2022-06-02, 13:05
Medlem
Sacha är död enligt den berättelse han beskriver men hur hon dött och var vet han inte vilken pajas. Snart kommer sanningen fram tik tak… ⏱
Citera
2022-06-02, 23:40
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ja, ett stort naturområde. Jag har varit mycket där genom åren, både vandrat i naturen och badat. Lätt att parkera och jobba ostört.

Nu när våren är här är det säkert många ute i området, dessutom finns det ju fikaställe och annat roligt att göra där (förr iaf fanns det kanotuthyrning, minigolf och bollspel mm). Bra att uppmärksamma andra att också ha ett öga öppet.

Jag tänker på vad han gjorde med barnet när han åkte iväg med henne?
Väldigt obehagligt med en man som dricker för mycket, och som i en trängd situation tar bilen.

Oavsett känns det som att barnet varit farligt ute. Antingen i bilen med honom (förmodligen på fyllan) eller ensam hemma?
Fruktansvärt.

Också från läkarutlåtandet:
"Den formella kontakten är god men den emotionella kontakten något grund, då han ter sig känslomässigt flack."
Man vet ju inte vad detta står för, men min tanke lutar åt personlighetsstörning av något slag som du säger.
Barnet var visst hos kvinnans bror. Tror de låg i skilsmässa.
Citera
2022-06-02, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Barnet var väl inte hos hennes bror när hon försvann!
Erik var hemma med bebis och hon var på jobbet….
När Erik åkte in så placerades barnet hos hennes bror….
Citera
2022-06-03, 14:58
Medlem
Citat:

Hon har träffat någon annan vilket fick det att slå över totalt i Eriks skalle, om någon vecka eller så kommer han att bryta ihop lite till och börja komma ihåg mer och mer. Dömd och inlåst lär han bli det har han redan säkerställt och nu kan vi bara hoppas att han blir inlåst i många år. Synd om barnet som förlorat sitt barn samtidigt skönt att barnet slipper träffa sin fara på många år.
Citera
2022-06-03, 21:15
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda70
Barnet var väl inte hos hennes bror när hon försvann!
Erik var hemma med bebis och hon var på jobbet….
När Erik åkte in så placerades barnet hos hennes bror….
Så du menar att han mördade henne när bebisen var med. Så oerhört vidrigt. Tvivlar på att hon lämnar bebisen hos en alkad psykopat.
Citera
2022-06-04, 10:53
Medlem
Citat:
Så du menar att han mördade henne när bebisen var med. Så oerhört vidrigt. Tvivlar på att hon lämnar bebisen hos en alkad psykopat.
Förmodligen det som startade en ev bråk!
Du har jobbat och kommer hem sent , han är full och inget gjort hemma!!
Dem har börjat och bråka och sen vet man inte riktigt vad som hände🤷🏻‍♀️
Citera
2022-06-04, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aikaik75
Hon har träffat någon annan vilket fick det att slå över totalt i Eriks skalle, om någon vecka eller så kommer han att bryta ihop lite till och börja komma ihåg mer och mer. Dömd och inlåst lär han bli det har han redan säkerställt och nu kan vi bara hoppas att han blir inlåst i många år. Synd om barnet som förlorat sitt barn samtidigt skönt att barnet slipper träffa sin fara på många år.
Hur vet du att hon träffade någon annan..?
Inte alls lik henne… hon hade inte riktigt tid med det heller🤷🏻‍♀️
Citera
2022-06-04, 11:04
Medlem
Vad är kåken värd - kommer Erik att komma ut till betald villa i Bromma efter anstalten-
eller hamnar han i misär?.

Hur många anhöriga är berättigade till skadestånd a 60,000 kr eller mer eller mindre?

Tänk vissa somailier m fl där det finns 2 föräldrar o 10-11 levande syskon.

SC430 har bevisligen feeel i huvudet o tänker vore det inte smartare att bara skaffa en ny dam?
(nu vet jag inte om jag har såå stoooraa feel i huvudet, men jag tänker inte riktigt lika som andra
ankdammsidioter)

Har hon kunnat skaffa ny man varför skulle inte Erik kunna skaffa ny dam?
Citera
2022-06-04, 23:29
Medlem
Kanske någon länkat denna förr

Kanske inte ens något intressant

http://www.stockholmian.com/news/svenska/2019/003.htm
Citera
2022-06-05, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda70
Hur vet du att hon träffade någon annan..?
Inte alls lik henne… hon hade inte riktigt tid med det heller🤷🏻‍♀️

På jobbet fanns det gott om tid för att vara otrogen, detta kom sedan E på eller om hon berättade och vips slog det slint i E:s skalle.
Citera
2022-06-05, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Vad är kåken värd - kommer Erik att komma ut till betald villa i Bromma efter anstalten-
eller hamnar han i misär?.

Hur många anhöriga är berättigade till skadestånd a 60,000 kr eller mer eller mindre?

Tänk vissa somailier m fl där det finns 2 föräldrar o 10-11 levande syskon.

SC430 har bevisligen feeel i huvudet o tänker vore det inte smartare att bara skaffa en ny dam?
(nu vet jag inte om jag har såå stoooraa feel i huvudet, men jag tänker inte riktigt lika som andra
ankdammsidioter)

Har hon kunnat skaffa ny man varför skulle inte Erik kunna skaffa ny dam?

Kåken kommer att säljas på KFM omgett tag, dåligt med inkomst i häktet och nu bara "inkomst" från en person. Livförsäkringar mm är bara att glömma. Räkningar och räntor kommer förfalla på löpande bank vilket gör att kanske om 6-12 mån säljs huset på exekutiv auktion. Med tanke på att ingen av dom har haft inkomster på nivå med andra i området har dom levt på värdeökningen i huset och successivt höjt lånen. Lär säljas billigt mht till vad som troligtvis skett i huset vilket betyder att det inte lär finnas något överskott efter tvångsförsäljningen.
Citera
2022-06-07, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aikaik75
På jobbet fanns det gott om tid för att vara otrogen, detta kom sedan E på eller om hon berättade och vips slog det slint i E:s skalle.
Hon hatade sitt jobb och alla som var där🤷🏻‍♀️,
sen var inte kroppen helt återställt efter graviditeten…

Kanske Erik säger så för att få empati..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in