2022-06-08, 00:35
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Skiljer du dig mycket från en kille med autism?

Hur ska en ickekille veta detta?
Citera
2022-06-08, 00:37
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autistfeminist
Jag tycker förändringar är jobbiga. Hatar att byta skola, flytta, nytt jobb. Men livet förändras och jag har liksom inget val. När jag väl vant mig brukar det kännas bättre efter någon månad. I takt med att min självkänsla blivit bättre har det blivit lite lättare med förändringar.

Tack för ditt svar!

Vad fint att sådant blir lättare för dig.

Intressant att du tar upp din självkänsla.

Vilket är det viktigaste skälet till att den har blivit bättre?

(Eller det första du kommer att tänka på.)
Citera
2022-06-08, 00:38
Bannlyst
Har du tagit något vaccin nån gång och har du hört talats om att vissa vacciner kan ge autism? Vad tänker du om detta, är det något du tror på?
Citera
2022-06-08, 00:43
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Som rubriken låter.

Gillar du sex?
Har du specialintressen?
Är du bra med siffror?
Citera
2022-06-08, 01:12
Medlem
TompaOs avatar
Varför gör du din diagnos till din primära identitet?
Citera
2022-06-08, 01:34
Medlem
brunnsangs avatar
Släpper din autism när du är onykter?
Citera
2022-06-08, 01:34
Medlem
Vintergrisens avatar
Det finns en del rön (exakt hur vetenskapliga de är vet jag inte) som säger att man sett en viss korrelation mellan personer (speciellt tjejer) med autism och personer som "klassas" som transsexuella. Min fråga blir därför om du under din tid av självanalys eller under din kontakt med vården funderat i de banorna eller fått transsexualitet/könsdysfori som förslag på vad dina problem skulle kunna bottna i?

Notera att jag inte säger att du skulle vara transsexuell eller att jag betvivlar att du har autism, utan jag är bara nyfiken på om du varit med om vad en del påstår att andra med autism råkat ut för på senare tid i sin kontakt med vården.
Citera
2022-06-08, 01:40
Medlem
Rakar du fittan?
Citera
2022-06-08, 01:44
Medlem
Citat:
Typiskt manlig arrogans att tycka sig veta bättre än högutbildade psykologer. Har du träffat mig och pratat med mig? Har du någon kompetens som har med autism att göra? Vet du bättre än vänner och familj som märkt hela tiden att något var fel. Det stämmer att jag är högfungerande autist, vad försöker du uppnå med att påstå att jag inte skulle ha autism trots utredning? Eller du vill väll vara lite lustig som tycker sig veta saker om andra du aldrig har träffat.
Du kan applicera diverse diagnoser på dig själv men det kommer inte ändra vem du är. Om något så kommer det hämma dig snarare än hjälpa dig. Om du har svårt att tolka människors ansikte så kan det bero på att du inte tittar dem i ansiktet och ögonen. Du frågar dig inte vad deras ansikten säger utan du tänker på annat.
Citera
2022-06-08, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuseman
Nej, jag vet mer än vad du vet och det spelar ingen roll vem jag är. Så varför bryr du dig? Iifrågasätter mig? Är jag på ömma punkter? Jag kanske är en person som avslöjar personer som inte har autism och faktiskt är en utredare eller ännu högre upp i ledet? Vad spelar det för roll? Varför ändrar du ton? Vill du ha autism, eller varför blir du arg om någon säger emot din vilja att du INTE har autism? Tänk om jag har autism? Du smälter INTE in bra, det vill jag lova och det vet en med autism hur man gör för dom har levt många år som du säger i inlägget med att anpassa sig till samhället och vara som andra, men du försöker vara någon som du inte är? Vem är du? 2.1% av jordens befolkning har autism, tänk som sagt om jag är en av dom, tänk om jag är en kvinna med autism? Ser du vad många frågor jag ställer? Jag undrar vem du är för du är inte en med autism i det spektrummet som samhället klassat det - Och har du det, så har utredaren ljugit för dig för det är tydligt att du vill ha uppmärksamhet? Varför frågar du inte lika många frågor som jag? Varför åt du depressionsmedecin? Du vet ju att 97.9% är dumma i huvudet redan, eller hur? Eller har du inte autism? Ser du.. En miljon frågor undrar jag på det lila du ifrågaästter mig på? Men glöm allt detta, och försök igen, tredje gången tjejen:

Oavsett vad, nu fick du svar på din fråga men det är du som skall svara på frågor inte jag för jag vet redan att alla inte är som jag, eller är dom det? Det spelar ingen roll. Du vill framstå som en kvinna med autism i med denna tråden så jag frågar dig IGEN

1. Varför svarar du inte på mina frågor?
2. Varför blir du irriterad?
3. Lagade du ingen mat under utredningen och bjöd utredaren på din delikatess?
4. Hur många utredare var med under utredningen? Hur många möten hade du med överläkaren TOTALT? Och hur testades ditt IQ?
5. Fick du diagnosen från internet?
6. Hur lång var filmen under utredningen du måste kolla på (nu avslöjar jag det) för att se hur du skulle reagera vid olika situationer med andra i sociala sammnahang, var den 1 timmar, 20 minuter, 5 minuter 45 minuter eller 2 timmar?

Uppenbarligen vet jag hur en utredning går till det vet alla som läser detta inlägget som har autistiska drag eller diagnosen som har gjort alla (hur många det är får du berätta för mig, tester? för att få diagnosen), men sen om jag är en person med diagnosen eller utredare, det kan du aldrig och kommer aldrig få reda på. Stör det dig? Svara nu på dom 6 frågorna istället.

Googla på Hans Aspberger, det bör du redan ha gjort dock, du bör veta varför också.(för alla som är intresserade av autism/asperger så läs Hans bok - Ingen kan ge bättre svar än honom och se om ni känner igen er och sedan gör en utredning, inte tvärt om som jag ville testa TS med om hon gjort, men vi fårr se - Glöm nu detta ts och fokusera på frågorna.)

Edit: Varför skall jag läsa mer än första inlägget? Jag har ju inte kommit till andra ännu eftersom du inte svarat på första? Varför frågar du inte samhället istället hur dom är istället för att svara på hur du är? Du kan inte få 97.9% att bli som du så det är väl det bättre att ställa en fråga i topic med: "Jag har autism, hur blir jag som er" ..... eller något, ingen aning men du är mäktigt dum i huvudet, det skulle jag aldrig säga till någon som har en diangos som mig eller utreder sådanna med diagnosen du vill visa alla att du har. Rör jag till det? Jag är duktig på det, extremt jävla bra också. Men nu har du 6 frågor istället för 1.

Hoppas du svarar, jag kan ändra mig och jag kan ha fel, allting är inte svart och vitt. Eller hur? Det kan ju vara rött och blått med?

// wuseman (många på forumet tror jag är autistisk - läs mina inlägg om du vill - man kan inte tänka som andra om man är som alla andra jag tror verkligen inte alla är likadana men eftersom du inte berättar vilken typ av autism du har så är det svårt att avgöra, det finns atypisk autism, m.m - högfungerande autism m.m... Jag vet obegripligt mycket om diagnosen, eller hur? Jag är den jag är och jag tror inte du har autism, vad fan är problemet? Vänd inte frågorna till MIG för att jag kanske har autism och ifrågasätter dig som INTE har autism, eller är det tvärt om? Det får jag reda på om du svarar.) ; )

Väldigt många tycker jag är en speciell person, intressant person och många älskar mig och många hatar mig. Men dig TS, dig verkar ingen tro på! Why? Jag vill inte att andra skall veta mina special kunskaper, vem fan är du? Jävla wannabe! Du skämmer ut människor som vill göra värdeln till en bättre plats, kolla Greta Thunberg hon vill förändra saker till det positiva och jag vill förändra historian om internet och hacking? Det betyder inte att jag har autism, jag vet bara mer om dig än vad du vet om mig!

Det som du missar är att dom med autism, bryr sig ofta om alla andra mer en sig själv. Du gör tvär tom, du pratar om din övervikt och skit, fuck you vem i helvete bryr sig om lite fetma när internet gör människor dumma i huvudet!?

Jag gillar inte uppmärksamhet, jag gillar verkligen inte det så jag bara ville svara dig, du verkar mest bara vilja få så många frågor som möjligt utan att ifrågasätta någon? Du bara svarar som om du vore en jävla utmobbat offer som bara tänker på sig själv och är dum i huvudet, jävla egoist. Vem fan bryr sig? Tar du illa upp? Om du gör det, varför gör du det? Whatever, nog från mig. Gör någon nytta för i helvete än att skämma ut dig. (ignorera mig alla andra, jag är ett spöke från planeten mars, med autism, på riktigt? kanske, kanske inte! Men uppenbarligen tänker jag inte som alla andra, se min signatur - autism power, respekt alla med diagnosen, weaponizedautism ftw - den "eventuella" autismen gjorde mig bäst på det jag gör, vad fan har du blivit bra på TS med dina specialintressen? Du var inte ens intresserad att ta reda på vad i helvete du stoppar i din egen mun för att göra dig lika dum i huvudet som alla andra!!!)

Hata mig eller älska, I DONT GIVE A FUCK! 6 frågor, 0 svar! Ser du mina svar och mina frågor mot dina svar? lol, du försöker inte ens göra det bra? Den läkaren som gav dig autism fick sin läkarlicense från kalaspuffspaketet! Sorry. (För den som inte fattar så provocerar jag TS till den gränsen att veta om det inte är så som att hon "vill" vara speciell och tänka som alla med autism(kanske mig själv) för att se om hon tar sig själv i försvar, gör hon det = hon vill vara speciell och annorlunda, det är jobbigt som helvete skall ni alla veta att vara annorlunda och ensam men det kan ändras till en styrka, det berttade kapten kuling från planeten pluto för mig)

Jag kan spendera lika lång tid på att överbevisa dig som jag gjort på mitt specialintresse, läs min tittel?

"Amateurs hack systems, professionals hacks people".. Jag kan hacka vad fan jag vill, även dig, det har jag redan gjort och du har redan avslöjat för mig att du är en idiot. tack som sagt för mig, svara på mina frågor, annars vet alla med autism att du inte har autism. Du kan lura resten men inte den som vet. Du skämmer ut dig.

Jag brukar alltid använda mig av ascii när jag hackar, vi gör det igen (shit vilket långt inlägg det blev nu men det är inte min tråd jag bara ville svara TS på riktigt)

Kod:
 /////////////\\\\
(((((((((((((( \\\\
))) ~~      ~~  (((
((( (*)     (*) )))
)))     <       (((
((( '\______/`  )))
)))\___________/((( < ts, "jag tror jag är annorlunda och fuck den som säger ifrån. "vem fan är du?""
       _) (_
      / \_/ \
     /(     )\
    // )___( \\
    \\(     )//
     (       )          "Är du psykolog? Kul att du bara läste ett inlägg"
      |  |  |
       | | |
       | | |
      _|_|_|_

Jag är wuseman: "Amateurs hack systems, professionals hacks people" - Blev du ledsen att jag inte läste fler? Idiot, du har redan avslöjat adig själv, du har INTE AUTISM!???????????? och har du det, motbevisa mig? Vad fan är problemet? Har du autism, är jag psykologen, okej?

Kärlek alla! weaponizedautism! Nej, nu får det vara nog från mig, det var ju bara 6 frågor jag undrade . Hans <3 Mitt specialintresse är att avslöja dig TS!! Eller? Kanske, VEM FAN BRYR SIG

Vad blev det för mat och hur lång var filmen och hur många besök med överläkaren hade du SAMT ...

Hur många frågor var det på besöket där du skulle svara på väldigt många frågor, hur många frågor var det på detta formulär som tog väldigt lång tid eller var det kort tid? Var det 10, 20, 500, 1000, 20000 eller något annat? Det behöver inte vara något av dessa, du vet om du har gjort utredningen. Berätta gärna för mig, jag kommer inte avslöja om det är rätt eller fel jag vill bara veta om du talar sanninge eller inte, det gör jag? Hela tiden.

Du bör vilja svara på alla frågor om du vill visa alla att du har autism, för nu har du fått mig till tråden! Jag ifrågasätter dig, motbevisa mig genom att besvara frågorna? Du vet vem jag är nu. Så nu undrar jag, vem fan är du?

Idiot, ditt special intresse är väl att vara expert på att lura alla vad autism INTE är? Jag hatar dig redan.

Hoppas tråden fortsätter, sorry för att jag kom in i den, troll brukar försvinna och är du inte ett troll, stå upp för vad du påstår dig ha?

Till övriga, att få en diagnos som är AUTISM är en STOR utredning, frågorna jag ställer är enkla för en som vet att svara på, ts frågar om jag är psykolog? Frågar om jag tror alla tänker likadant? Haha, det vet jag redan att dom flesta gör! Kolla mitt experiment i signaturen. Haha!

/ wuseman

Bra skrivet, följt denna tråd noggrant då jag själv fick atypisk autism som min diagnos, och hon nämner aldrig vilken hon har, aja, ville bara peaka in med det då du nämde atypisk, så nu ghostar jag igen 🙃
Citera
2022-06-08, 03:29
Medlem
Är du autism och feminist?
Citera
2022-06-08, 03:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jenzo
Bra skrivet, följt denna tråd noggrant då jag själv fick atypisk autism som min diagnos, och hon nämner aldrig vilken hon har, aja, ville bara peaka in med det då du nämde atypisk, så nu ghostar jag igen 🙃

Tack! Du och jag förstår varandra garanterat.

Jag vill inte avslöja mig själv, men du förstår hur jag tänker därför förstår jag dig. ; )

/ w
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in