Citat:
För att överhuvudtaget kunna göra ett sådant uttalande bör man ha åkt i en Moskvitch på vägar utanför städerna, bli utsatt för de gropiga och leriga vägarna. Besökt samhällen där rinnande vatten inte finns, vilket f.ö är de flesta utanför staden.Läser man på många telegramkanaler så är det många ukrainare som är för att bli en del av Ryssland han är trött på självständiga det leder bara till krig och elände och man suktar efter den höga levnadsstandarden som man har på den ryska sidan av gränsen. Ukraina är på väg och ge upp det är myteri på gång de ser alla när behöver inga källor gå in och läs lite på och Telegram så kommer ni att få se sanningen. Det hade gått snabbare men Ryssland gå och långsamt fram för att spara liv jag vill inte orsaka onödigt lidande men hade Ryssland ens kört på 50 % av sin kapacitet så hade man för veckor sedan redan varit i lvov
Hur fan kan du tro att Ukrainare med rinnande vatten och asfalterade vägar kan tro att levnadsstandarden är högre i Ryssland, de har ju förfan inte ens tvättmaskiner i Ryssland!
Jag med flera i tråden har upplevt hur långt borta standarden i Ryssland är.
Jag har gjort den den där resan i Moskvitchen mer än en gång
Min inkomst har fram till nu varit från i huvudsak ryska dollar och av den anledningen jag varit mycket i Ryssland/Sovjet och sett misären.
Du vet inte vad levnadsstandard i Ryssland är!
Lägg ner din propaganda
. Liten fin polyestertråd