2022-06-05, 00:17
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Låter som han blivit tjock!?
Tror knappast man blir tjock om man tränar så mycket. Förövrigt hoppas jag Guidetti kommer tillföra mycket i Gnaget. AIK vinner guldet iår. Kom igen Gnaget
Citera
2022-06-07, 20:08
Medlem
jesussugers avatar
Snyggt hur han försöker kamma över flinten
Citera
2022-06-07, 22:48
Medlem
rudi1985s avatar
Shit kan inte alla gårdare sluta snacka skit om guidetti. Ni är rädda nu när vi värvat honom. Vi kommer ta guldet. FÖDDDDDA TILL GNAGAREEEE FÖDDA TILL GNAGARE.
Citera
2022-06-08, 00:30
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Snyggt hur han försöker kamma över flinten

Vad har hans frisyr med nånting alls att göra?
Citera
2022-06-08, 07:29
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Vad har hans frisyr med nånting alls att göra?
Liiiiite roligt är det väl att AIK har fått sin egen Kennedy-frilla?
Citera
2022-06-08, 10:37
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Liiiiite roligt är det väl att AIK har fått sin egen Kennedy-frilla?

"Guidetti är tjock, Guidetti är skallig..." Nivån. Han har tydligen oäkta barn också enligt som vanligt väl underrättade Flashback-källor.

Men han har väl varit för stor i käften tidigare med svenska mått mätt och när det går sämre kommer mobbarna fram. Nästan så att jag hoppas att han gör dundersuccé i Allsvenskan, trots att han spelar för helt fel lag.
Citera
2022-06-08, 11:14
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
"Guidetti är tjock, Guidetti är skallig..." Nivån. Han har tydligen oäkta barn också enligt som vanligt väl underrättade Flashback-källor.

Men han har väl varit för stor i käften tidigare med svenska mått mätt och när det går sämre kommer mobbarna fram. Nästan så att jag hoppas att han gör dundersuccé i Allsvenskan, trots att han spelar för helt fel lag.
Att han har en dotter i USA som han inte vill kännas vid är dock legit kritik mot hans person. Vilken skitmänniska man måste vara om man för det första är otrogen och för det andra låter ett barn växa upp utan sin pappa.
Citera
2022-06-08, 15:34
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:

Finns en tjej som envist hävdar detta på Twitter / Tiktok.

Tossa eller inte är såklart svårt för oss utomstående att avgöra.
Citera
2022-06-08, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Över en tredjedel var på straff. Räknar du bort dem så är det 13 på 23 i en liga som bara ligger snäppet över Allsvenskan.
Är jag snett på det om Holland är rankad 7:a av UEFA efter ex Frankrike och Portugal, med Sverge är nere på 23:e med Cypern och Bulgarien. Lite större skillnad än ett "snäpp"?

I övrigt är det korrekt, men framförallt många år sedan. Sedan dess har han vad det verkar gjort 127 matcher i La Liga och 13 st. i 2. Bundeslige + europa league och lite landslag.

Frågan är mer, vad är han i för spelskick nu och motivation? Funkar han på allsvensk nivå och, inte minst, med allsvenska medspelare som inte kan slå ett vettigt inlägg.
Citera
2022-06-08, 18:55
Medlem
girigfans avatar
han var ju tyvärr dominant senast han spelade allsvenskan men jag hoppas verkligen att han gått ner sig fullständigt
Citera
2022-06-08, 19:43
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
han var ju tyvärr dominant senast han spelade allsvenskan men jag hoppas verkligen att han gått ner sig fullständigt

Någon pajas hävdade att han skulle bli en ny Markus Rosenberg :lol!

Men man ser att det är plånboken som övervägde denna flytt, kan det vara så att AIK betalar hans lön med pandemiersättning som de skulle betalat till tillväxtverket.
Citera
2022-06-08, 22:18
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Någon pajas hävdade att han skulle bli en ny Markus Rosenberg :lol!
Innan du skrattar ska du väl ge honom en chans å visa vad han går för? Inte för att jag tror han blir en ny Rosenberg och uträttar det han gjorde (tvärtom så lär han kosta mer än smaka) men vi får se hur Guidetti presterar i AS och Europaspelen, upp till bevis John!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in