2022-06-05, 16:52
Medlem
Det här landet är bortom räddning. Svenskar sitter och tror att allt är lugnt trots att kriminaliteten bara eskalerar. Man fortsätter att rösta på (enligt mätningar) Socialdemokraterna, framförallt nu när tokan Maggan tagit över. Mångkultur har fullständigt raserat våran trygghet och sammanhållning. Det finns inget återvändo. Sverige är förlorat!

Vad tänker ni? Vad tycker ni?
Citera
2022-06-05, 16:58
Citat:
Ursprungligen postat av Tr11fip0xen
Det här landet är bortom räddning. Svenskar sitter och tror att allt är lugnt trots att kriminaliteten bara eskalerar. Man fortsätter att rösta på (enligt mätningar) Socialdemokraterna, framförallt nu när tokan Maggan tagit över. Mångkultur har fullständigt raserat våran trygghet och sammanhållning. Det finns inget återvändo. Sverige är förlorat!

Vilken kriminaliteten.. Den du läser om i media, eller vad?
Det är ekonomiska intressen som driver dessa aktörer till att få dig att tro att verkligheten är så hemskt intressant som de framställer den.

Hur stor är risken även om du skulle bo sidan om Ali Klan att du blir skjuten jämfört med att du får en stroke eller hjärtattack?

Ursäkta men jävla pucko!
Citera
2022-06-05, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tr11fip0xen

Att landet är förlorat och att majoriteten är idioter som skulle låsas in på psyket på livstid!
Citera
2022-06-05, 17:14
Medlem
C0ws avatar
Det är såklart förjävligt och helt sinnes att Svensson fortsätter rösta på partier som satt landet i skiten men men... det är vad det är. En del av problemet är att de flesta fortfarande inte har fått ta del av mångkulturen än. Ett bra exempel är för nån vecka-månad sen då det var nån skottlossning vid Fältöversten på Östermalm, alltså där fin och välbeställda folket bor. De fina av de fina.

Det var nån lite kändare person som skrev på sina sociala medier om hur chockad han var över hur det kunde hända. Alla boende tittade helt chockade åt hållet dit polisen åkte i full fart. Han fick en klump i magen och förfärades av hur det kunde hända i fältöversten, deras åh så mysiga och älskade galleria där deras barn hänger, gamlingar osv och han nämner såklart direkt att han inte skulle bli förvånad över om det skulle komma förslag att göra Östermalm till en gated community. De har inte sagt ett pip nånsin, men efter en, bara EN ENDASTE skottlossning blir de helt förfärade och undrar vad i helvete det är som händer. Men gomorron på er, vi som levt i orten har varit med om allt från bränder, sprängningar, skottlossning, mord, misshandel och allt möjligt i år, år och år.

Bla där har vi problemet. De bor så avskilt att de inte har den blekaste aning om hur det ser ut bara några km bort. Och då gäller det inte bara de som bor på Östermalm, utan innanför tullarna öht och andra mindre städer/orter som inte hunnit bli kulturberikade som t.ex. Botkyrka, Husby, Rinkeby, Kista osv.

Och med allt det sagt så har jag för det mesta funnit mig i att Sverige faller isär mer och mer för varje år som går. Har nånstans också funnit mig i att vad vi än gör och röstar på så kommer vi få samma skit ändå. S, M eller vad som helst, samma skit egentligen i slutändan. Har accepterat läget och ställt in mig på att njuta och ha kul så länge livet varar, orkar inte bli depp pga nåt som är bortom min kontroll.
Citera
2022-06-05, 17:16
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Nä, det har aldrig tänkt på faktiskt. Men nu när säger det så.. det är kanske möjligt att det stämmer.
Citera
2022-06-05, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cockpitten
Det är ekonomiska intressen som driver dessa aktörer till att få dig att tro att verkligheten är så hemskt intressant som de framställer den.

Hur stor är risken även om du skulle bo sidan om Ali Klan att du blir skjuten jämfört med att du får en stroke eller hjärtattack?

Ursäkta men jävla pucko!
Håll käften. Ser kriminella araber precis överallt. Senast idag, en solig dag vid en badstrand som terroriserade alla med sina vattenskotrar. Du din idiot tror det bara handlar om mord!? Dessa j-a araber förpestar tillvaron dagligen med sit j-a skrikande & avskyvärda attityd. Stöddiga j-a håriga äckel precis överallt som pratar ett loskspråk… Kan komma på 3 ganska hotfulla möten med detta skräp 3 dagar i rad nu…
Citera
2022-06-05, 17:18
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Nä, det har aldrig tänkt på faktiskt. Men nu när säger det så.. det är kanske möjligt att det stämmer.
Jag kom också på detta nu när trådskaparen ställde frågan.

Har under mitt 45-åriga liv aldrig lagt märke till Sveriges totala förvandling. Vad chockad jag känner mig nu. Kanske man ska rösta på något annat än S till hösten?
Citera
2022-06-05, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Håll käften. Ser kriminella araber precis överallt. Senast idag, en solig dag vid en badstrand som terroriserade alla med sina vattenskotrar. Du din idiot tror det bara handlar om mord!? Dessa j-a araber förpestar tillvaron dagligen med sit j-a skrikande & avskyvärda attityd. Stöddiga j-a håriga äckel precis överallt som pratar ett loskspråk… Kan komma på 3 ganska hotfulla möten med detta skräp 3 dagar i rad nu…
Hej på dej. Skönt att se att man inte är ensam om att se verkligheten för vad den är 👍
Citera
2022-06-05, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Det är såklart förjävligt och helt sinnes att Svensson fortsätter rösta på partier som satt landet i skiten men men... det är vad det är. En del av problemet är att de flesta fortfarande inte har fått ta del av mångkulturen än. Ett bra exempel är för nån vecka-månad sen då det var nån skottlossning vid Fältöversten på Östermalm, alltså där fin och välbeställda folket bor. De fina av de fina.

Det var nån lite kändare person som skrev på sina sociala medier om hur chockad han var över hur det kunde hända. Alla boende tittade helt chockade åt hållet dit polisen åkte i full fart. Han fick en klump i magen och förfärades av hur det kunde hända i fältöversten, deras åh så mysiga och älskade galleria där deras barn hänger, gamlingar osv och han nämner såklart direkt att han inte skulle bli förvånad över om det skulle komma förslag att göra Östermalm till en gated community. De har inte sagt ett pip nånsin, men efter en, bara EN ENDASTE skottlossning blir de helt förfärade och undrar vad i helvete det är som händer. Men gomorron på er, vi som levt i orten har varit med om allt från bränder, sprängningar, skottlossning, mord, misshandel och allt möjligt i år, år och år.

Bla där har vi problemet. De bor så avskilt att de inte har den blekaste aning om hur det ser ut bara några km bort. Och då gäller det inte bara de som bor på Östermalm, utan innanför tullarna öht och andra mindre städer/orter som inte hunnit bli kulturberikade som t.ex. Botkyrka, Husby, Rinkeby, Kista osv.

Och med allt det sagt så har jag för det mesta funnit mig i att Sverige faller isär mer och mer för varje år som går. Har nånstans också funnit mig i att vad vi än gör och röstar på så kommer vi få samma skit ändå. S, M eller vad som helst, samma skit egentligen i slutändan. Har accepterat läget och ställt in mig på att njuta och ha kul så länge livet varar, orkar inte bli depp pga nåt som är bortom min kontroll.
Det om något är visar att stora delar av befolkningen är egoiste. Man måste tydligen drabbas själv för att man ska bry sig. Jävla folkslag man bor med. Mer likgiltig människor får man ta mig fan leta efter. Kräkas på dom som försvarar den här jävla mas importen av halv fabrikat till rövhål.
Citera
2022-06-05, 17:30
Medlem
Skitmöglet bara sprider sig överallt.
Hela Europa måste reagera.
Det är INTE försent, de har aldrig klarat att skapa riktiga armeer.

Deras bästa var Saddams, och hur gick det..?
Citera
2022-06-05, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cockpitten

Ursäkta men jävla pucko!

Helt korrekt. Det är inte risken att bli skjuten eller ens utsatt för andra våldsbrott som kommer slå sönder det svenska samhället så småningom.

Det är den aningslösa massinvandringen och mångkulturtanken som kommer göra det. Hela det sociala kontraktet slås sönder när vi har stora helt separata grupper med radikalt olika kulturer språk och intressen. Korruptionen kommer explodera och ingen kommer känna något gemensamt ansvar för landet när det är tillräckligt fragemnterat.

Du kan förstås fortsätta sticka huvudet i sanden och dra till med "flytta då om det inte passar!". Jag blir inte ledsen över det. Jag har redan flyttat.

"Men då är du ju invandrare själv!" kommer PK-gänget skrika. Ja och?. Jag har inget som helst problem med invandrare i Sverige som vill bli svenskar, lära sig språket och ingå i det sociala kontraktet. Det kan jag göra i ett annat land ocså

"Stanna kvar och kämpa din fegis!" kommer en del nationalister istället skrika. Mot vadå? 80% av medborgarns vilja?

Det går ju inte. Alla som vill rädda Sverige borde flytta utomlands eller ut i skogen för att skydda sig själva och sina tillgångar. Bara då kan man sedan bidra med något för att bygga upp landet igen när det finns en majoritet som vill något annat än det nuvarande. Jag skiter fullständigt i vad det är för färg på människorna i denna majoritet i det läget, bara de delar västerländska normer och förstår att mångkultur är en vansinnig tanke.
Citera
2022-06-05, 17:36
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Det är Lugnt (...forumstavat Lungt).

Vår Statsmimister och den Förre Partibrodern i Rollen har båda gjort klart för oss Svenskar att det är Högern som är Hotet emot oss alla.

Vänta bara till söndagen den 11 september då byst med nytillkomna 1:agångsröstare kan lägga sin valsedel.

Aldrig någonsin förut, har det varit så många. Unga och ifrån fjärran. Sköningar av alla slag.

Vi har dagar framför oss. Mindre än 100, till valdagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in