2022-06-03, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Många här i tråden har insinuerat att hon nog sitter och cashar in från flera sugardaddies, och att hon inte är seriös med Tony, osv.

Så kan det vara också...Hur vet vi att hon verkligen heter Cristy? Kanske är därför det tar sån tid med papperna att hon egentligen har annat namn eller så har hon ett annat namn för de andra männen, flera fb profiler. Kan man sin sak så är det enkelt att hålla det levande och casha in.
Citera
2022-06-07, 08:34
Medlem
Tråkigt sista avsnitt inget om Tony förutom sista sekunderna. När avsnittet spelades in så var turister inte välkomna till Filippinerna pga pandemin om de inte lagt till det i efterhand. Först i februari i år hävdes förbudet.
Citera
2022-06-07, 09:59
Medlem
Roidberts avatar
Måste säga att Anna verkar vara betydligt mer sympatisk i det sista avsnittet. Hoppas att hennes barnrädsla släpper. Så tragiskt med 40+ kvinnor som ångrar sig när det är försent.
Citera
2022-06-07, 10:04
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
HOPPAS hon lurar honom. Han förtjänar det som köpt andra urfattiga människors kroppar och äcklat sig år ut och år in. Hoppas hon utnyttjar honom stenhårt som han själv gjort. Karma motherfucker...

Han försörjer redan en annan mans barn. Är inte det ett tillräckligt deprimerande öde? Sedan förstår jag inte varför det skall moraliseras så mycket kring sexköp. De flesta prostituerade säljer sex frivilligt.
Citera
2022-06-07, 13:23
Medlem
Christy sa i ett avsnitt att hon inte kunde få sitt födelsebevis och därför dröjer papperna. Det är skitsnack, det får man på 1 dag om man åker och hämtar det själv, eller så kommer det på posten inom en vecka. Jag har själv beställt sådana i Filippinerna.

I en video på instagram på Tonys foto firar Christy dessutom Melissas födelsedag, en kille är med i videon som Melissa verkar väldigt glad för och nära, misstänker att detta är den riktiga farsan alternativt Christys nya kille och att de båda är med på scammen. Tony sa att hon är en riktigt bra skådespelare, men är man inte totalt naiv ser man igenom detta direkt. För helvete Tony.

Hans styvmamma har 100% rätt. En äkta gåld-diggare.
Citera
2022-06-07, 13:39
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Tråkigt sista avsnitt inget om Tony förutom sista sekunderna.

Mmm, jag gillar honom, tycker han har hjärtat på rätt plats. Han är ju nere hos dem nu, men det verkar ju inte finnas något spår av att Annika (styvmorsan) är där, som ju hade utlovats. Eller så har de fått hålla det hemligt för att det ska bli bra produktion.
Citera
2022-06-08, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Christy sa i ett avsnitt att hon inte kunde få sitt födelsebevis och därför dröjer papperna. Det är skitsnack, det får man på 1 dag om man åker och hämtar det själv, eller så kommer det på posten inom en vecka. Jag har själv beställt sådana i Filippinerna.

I en video på instagram på Tonys foto firar Christy dessutom Melissas födelsedag, en kille är med i videon som Melissa verkar väldigt glad för och nära, misstänker att detta är den riktiga farsan alternativt Christys nya kille och att de båda är med på scammen. Tony sa att hon är en riktigt bra skådespelare, men är man inte totalt naiv ser man igenom detta direkt. För helvete Tony.

Hans styvmamma har 100% rätt. En äkta gåld-diggare.

Det kan bli struligt om de har annat namn i födelsebeviset och de ändrat namn, varit gift eller liknande, annars får man det på kort tid som du säger.

Ja, jag tror Annika har rätt, Hon har en annan kille och döljer det väldigt bra.
Citera
2022-06-08, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Han försörjer redan en annan mans barn. Är inte det ett tillräckligt deprimerande öde? Sedan förstår jag inte varför det skall moraliseras så mycket kring sexköp. De flesta prostituerade säljer sex frivilligt.

Ja speciellt där borta, inte mycket som är hallickstyrt som i Europa, Det knullas runt och det är mycket svårt att motstå som ung kille, som ett Disneyland för män med villiga tjejer överallt.
Citera
2022-06-08, 16:11
Medlem
Vad gäller Sabrina och Latif så är jag sjukt less på henne och deras Kush Kush.... Om hon nu saknar honom så mycket så varför följer hon inte med iallafall när han åker ner, hon kan t.om. ta tjänstledigt och låta honom försörja henne ett tag.
Citera
2022-06-08, 17:16
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Ja speciellt där borta, inte mycket som är hallickstyrt som i Europa, Det knullas runt och det är mycket svårt att motstå som ung kille, som ett Disneyland för män med villiga tjejer överallt.

"Disneyland"? Talar du för dig själv nu? Snarare mycket tragiskt ställe. "Villiga tjejer"?! Är det vad du tror?? De säljer sina kroppar pga fattigdom, inte pga "villighet". Hur nån kan tända på att utnyttja någons kropp gör mig spyfärdig...
Du verkar i det närmaste besatt av Christy och hennes liv för övrigt. Sjukt.
Citera
2022-06-08, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
"Disneyland"? Talar du för dig själv nu? Snarare mycket tragiskt ställe. "Villiga tjejer"?! Är det vad du tror?? De säljer sina kroppar pga fattigdom, inte pga "villighet". Hur nån kan tända på att utnyttja någons kropp gör mig spyfärdig...
Du verkar i det närmaste besatt av Christy och hennes liv för övrigt. Sjukt.

Är intresserad av deras öde då jag själv är gift med en kvinna därifån, sen ser hon bra ut helt klart...

Det är en speciell atmosfär i t.ex. Pattaya, har upplevt det som ung, nu åker man såklart inte dit men det känns inte som om tjejerna blir särskilt utnyttjade, de arbetar självständigt och kan när de vill lämna om de så önskar. Många hittar sin man där så tyck vad du vill men det är knappast bättre att dölja prostitutionen som i Sverige, då flyttar allt ut på internet och ingen har koll. Bättre det sker öppet!
Citera
2022-06-08, 20:51
Medlem
Fialisans avatar
Ligger en artikel ute bakom Aftonbladets betalvägg. Nåt smaskigt?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ren-i-sasong-2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in