2022-06-05, 22:00
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
Hon var lugnast och stabilast, totalt krossade Ulf. Bara fr du hatar sossarna betyder de inte att man kan vara objektiv.

Men du r objektiv?
Citera
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Jag kan inte bestmma mig fr vem som r mest motbjudande. Bolund eller Lf.

Anser att Lf r ngot vidrigare eftersom att hon medvetet ljuger och kallar all ansvarsfull politik kring migration fr nazism.

Men Bolund har hoppat p samma bandwagon och tror att man vinner vljare p att kalla alla motstndare fr najsister.

Nej de r oerhrt vidriga i sin ohederliga retorik. Men vljarna har brjat genomskda deras lgner och frmst av allt inkompetens.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
Hon var lugnast och stabilast, totalt krossade Ulf. Bara fr du hatar sossarna betyder de inte att man kan vara objektiv.

r du dum? Maggan blev helt slaktad idag. Debatter r inte hennes starka sida det kan man lugnt konstatera.
Citera
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Magdalena var riktigt svag idag. Hon sg ut att ngra partiledaruppdraget. Verkade kapitulera p Mogges avgng s han ryker nog de nrmsta dagarna.

Bolund och Annie var lika psykotiska som vanligt.

Jimmie var okej....men han kan bttre n s hr. Samma med Ebba...okej men inte mer

Ulf vann debatten. Var bitvis skarp.

Nooshi sg fet ut.

Persson gjorde ganska okej ifrn sig. Men han verkar fortfarande lite smnervs.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Men du r objektiv?

Ja, jag tyckte som jag skrev att Jimmie var okej, trots att jag avskyr hans parti.
Citera
2022-06-05, 22:01
Medlem
Vad tycker ni om debattledarna? Jag tycker de helt saknar pondus och frmga att leda debatten.
Citera
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Haha Maggan? Hon var helt borta. Hon gjorde ven ett gigantisk sjlvml nr hon blev stlld p pottkanten av Ebba. Maggan var kanske smst idag, tillsammans med Bolund sklart.

Hon r sktt sig formidabelt nr hon rest till USA och och runt Europa fr att kratta fr Natoanskan. Ingen annan av partiledarna hade klarat detta. Det r inte oneliners som vinner val.
Citera
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Ja, det viktigaste om man summerar hela skiten r att miljpartiet p inget vis strkte sina aktier ikvll. Bolund r ett av de smsta sprkrr de ngonsin haft. Benningen sprkrr frresten, vilket jvla hippie-trams.

Men de grundades ju av prkta hippies.
Citera
Medlem
Liberalerna gjorde ovntat bra ifrn sig. Maggan var naturligtvis en 100% uppgradering frn Lfven. Resten ungefr som jag frvntade mig redan innan.
Citera
Bannlyst
Bsta var Ebba, Ulf och Jimmie 🇸🇪✌️🇸🇪
Citera
2022-06-05, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Konstigt att en jkla massa Ukrainare p kort tid ngra veckor klarar det som araber & afron inte klarat ut p 30 r. Trotts en bidragskarusell utan motstycke i historien som Du betalat!

10-0 till kesson

Redan nu utnyttjas Ukrainare som billig arbetskraft. Ett fretag i Gbg har ca 100 stycken och betalar inte mer n 70:-/timmen fr var och en.
Citera
2022-06-05, 22:02
Medlem
Miljpartiet behver mer n bara KLIMATPANIK och slpp in alla migranter. Deras argument om hur klimatfrndringarna kan stta en miljard p flykt r inte relevant fr svensk politik eftersom vi inte kan pverka t.ex. Indien och Kina. Dom har verkligen en pervers vertro p Sverige, som om vi r guds utvalda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in