2021-09-20, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GraesKlipparn
Jag har köpt hans kurs och är inne på vecka tre av fyra. Måste säga att jag är oerhört nöjd! Bästa investeringen helt klart!

Han går igenom allt i kursen! Svårt att sammanfatta allting i ett meddelande här men han går igenom verkligen allt från företagande, bokföring till hur man hittar leverantörer, sin nisch samt vinnande produkter och mycket mer.

Vissa saker han visar är verkligen avgörande för att lyckas.

Ska köra igång med vecka 4 denna veckan som är marknadsföringsdelen så det ska bli extra spännande!

En av de saker jag uppskattar extra mycket med kursen är att vi kör gruppmöten varje vecka där han personligen svarar på alla frågor.

Han är sjukt duktig! Oerhört påläst och har svar på verkligen allt! En mentor i världsklass!
Håhåjaja skulle också vilja veta vad det är för omvälvande saker som sägs på denna kurs. Kan du ge lite exempel?
Citera
2021-10-13, 21:45
Medlem
Citat:
Jag har köpt hans kurs och är inne på vecka tre av fyra. Måste säga att jag är oerhört nöjd! Bästa investeringen helt klart!

Han går igenom allt i kursen! Svårt att sammanfatta allting i ett meddelande här men han går igenom verkligen allt från företagande, bokföring till hur man hittar leverantörer, sin nisch samt vinnande produkter och mycket mer.

Ska köra igång med vecka 4 denna veckan som är marknadsföringsdelen så det ska bli extra spännande!

En av de saker jag uppskattar extra mycket med kursen är att vi kör gruppmöten varje vecka där han personligen svarar på alla frågor.

Han är sjukt duktig! Oerhört påläst och har svar på verkligen allt! En mentor i världsklass!

Hoppas alla fattat att denna ”GraesKlipparn” som bara har massa positivt att säga om Skyze ”Kasumovic” Är Skyze himself som är inne och skriver?!
Citera
2021-10-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mahzaara
Hoppas alla fattat att denna ”GraesKlipparn” som bara har massa positivt att säga om Skyze ”Kasumovic” Är Skyze himself som är inne och skriver?!

Nu ljuger du .. Jag är en elev som går hans kurs och självklart har jag positiva saker att säga om mentorn som jag ser upp till. Jag är inte ensam om att tycka såhär, utan vi är en stor grupp som går kursen.

För er som undrar om vad som sägs i kursen så kan jag kort säga att han går igenom precis allt. Hur man registrerar företag, bokföring, inköp, leverantörer, marknadsföring, hur man bygger säljande e-handel, hur man skriver rätt texter, hur man maximerar sin försäljning och mycket mer därtill.

Han har jobbat med e-handel i tolv år, har anställda, stort lager osv. Detta har gett honom väldigt mycket kunskap och erfarenhet.
Citera
2021-10-15, 21:53
Medlem
erpers avatar
Citat:
Nu ljuger du .. Jag är en elev som går hans kurs och självklart har jag positiva saker att säga om mentorn som jag ser upp till. Jag är inte ensam om att tycka såhär, utan vi är en stor grupp som går kursen.

För er som undrar om vad som sägs i kursen så kan jag kort säga att han går igenom precis allt. Hur man registrerar företag, bokföring, inköp, leverantörer, marknadsföring, hur man bygger säljande e-handel, hur man skriver rätt texter, hur man maximerar sin försäljning och mycket mer därtill.

Han har jobbat med e-handel i tolv år, har anställda, stort lager osv. Detta har gett honom väldigt mycket kunskap och erfarenhet.
Tjenare Skyze! Kul att ha dig i tråden. Mvh
Citera
2021-10-18, 19:22
Medlem
Om ni tittar på mina tidigare inlägg så kan ni se att jag är färdigutbildad civilingenjör (300p). Skyze pluggade inte till detta och har aldrig läst Mekatronik.

Hade dock varit kul att ha honom i tråden så att han kan få svara på era frågor.

När man granskar era tidigare inlägg så ser man ju inget vettigt direkt. Ni skriver främst om skvaller, publicerar negativa kommentarer och nonsense. Ni borde lägga tid på annat tycker jag.

mvh
gräsets störste fiende

Citat:
Ursprungligen postat av erper
Tjenare Skyze! Kul att ha dig i tråden. Mvh
Citera
2021-10-21, 06:10
Medlem
Citat:

Ja och ”dina” bolag verkar ju blomstra superbra 🤣 Du har verkligen belägg för dina bilar! Hade nog varit orolig för lite skatterevisioner om jag va du 👩🏼‍✈️
Citera
2021-11-07, 11:32
Medlem
Skojarns avatar
Citat:
Wow... var inte så negativa mot killen.. Har följt honom i 4-5 år nu och det är en bra kille med fötterna på jorden.

Jag och många andra motiveras och inspireras av hans content. Han har sagt det flera gånger.. att han gör det för att motivera och inspirera, och inte för att skryta. Sen hur man uppfattar det är upp till var och en.

Han motiverar och inspirerar sina följare på rätt sätt tycker jag och att han länkar till artikeln är nog för att påminna nya följare om att allting går om man vill.

Hans bolag har haft en ökning vad jag kan se. Sedan tror jag inte att man kan gå efter vad allabolag skriver.

Killen kanske har bolag utomlands? Om han lyckats göra 700 kr till miljoner redan när han startade, så tror jag säkerligen att han kan göra några miljoner till ännu fler miljoner nu med tanke på all kunskap han har. Tror ingen vill ha bolag i Sverige pga skatteregler osv.

Han köpte ju sig en Lamborghini Aventador SV för 4 miljoner kronor förra året. Och för några månader sedan köpte han sig en Lamborghini Urus för 3 miljoner kronor. Så pengar gör han säkert.

Var själv nyfiken på vad han taxerade så kollade upp det och han har en privat taxerad inkomst på omkring 2 miljoner varje år senaste åren. Han tar ut mestadels kapitalinkomst.

Förstår varför man vill ta ut kapitalinkomst då det endast beskattas med 20%. Så enligt min beräkning så har han en månadslön på över 100 000 kr efter skatt.

Jag är själv en av dom följare som sett fram emot hans e-handelsutbildning och tycker att det ska bli spännande att se vad han kommer med. Kan inte säga någonting om utbildningen ännu då den släpps först i helgen men jag kan återkoppla med feedback om några veckor.

Givetvis finns mycket info på nätet men att försöka lära sig den vägen är som att leta efter en guldtackla nedgrävd i en djungel. Jag tror starkt att en utbildning med en mentor är den rätta vägen att gå.

mvh
gräsets störste fiende

En sak ni inte verkar ha lärt er på kursen är beskattning, om du tror att marginalskatten är 20% på kapital.
Citera
2021-11-08, 09:56
Medlem
Kalleskevlars avatar
Citat:

Haha tror du på riktigt att någon kommer falla för detta? Du uppskattar väldigt mycket att han ”en gång i veckan svarar på dina frågor”? Tror du att killen är Elon Musk? För 50 k är det väl klart som fan att han ska svara?.

Sluta blås folk. Folk, sluta bli blåsta.
Citera
2022-02-14, 21:47
Medlem
Hur går det för er? Är någon miljonär ännu?
Citera
2022-05-17, 09:57
Medlem
Hur kan han finansiera sitt leverne? Inte är det via dem bolag han driver iaf. Mitt bolag omsätter betydligt mer och med större vinstmarginal men har svårt att Se det hållbart med hans livsstil. Har han en sugardaddy?
Citera
2022-06-07, 18:45
Medlem
Någon som följer han på instagram? Han verkar väldigt ensam i sitt hus han hyrt i marbella och det börjar kännas lite patetisk att hela tiden ”börja med esälj så slipper ni jobba” samtidigt som han själv måste promota exakt precis allt han gör.
Någon gång då och då har han några e-säljare på besök men för det mesta är det tomma padel-hallar, äta frukost själv vid något bord och hämta sin bil som han parkerat precis vid gångstråket.

Vem är han utan dessa bilar egentligen? När han losa kortet så var han under jorden 6 månade typ.
Sen alltid när han är borta från sociala medier några månader så kommer han tillbaks och säger att det vart mycket jobb och hektiskt. Men samtidigt säljer han in sitt yrke som ett självspelande piano?..
Citera
2022-06-08, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itrem
Hur kan han finansiera sitt leverne? Inte är det via dem bolag han driver iaf. Mitt bolag omsätter betydligt mer och med större vinstmarginal men har svårt att Se det hållbart med hans livsstil. Har han en sugardaddy?

Det är en bra fråga och jag får inte heller ihop det. Siffrorna i bolagen är blygsamma sett till det livet han vill påskina. Frågan är om siffrorna ens räcker till att driva runt en Aventador SV och en Urus, än mindre att resa runt som han gör och slänga pengar omkring sig. Urusen är också skenförsäkrad på hans far, liksom många av hans tidigare bilar.

En annan fråga är vart hans fru och barn är. Han verkar leva singellivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in