2022-06-05, 22:02
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
Kan man se på eländet i efterhand (förutom TVPlay som inte går att spola live)?
Ja, det går bra att titta på i efterhand, både på CMore och TV4-Play.

Du kan inte spola tillbaka under livesändningen då det är fastställda reklampauser vid specifika tidpunkter.

Jag kan inte titta på den live på CMore eftersom att hela debatten är byggd det ska visas TV-reklam vid paus.
Citera
2022-06-05, 22:03
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
Hon var lugnast och stabilast, totalt krossade Ulf. Bara för du hatar sossarna betyder de inte att man inte kan vara objektiv.

Du är verkligen humor personifierad Objektiv? Du? På tal om kappvändare var C en gång höger.

Du och Maggan kan vara glad att det aldrig sker faktagranskning under sändning.
Senast redigerad av CyberIngmar 2022-06-05 kl. 22:09.
Citera
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
Men de grundades ju av pårökta hippies.

Precis. Och med tanke på Bolunds framträdande så kan man misstänka att han för traditionen vidare. 😁
Citera
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ja, jag tyckte som jag skrev att Jimmie var okej, trots att jag avskyr hans parti.

Andersson var värdelös. Passiv och utan några lösningar. När hon började svamla på om att Sveriges utsläpp är orsaken till klimatflyktingarna så befäste hon sin clownstatus.
Citera
Medlem
Funderar på en sak, mp ska ju vara så jämställda, därför ska det vara ett språkrör av varje kön. Men varför är aldrig stenevi med i partiledardebatterna, varken i svt eller tv4?
Citera
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Hon var lugnast och stabilast, totalt krossade Ulf. Bara för du hatar sossarna betyder de inte att man inte kan vara objektiv.

Läste du inte vad du själv nu skrev, idiot.
Citera
Medlem
Fröken Busch utspel om Morgan var inte avvisat av Maggan, vilket är trevligt. Vi behöver inte en regeringskris så här nära inpå valet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Bäst: Johan, Ulf, Ebba
Helt ok: Jimmie, Nooshi, Annie
Sämst:Maggan
Diskvalificerad: Bohlund
Tror du inte Ulf förlorar på att det uppfattas som att M riskerar NATO-inträdet pga misstroendeförklaringen? Jag tror nästa partimätning kommer visa ökat stöd för S och minskat för M.
Citera
2022-06-05, 22:04
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Hela vänstern sänker sig själva. Annie Lööf kör hela 2015 igen. Högern argumenterar för SD:s politik och vänstern bekräftar att de är usla på invandring.

Nooshi överaskar igen genom att inte gråta ut om alla flyktingar i hela världen utan prata rationellt om att flyktingar i vår närhet kanske är viktigare. Vad hon säger och vad som är vänsterpolitik i praktiken kan jag inte säga men hon låter vettigare än någon vänsterpartist någonsin. Jag tror faktiskt att hon har något av en realistisk uppfattning av hur världen fungerar.

Jag hoppas denna debatt klargjorde en hel del för väljarna.
Nooshi är mycket bra. Nu litar jag inte på Vänsterpartiet oavsett, men Nooshi är en bra partiledare som inte bidrar till smutskastning eller känsloargument, utan talar rationellt och sakligt. Även i gängfrågan är hon den enda som talar om varför gängen existerar, nämligen narkotikapolitiken, vilket de andra verkar helt naiva kring.
Citera
Medlem
SuperVitings avatar
Ska Maggan ta tjuren vid hornen och kasta Morgan under bussen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Bästa var Ebba, Ulf och Jimmie 🇸🇪✌️🇸🇪

Ulf och Jimmie möjligen, men absolut inte Ebba
Citera
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wulfric
Annie och Bolund sämst, resten klarade sig bra. Kan Annie något annat än att upprepa floskler? Har Centern någon politik annat än luft?

Magdalena då?
Hon var ju klart sämst av dem alla.
Sedan kommunisten och PKK-sympatisören och Annie och Bolund på delade nästsämta insats.

Ulf, Jimmie, Ebba och Pehrson mer än väl godkänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in