd. Simme grillar kött och Linn har nåt fejk jäkla tacktal över hans fantastiska mat.
Linn säger att Simon dricker för mycket öl och Simon tycker han är gud på att köra bil och håller inte ens i ratten. Dom firar Fanny och springer runt och shoppar massa skit. Oklart vad Simon jobbar med nu.

Mycket bra sammanfattning, då behöver man inte se skiten själv
Citera
2022-06-07, 11:37
Medlem
Simon verkar bekräfta att han inte längre jobbar på Canon eftersom han säger att han förut jobbade för dom. Verkar inte som 8-17 jobb passade honom. Hur länge jobbade han där, ca 4 månader?
Han verkar nu gå in för att arbeta som influencer, då han verkar mycket mer aktiv i sina sociala medier och lägger ut adlinks osv..
Kommer båda två utnyttja barnen för sina samarbeten. I detta fall mest Belle då det är deras gemensamma barn..
Citera
2022-06-07, 13:25
Medlem
Alltså vem i hela fridens namn ser det som innehåller att visa upp hur man steker fryst pyttipanna?!
Citera
2022-06-07, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Klarar inte heller av att kolla hennes videor. Någon som kan ge en sammanfattning?

Hennes ticks fortsätter också i denna video. Herrgud
Citera
2022-06-07, 14:29
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Alltså vem i hela fridens namn ser det som innehåller att visa upp hur man steker fryst pyttipanna?!

Jag tyckte faktiskt det var en väldigt fin video, tog verkligen åt mig av alla tips.Han verkade verkligen fått till en bra stekyta. Synd att han inte visade hur han han lägger upp pytten och vilka tillbehör som finns, tror han är smart och tillför en del syra så det blir en fin textur.
Citera
2022-06-07, 18:43
Medlem
Asså i senaste vloggen... De pratar om rökning och Linn säger typ "jag har inte problem med folk som röker så länge det inte är framför mig" och Simon säger typ "eller framför min dotter" och sen lite senare säger han typ "ser jag någon som röker framför MIN DOTTER blir jag sur" eller något liknande, kommer inte ihåg exakt vad han säger och jag vill inte kolla på videon igen för att se,men han påpekar iaf 2 gånger att ingen får röka framför Belle. Kunde han inte sagt "framför barnen" istället? Tyckte det lät så dumt när han har 2 bonusdöttrar också, som mycket möjligt också kan befinna sig i närheten om någon skulle röka i närheten av Belle.
Citera
2022-06-07, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Asså i senaste vloggen... De pratar om rökning och Linn säger typ "jag har inte problem med folk som röker så länge det inte är framför mig" och Simon säger typ "eller framför min dotter" och sen lite senare säger han typ "ser jag någon som röker framför MIN DOTTER blir jag sur" eller något liknande, kommer inte ihåg exakt vad han säger och jag vill inte kolla på videon igen för att se,men han påpekar iaf 2 gånger att ingen får röka framför Belle. Kunde han inte sagt "framför barnen" istället? Tyckte det lät så dumt när han har 2 bonusdöttrar också, som mycket möjligt också kan befinna sig i närheten om någon skulle röka i närheten av Belle.

Tycker han gör och har gjort skillnad på hans barn och Linns barn sedan Belle kom. Innan tyckte jag han verkade engagerad i hennes barn. Eller ja han hade inget val han vabbade och tog hand om dom medan Linn spyddr hela graviditeten. Men nu är det mycket hans ”barn” och Linns barn. Om någon röker framför min dotter, min dotter, allt handlar om Belle.
Citera
2022-06-07, 20:11
Medlem
En person frågar vad Simme jobbar med nu... någon annan har svarat "hemmafru". Haha! Undra hur länge den kommentaren kommer att få vara kvar.
Citera
2022-06-07, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Simon verkar bekräfta att han inte längre jobbar på Canon eftersom han säger att han förut jobbade för dom. Verkar inte som 8-17 jobb passade honom. Hur länge jobbade han där, ca 4 månader?
Han verkar nu gå in för att arbeta som influencer, då han verkar mycket mer aktiv i sina sociala medier och lägger ut adlinks osv..
Kommer båda två utnyttja barnen för sina samarbeten. I detta fall mest Belle då det är deras gemensamma barn..
Ja det verkar nästan så. - det är väl perfekt för Linn att ha Simme hemma om dagarna. Han kan fixa allt i hemmet.
Citera
2022-06-07, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arline
En person frågar vad Simme jobbar med nu... någon annan har svarat "hemmafru". Haha! Undra hur länge den kommentaren kommer att få vara kvar.

Klockrent! Hahaha
Citera
2022-06-07, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blissophie97
Såg en TikTok här om dagen där en mamma blivit kritiserad (med all rätt) för att ha lagt ut en video på sitt barn efter hen bajsat på sig. Glömmer ALDRIG när Linn la ut en video på ett av barnen i badkaret, höll för med sin hand så man inte såg barnets nederkropp men massa bajskorvar flytandes runt och sa: "Herreguuuud jag har panik nu titta vad *namn* gjorde precis precis... Jag hoppas ni uppskattar hur ärlig jag är med er nu!!!"

Egentligen bara bra att denna video inte går att se igen, var en story. Otroligt förnedrande för barnet och det är även av den anledningen jag valde att inte namnge vem av döttrarna det gäller. Är det någon mer som minns detta grova övertramp?
Fy f*n vad äckligt 🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢
Citera
2022-06-07, 21:59
Medlem
Jag tycker ju fortfarande att alla som är anti-bullshit går ihop och skriver samma kommentar.

Typ. "Hur ser du på att utnyttja dina barn, (som inte är gamla nog att välja själva) i sociala medier?

Gärna med någon eller några minuters mellanrum.

Och nej, det är inte kollektiv mobbing/bestraffning.
Kanske kollektivt ifrågasättande.

Linn, vi vet att du läser här. Sluta upp, skaffa dig ett riktigt jobb. Sluta utnyttja dina barn för tramsiga samarbeten.
Vill du "jobba" som influencer, må så vara. Men gör det i egen regi, blanda inte in dina barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in