2022-06-07, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Ni snackar skit men ändå sitter Alexandra o festar i VIP bordet med dem som beställde mordet på einar

Ja vi förstår, hon har dissat dig. Du har inte kunnat gå vidare, men det är nog dags nu.
Citera
2022-06-07, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
E blev klippt för han inte betalde de han skulle, för att större delen av VNT åkte, för att han förnedrade alla han hade beef me.. och för att han litade på fel personer

VNT / Dalen ligger bakom detta..

Precis. Fanns inte ett motiv utan flera.
Citera
2022-06-07, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
A från Skarpnäck å R från Bredäng
Är A från Skarpnäck han som blev mördad för någon månad sen? Till er som verkar veta, är dumle inblandad eller inte?
Citera
2022-06-07, 17:17
Medlem
maxatdunders avatar
De bröder man kan lita på är de som är nära ens familj och kultur, man kan inte lägga sitt liv på våldtäktsråttor som Dumle, största åsnan från arabvärlden som våldtar andra tjejer tillsammans med sina bryshor.

Samma skit med ni som säger att Alexandra skulle festa med ortengrabbar, jo hon är ju helsvensk men pratar som en blatte så skulle inte förvåna mig vad man gör för clout, tänjer lojaliteten helt. Att vara malplacerad är största hotet. Einar kunde bara lita på sin familj och hans homie Leksell, det är sanningen.
Citera
2022-06-07, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnabry
Ja vi förstår, hon har dissat dig. Du har inte kunnat gå vidare, men det är nog dags nu.
Ni måste se svaret framför er mannen , bakom sociala medier är de nåt helt annat till o med Einars nära tycker samma sak
Citera
2022-06-07, 17:44
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ni måste se svaret framför er mannen , bakom sociala medier är de nåt helt annat till o med Einars nära tycker samma sak

Asså din lilla horunge dräng, sluta skriva saker som är orelevant. Det enda du gör på dina dagar är att sitta och gråta över Alexandra, vi förstår att hon har sårat dig din lilla hund.
Sluta skriva om henne nu vi fucking bryr oss inte för hon har inget med detta att göra
Citera
2022-06-07, 17:54
Medlem
darkSkyes avatar
Lite OT men..
Varenda gång jag ser eller hör om Haval så kräks jag lite i munnen, att den horan ska ha friheten och sen släppa ett album nu också... Hoppas han blir slaktad inom kort.

rip nisse!
Citera
2022-06-07, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Är A från Skarpnäck han som blev mördad för någon månad sen? Till er som verkar veta, är dumle inblandad eller inte?

Ja och ja
Citera
2022-06-07, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Lite OT men..
Varenda gång jag ser eller hör om Haval så kräks jag lite i munnen, att den horan ska ha friheten och sen släppa ett album nu också... Hoppas han blir slaktad inom kort.

rip nisse!

Ser fram emot att se löpsedlarna när han är klippt. Kommer inte klara sig länge utanför murarna.
Citera
2022-06-07, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Lite OT men..

rip nisse!

Pga kidnappningen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeljohn123
Ser fram emot att se löpsedlarna när han är klippt. Kommer inte klara sig länge utanför murarna.

Vem ska hämnas han?
Citera
Medlem
Citat:
Han är död pga henne oxå. Om hon inte gick o orra sig till Vårbys yngre hade Einar inte haft nån beef med Vårby o dem hade inte ens kidnappat han.

Vad är ditt fucking problem. Känns som du är en 17årig liten brud som inte fick ligga med Nisse och är avis på Alex. Läs dina egna meddelanden och inse hur patetisk du är.
Senast redigerad av Dubbeljohn123 2022-06-07 kl. 18:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in