Citat:
Ursprungligen postat av
Autistfeminist
Okej det är inte roligt att bli arg nej. Kan ha sovit när du skrev inläggen. Ingen fara🙂
Hehe, det är lugnt! Godmorgon! Du får lära dig att stänga ner flashback eller dölja att du är aktiv om du sover du ser den där gröna pricken vid avataren. Det hade jag gjort om jag hade autism och ville trolla eller inte trolla, skitsamma! Men jag vet inte hur det är att ha autism och verkligen vet jag inte hur man är ärlig heller.
PS: En ascii kvinna (du verkar onekligen inte intresserad så svarar bara föra tt du inte visste vad det var men du väljer om du vill veta) men är en teckenkodning för att skapa bilder via characters: "American Standard Code for Information Interchange"
Jo, en sista fråga undrar jag, haha förlåt jag är verkligen nyfiken! Hur många besök gjorde du hos psykiatrin? Psykiatrin är ett lustigt ställe, har du kollat på gökboet? Te.x..
Kod:
--.
@@@ / ))
(( } 7_ /
``) / \
``( \ @@@ |<| |
```\`.\_`|/ /|/| |
```` )|---~ / | | |
~~~~~/ \` o_)\/| |_|
/ ' \` |__>)
/ ' \` || |
/ ' ` |\ \
/ _!__.-._` | \ \
/_.-' ( \ | |\ \
/, ` \ |_| \_\
|`_ |`_ __'_)__.-'
^ Klänningen kostade 500 000kr och mannen betalade! Men har man ingen man så blir väldigt lätt hatisk mot dom och väljer istället att försöka bli både autistisk och femistisk för att verkligen sticka ut i mängden? Jag tycker du är charmig, tänk att man kan vara så konstig som du är TS, jag förstår verkligen inte hur det är att vara kvinna och ha autism! Men du har väl det antar jag då.