Citat:
Ursprungligen postat av
crusade
Frågan är var den gode Putin är?
Han har inte synts till på ett tag, man hoppas ju precis som du säger att han skall leva och styra sin armé på samma dåraktiga sätt som Hitler gjorde.
Likheterna blir fler och fler mellan nazister och ryssar, vilket ju är ironiskt med tanke på ryssarnas incitament för att starta kriget.
Allt som kommer från Kreml är ju skitsnack.
Förmågan att tala sanning är utplånad.
Ett korrupt, totalitärt, söndersupet land med massor av inhemska nynassar (+100 000) påstår att det ska rädda ett korrupt grannland från nazister 😂🤣😭
Angående de "knarkare" som Putin påstår styr Ukraina, vill jag påpeka att ryssarna är extremt alkoholiserade.
Innan man jagar knarkare i ett grannlands regering, ska man lära sig att hantera alkohol, kan jag spontant tycka.....
Och jag antar att Ryssland sk elit drar lika mycket kola som andra eliter gör.... Det snortas nog lika mkt i Kreml som i Vita huset....
Som sagt var: bara skitsnack...
Invasionen har ingenting med nazism, humanism eller knark att göra.