2022-06-08, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autistfeminist
Blev retad ibland. Inget jag är med om idag.

Hur upplever du omgivningen rent generellt idag då? Får du speciell behandling idag för att du har autism? Bra som dålig.
Citera
2022-06-08, 06:45
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Som rubriken låter.

Vad önskar du dig mest av en människa du ska kunna stå ut med under en längre tid?

(Vilka egenskaper, alltså?)
Citera
2022-06-08, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuseman
.. im out of this thread!

Hon kan inte besvara ett ändaste inlägg, nu vet alla att hon är ett troll.

Har besvarat typ 20 inlägg. Har dock skitit i att läsa de allra längsta och prokastinerar till senare. Är inget troll men lämna tråden för all del skiter väl jag i😂
Citera
2022-06-08, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schwarzknopf
Hur upplever du omgivningen rent generellt idag då? Får du speciell behandling idag för att du har autism? Bra som dålig.

Upplever omgivningen som okej. Ska börja på habilitering. Hoppas den är bra. Har sökt hjälp av kommunen och hoppas på att få en handläggare eller vad det heter som kan hjälpa mig i vardagen med vissa problem.
Citera
2022-06-08, 06:53
Medlem
Citat:
.. im out of this thread .. du tror väl inte jag kommer läsa inlägg två och tre från dig nu? Du är helt slut! Varför var det synd att jag bara läste ett inlägg? Hahaha, du behöver svara för jag kommer inte läsa för jag är inte dum i huvudet? Men jag vet en annan som är det. Tur jag inte läst fler vill jagsäga, då hade jag blivit riktigt arg antar jag, men jag vill inte hata jag vill älska? Jag vill förbättre du vill försämra, fattar du vad ond du är? Du behöver inte svara på mitt inlägg, jag vill göra det tydligt för den som INTE vet vad autism är hur dessa människor visar fel bild av vad unik och speciell är för ERAN skull, inte för min för jag vet redan.

Varning!!! Hon kan inte besvara ett ändaste inlägg, nu vet alla att hon är ett troll .. Jag sa ju det, ett inlägg räcker, im out! Fuck you TS! Du är varken unik, fantastiskt, ärlig, snäll, annorlunda eller speciell, snygg, vacker, god du är ett jävla offer, du vill varken bevisa för dom som vet bättre som dök upp i tråden att du ens är LITE genuin?! Du vet inte vad ensamhet är! Du pratar om dig själv istället för att visa alla sanningen? Du bryr dig BARA om dig själv! Vad hände med "kvinna" och "autism" .. Fyfan, du är exakt orsaken till varför jag inte hänger på dessa forum, ni är fulla av skit allihop (inte alla såklart, men nsätan ; ) )

Vill ni veta hur autism fungerar, så får ni hitta källan! Bra inlägg ovan förresten innan idioten skrev. Pengar är ett förderv, det kan styra många men inte alla, det vet dom som vet, men det är få! Kul att se att de finns andra helt normal tänkande personer i tråden, suck på ts!

Kärlek till er alla oavsett vem ni än är, bara ni inte är som ts - det är precis sådanna som förstör internet och gör det jobbigt för alla att hitta äkta källor.

*off*

Bye

Herregud. Vet inte om det var en fråga så vet inte riktigt vad jag ska svara. Tråkigt att du upplever att jag bara vill försämra tycker inte att det stämmer. På vilket sätt har du förbättrat tråden?
Citera
2022-06-08, 06:54
Medlem
Har du någon självinsikt? Alltså, förstår du varför andra uppfattar dig som konstig eller tycker du att alla andra är lite konstiga? Har du tränat för att identifiera mönster hos dig själv som du kan arbeta med för att fungera bättre med andra människor? Skulle du kunna vara med i Love on the spectrum? Vad tycker du om de som är med där, relaterar du till dem?
Citera
2022-06-08, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Vad önskar du dig mest av en människa du ska kunna stå ut med under en längre tid?

(Vilka egenskaper, alltså?)

Jag brukar tycka om det flesta men dras mest till dom som är öppensinnade och roliga. Tycker inte om när människor är för bossiga och arga. ogillar när folk är negativa och ska lägga sig i allt jag gör. Träffar ibland människor som har svårt att acceptera hur jag fungerar och försöker lägga sig i allt jag gör och påpekar alla sociala snedsteg jag gör. Sånt tycker jag mycket illa om vill vara med människor där jag kan vara mig själv utan att få massor av negativitet runt omkring mig.
Citera
2022-06-08, 07:10
Medlem
Citat:
Upplever omgivningen som okej. Ska börja på habilitering. Hoppas den är bra. Har sökt hjälp av kommunen och hoppas på att få en handläggare eller vad det heter som kan hjälpa mig i vardagen med vissa problem.

Jaså vad skönt. Vilka problem är det?
Citera
2022-06-08, 07:17
Medlem
Citat:
Nu läste jag ditt inlägg igen, min katt sa att du skrev.

Kan du inte tänka ut det själv, du har ju autism? Vill du inte visa nu då när det finns andra i tråden att du har autism genom att svara på uppenbara frågor? Jag försvinner ut i rymden igen och vissa blir spöken och vissar kollar på film. Du fattar ingenting, eller hur? Var det för jobbigt att läsa? Kännde du inte igen dig i det jag skrev? Du har svarat på 20 frågor som INTE berör autism men 0 frågor från den som pratar om autism? Varför? Du har många många många frågor att besvara, vi väntar!

Tillbaka, fråga 1: Vad lagade du för fucking mat till utredaren, och varför och vad blev det för mat du bjöd på, om du ens gjorde det. Varför lagade du den maträtten? Om du inte lagade någon maträtt, vad valde du istället at göra. Hoppa studsmatta eller gå och handla på mcdonalds eller svammlar jag? Besvara min första fr åga plzzzzzzz för resten av tråden så slipper du lura alla? För deras skull, du kan inte lura någon som redan vet, fattar du inte? Det finns andra som redan visat att dom förstår, varför förstår inte du? Du har ju autism.

Nej fyfan, you wasting my time, verkligen! Jag sa ju att jag kunde spendera 20 timmar itll på att motbevisa dig, men det finns inget mer att motbevisa!

Hahah! lulz! Gillade du min ascii kvinna? Det är du - Jag har 0 empati för människor som ljuger - Det är liksom, mitt specialintresse! Eller? Who cares. ; ) Jag tror inte på diagnoser, fan vad sjukt.

*bye*

Jag börjar tro att du är ett troll. Jag lagade ingen mat till utredaren. Har inte hoppat studsmatta. Vet inte vad en asicii kvinna är.
Citera
2022-06-08, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schwarzknopf
Jaså vad skönt. Vilka problem är det?

Ekonomisk problem har problem att använda mina pengar på ett bra sätt skulle behöva en god man. Har problem med att orka min vardag i form av att ha energi att studera och jobba heltid blir alltid så att jag måste stanna hemma en dag i veckan och ladda energi vilket gör att jag hamnar efter. Har problem med sociala grejer skulle behöva hjälp med att lära mig sociala lagar och koder och sånt.
Citera
2022-06-08, 07:22
Medlem
Citat:
Tack Autistfeminist. Du kunde ha svarat direkt så hade jag inte behövt bli så aggresiv och arg. Jag gillar inte att bli arg nämligen och otrevlig för då tror många fel om mig, egentligen är jag väldigt genuin och har ett varmt hjärta. Hoppas du tror på mig, för jag menar det! Jag vill bara väl, till dig med. Du har svarat på den ända fråga jag egentligen ställde. Det var allt.

Jag skall inte störa dig mera nu. Förlåt mig om jag blev glöm allt jag skrivit. Nu lämnar jag tråden för gott!

/ w

Okej det är inte roligt att bli arg nej. Kan ha sovit när du skrev inläggen. Ingen fara🙂
Citera
2022-06-08, 07:23
Bannlyst
Citat:
Okej det är inte roligt att bli arg nej. Kan ha sovit när du skrev inläggen. Ingen fara🙂

Hehe, det är lugnt! Godmorgon! Du får lära dig att stänga ner flashback eller dölja att du är aktiv om du sover du ser den där gröna pricken vid avataren. Det hade jag gjort om jag hade autism och ville trolla eller inte trolla, skitsamma! Men jag vet inte hur det är att ha autism och verkligen vet jag inte hur man är ärlig heller.

PS: En ascii kvinna (du verkar onekligen inte intresserad så svarar bara föra tt du inte visste vad det var men du väljer om du vill veta) men är en teckenkodning för att skapa bilder via characters: "American Standard Code for Information Interchange"

Jo, en sista fråga undrar jag, haha förlåt jag är verkligen nyfiken! Hur många besök gjorde du hos psykiatrin? Psykiatrin är ett lustigt ställe, har du kollat på gökboet? Te.x..

Kod:
                                    --.
          @@@                         /  ))
         (( }                         7_ /
         ``)                            / \
        ``( \  @@@                     |<| |
       ```\`.\_`|/                    /|/| |
      ```` )|---~                    / | | |
     ~~~~~/ \`                    o_)\/| |_|
         / ' \`                        |__>)
        /  '  \`                       || |
       /   '    `                      |\ \
      /   _!__.-._`                    | \ \
     /_.-'    ( \                      | |\ \
     /,        ` \                     |_| \_\
    |`_         |`_                  __'_)__.-'

^ Klänningen kostade 500 000kr och mannen betalade! Men har man ingen man så blir väldigt lätt hatisk mot dom och väljer istället att försöka bli både autistisk och femistisk för att verkligen sticka ut i mängden? Jag tycker du är charmig, tänk att man kan vara så konstig som du är TS, jag förstår verkligen inte hur det är att vara kvinna och ha autism! Men du har väl det antar jag då. 
Senast redigerad av wuseman 2022-06-08 kl. 07:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in