Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
Ni får bestämma er. Ena rapporten säger en sak, andra att det är dåligt utrustade L/DNR-styrkor som strider i Severodonetsk.
Du ska nog helt sluta läsa tvitter konton från 2022 feb-maj, ser du 3 helt obegripliga "analytikern" haft i sina senaste inlägg så kan du bara avfärda det senaste, eller ha lite kul med det.
Citat:
OSCE finns inte kvar i Ukraina alls. Däremot har Kiev satt upp en fejk-organisation som de kallar OSCE. Visar att du inte kan filtrera bort den simplaste fejknews och propaganda.
OSCE observatör finns det mängder av i ukraina, Utländska observatörer har däremot dragits ur landet i samband med att ryssens senaste invasion i feb 2022.
Är du verkligen så naiv och okunnig eller trolalr du bara?
Citat:
Brukar inte sätta mig in i detaljerna mer än att notera offren. Finns liksom inga skäl att skjuta in mot Donetsk.
Ukraina behöver ju skjuta mot ryska militära eneheter (och terrorister) som mördar civila där, eller skjuter mot civila därifrån. det har pågott sen 2014
Citat:
Säger Kyjäv Independent det?
Nej, ryssarna, dvs ryska miltära ledare, det är ju därför de varit i donbass sen 2014.
Citat:
Jag som trodde det var termobariska vapen som var det nya svarta:
https://t.me/intelslava/30855
Det mesta ryssarna gör går just ut på att maximera civila förluster, så allt från bajonetter till klustervapen. de använder tillochmed 10m d vapen för att lemlästa barn på andra sidan ukraina.....
Citat:
Jag försöker hålla mig till västerländska källor och har nu i två dagar länkat till CNN.
Så rysstrolltvitterkonton är lite mer som en bekräftelse på att du ljuger, även när du ljuger?
du vet att det du skrivit finns kvar att läsa på forumet, så varje gång du blir mosad så finns det ju kvar för nästa att se....
Citat:
Och du snackar om att göra bort dig.
Copium är beroendeframkallande. Du borde dra ner lite på konsumtionen.
Tror du blandat ihop dina trollkonton, det här är inte ryssland där allas mammor likt din söp när hon var gravid och din far sparkade henne i magen regelbundet....