Citat:
Ursprungligen postat av
Cockpitten
Vilken kriminaliteten.. Den du läser om i media, eller vad?
Det är ekonomiska intressen som driver dessa aktörer till att få dig att tro att verkligheten är så hemskt intressant som de framställer den.
Hur stor är risken även om du skulle bo sidan om Ali Klan att du blir skjuten jämfört med att du får en stroke eller hjärtattack?
Ursäkta men jävla pucko!
Helt korrekt. Det är inte risken att bli skjuten eller ens utsatt för andra våldsbrott som kommer slå sönder det svenska samhället så småningom.
Det är den aningslösa massinvandringen och mångkulturtanken som kommer göra det. Hela det sociala kontraktet slås sönder när vi har stora helt separata grupper med radikalt olika kulturer språk och intressen. Korruptionen kommer explodera och ingen kommer känna något gemensamt ansvar för landet när det är tillräckligt fragemnterat.
Du kan förstås fortsätta sticka huvudet i sanden och dra till med "flytta då om det inte passar!". Jag blir inte ledsen över det. Jag har redan flyttat.
"Men då är du ju invandrare själv!" kommer PK-gänget skrika. Ja och?. Jag har inget som helst problem med invandrare i Sverige som vill bli svenskar, lära sig språket och ingå i det sociala kontraktet. Det kan jag göra i ett annat land ocså
"Stanna kvar och kämpa din fegis!" kommer en del nationalister istället skrika. Mot vadå? 80% av medborgarns vilja?
Det går ju inte. Alla som vill rädda Sverige borde flytta utomlands eller ut i skogen för att skydda sig själva och sina tillgångar. Bara då kan man sedan bidra med något för att bygga upp landet igen när det finns en majoritet som vill något annat än det nuvarande. Jag skiter fullständigt i vad det är för färg på människorna i denna majoritet i det läget, bara de delar västerländska normer och förstår att mångkultur är en vansinnig tanke.