2022-06-07, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
E blev klippt för han inte betalde de han skulle, för att större delen av VNT åkte, för att han förnedrade alla han hade beef me.. och för att han litade på fel personer

VNT / Dalen ligger bakom detta..
Ni säger ju exakt samma jävla info som redan skrivits minst 500 gånger
Citera
2022-06-07, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Har snackat med brozovic priv, hoppas han kan understryka att jag inte är ett troll. Utan att jag får info från personer från olika gäng mm.

Bror säger som ja skrev till dig.. du skriver de du tror de sant för att du köper de du hör från folk som ändå kanske inte vet..
Citera
2022-06-07, 00:48
Medlem
Jag säger såhär jag har skrivit mke innan kommer inte outa alla källor men visa har varit familjemedlemmar med personer som var vänner med Einar vissa e grovt gängkriminella. Vissa snackar skit vissa inte. Vissa tror de vet mer än vad de gör mm. Hursomhelst så har jag faktiskt källor som på något sätt är närmre situationen än vad någon i denna tråden är iaf.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinmammabre123
Ni säger ju exakt samma jävla info som redan skrivits minst 500 gånger

Walla jag har sagt de sen dag 1.. var va du då? Jag skriver bara vad alla behöver veta för att inte upprepa och sprida skit.. vad mer behöver vi veta.. fukk vi vet varför Nisse blev klippt
Citera
Medlem
Citat:
E blev klippt för han inte betalde de han skulle, för att större delen av VNT åkte, för att han förnedrade alla han hade beef me.. och för att han litade på fel personer

VNT / Dalen ligger bakom detta..

Vem/vilka syftar du på när du säger ”fel personer” ?
Citera
2022-06-07, 00:50
Medlem
Citat:
Bror säger som ja skrev till dig.. du skriver de du tror de sant för att du köper de du hör från folk som ändå kanske inte vet..
Ja men du måste iaf antyda att källan är som jag beskrev de grovt göngkrimminell. Sen absoulut jag köper kanske lite mke men jag har svårt att få ihop pusslet med att Dumle skulle ha goat.
Citera
2022-06-07, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Jag säger såhär jag har skrivit mke innan kommer inte outa alla källor men visa har varit familjemedlemmar med personer som var vänner med Einar vissa e grovt gängkriminella. Vissa snackar skit vissa inte. Vissa tror de vet mer än vad de gör mm. Hursomhelst så har jag faktiskt källor som på något sätt är närmre situationen än vad någon i denna tråden är iaf.

Jag tycker mycket av det du skriver verkar vettigt men ibland säger du emot dig själv.
Citera
2022-06-07, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollgradigt
Jag tycker mycket av det du skriver verkar vettigt men ibland säger du emot dig själv.
Jag kan förstå de men jag får mycket info och ibland går inte allt hand i hand
Citera
2022-06-07, 00:51
Medlem
Citat:
Vem/vilka syftar du på när du säger ”fel personer” ?

Listan är för lång bror.. men syftar mest på Mehdi
Citera
2022-06-07, 00:55
Medlem
Einar blev klipp för hans tjej valde att få k*k av en springis från Vårby
Citera
2022-06-07, 01:27
Medlem
Citat:
Att du orkar 🥱
De roliga är att även om denna killen snackar skit, så kanske inte Vårby skulle tagit på sig uppdraget att Kidnappa Einar om hon inte gjorde de. Så han kanske snackar 95% skit men lite rätt har han även om de e långsökt.
Citera
2022-06-07, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Einar blev klipp för hans tjej valde att få k*k av en springis från Vårby

Näe, därför han blev kidnappad bror
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto