2022-06-06, 23:31
Medlem
De va fucking ***** guzz som skrev det. Såg det som sökte då. Nu är de helt annat. Skapa en instagram elr ngt så kan jag skicka bevis till dig på allt.
Citera
2022-06-06, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Istället för att säga vem som inte klippte Nils säg vem som klippte han och varför istället
Mannen ja vet Vka som klippte grabben ena shunon som gjorde de ingen har ens skrivit nånsin på Flashback ni sover Scar klippte inte Einar ändå ni fastnar på shunon
Citera
2022-06-06, 23:36
Medlem
Crimesweden investigstors eller vad de nu heter vet att min källa är det jag beskriver den som iaf.
Citera
2022-06-06, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Du har dock skrivit innan att vapnet är bränt enligt säkra källor

Shunon svamlar 100%
Citera
2022-06-06, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zackii23
Mannen ja vet Vka som klippte grabben ena shunon som gjorde de ingen har ens skrivit nånsin på Flashback ni sover Scar klippte inte Einar ändå ni fastnar på shunon

Så vilka klippte honom då?
Citera
2022-06-07, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollgradigt
Så vilka klippte honom då?

Den här krimnissen försöker vilseleda folk i tråden, de bara nisses tiktokfans som skriver här ändå😂
Citera
2022-06-07, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Kan bekräfta att ”Torpeden” dom Aftonbladet skriver om är Rashidi, då jag känner en som jobbar där. Vet dock inte vem den andre skytten är.

Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Jag har bara fått info om att han är misstänkt ha skjutit skotten som mördade Einar. Dara mordet är bara spekulationer, som jag inte fått ngn info om. Men anledningen varför han är misstänkt är för att en liten kille ska ha erkännt för polisen om din delaktighet i mordet dvs en fake skjutning för att ge Dumle alibi. Han sa då också vilka skyttarna var, men det finns inget som kan knyta denna killen till händelsen, därför räcker det inte till en häktning.

Så din vän på Aftonbladet har lyckats blanda ihop allt? Dvs den unga grabben som golade ner Dumlee fanns ej eller hans ord är lika osanna som "svenskens" inför konstapelns kamera, med en kula i huvudet...
Citera
2022-06-07, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Den här krimnissen försöker vilseleda folk i tråden, de bara nisses tiktokfans som skriver här ändå😂

Ja det verkar vara mycket sånt här i tråden tyvärr.
Citera
2022-06-07, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Einars EP släpps 00:00 idag

Några nya låtar som inte varit släppta tidigare? Kan du skicka en printscreen på låtarna?
Har inte spotify
Citera
2022-06-07, 00:38
Medlem
Har snackat med brozovic priv, hoppas han kan understryka att jag inte är ett troll. Utan att jag får info från personer från olika gäng mm.
Citera
2022-06-07, 00:39
Medlem
Citat:
Jag trollar inte med vad jag skriver iaf tro de eller ej. Har skrivit med en person från tråden priv och han har fått ta del av min källa för denna infon mm.
Citera
2022-06-07, 00:43
Medlem
Citat:

E blev klippt för han inte betalde de han skulle, för att större delen av VNT åkte, för att han förnedrade alla han hade beef me.. och för att han litade på fel personer

VNT / Dalen ligger bakom detta..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in